Het erge, ik kan haar allang tegen zijn gekomen ook, want ze woont bij mij in de buurt... Zo stom omdat te weten!!
Pfff vin het echt zielig voor je vriendin. Mensen beseffen echt niet dat ze zichzelf aan de schandpaal zetten en andere mensen kunnen schaden met hun achterlijke gedrag.:x
Ja het zou bij wijze van mijn buurvrouw kunnen zijn, of een ex collega of zo... Is even oud en woont in het zelfde dorp... Heel raar om te weten dat er hier zo iemand rond loopt.. Sowieso vind ik mensen die dat doen echt ziekelijk, sorry...
@Pearl, hoe was je fm vandaag? Mijne was niet best. Gebeurd nog steeds niks en als de arts het er ook mee eens is (die was er vandaag niet word morgen gebeld). Dan beginnen we met nieuwe ronde.
Mag ik misschien vragen hoe jij jouw link bij jouw handtekening anders genaamd krijgt dan de link? snap je mijn vraag? haha.
bedankt voor de gelukswensen iedereen pearl:ik heb dat ook meegemaakt maar bij mij niet de schuld van de post maar gewoon door geldzorgen(gelukkig nu verleden tijd want je staat ermee op en gaat ermee slapen)maar ik weet van mijn advocate dat een incassobureau wettelijk NIETS te eisen heeft,zij hebben geen recht om intresten te vragen en om je te bedreigen...dat staat volledig los van rechtbanken en deurwaarders,een incassobedrijf kan iedereen inhuren om schuldenaren te bedreigen en de bijkomende kosten zijn dan hun eigen rekening....neem een pro deo advocaat desnoods of idd rechtsbijstand want je mag die extreem hoge kosten niet betalen hoor!!verdorie dat heb je er dan nog bij.... dat vind ik erg voor je.ken het gevoel zo goed. en ivm die mensen die hele verhalen verzinnen;ik hoop maar dat zo'n mensen geen kinderen krijgen hoor.ocharme die kleintjes...
Typ eerst datgene wat je wilt dat er komt te staan, en dan maak je er een link van. Dus bij mij typ ik eerst 'My Ovulation Chart', en dan selecteer ik dat. En dan klik ik op 'link invoegen'. En dan voeg je daar de link in waar je naar wilt linken. Snap je?
echt?? dat heb ik nog nooit gehoord wel dat lh en hcg op elkaar lijken vandaar ooit een positieve ovulatie test.
kijk eens op forum "eerste symptomen",een "post"van princess,is dat nu niet dezelfde buikfoto die hier verdwenen is?volgens mij wel?? de titel is spiraal,zwangere buik,test negatief of zoiets....(omdat jullie het er net over hadden viel me dat ineens op toen ik bij eerste symp keek)
Huh Lov, dat is de eerste keer dat ik dat hoor Mol, thanks voor de tip... Mijn man is het wetboek aan het lezen nu en zegt, verrek dat klopt... Plus ze mogen je niet in de schulden steken als het bedrijf van de overheid is en 2 er van zijn van de overheid ... Je hebt mijn avond weer even wat lucht gegeven!!! WBM, mijn FM was rampzalig... Nog altijd geen groei, mijn eigen gyn die met spoed weg vloog, naar een spoedkeizersnee, tweeling waar het meisje nog wel een hart slag had, maar minimaal en verder geen beweging gaf. Die vrouw was 34 weken, dus kreeg dat allemaal even mee
graag gedaan niet leuk als je daar ervaring mee hebt maar wel handig oei vreselijk die dame met haar tweeling...mijn bevalling twaalf jaar geleden was ook een kleine ramp maar gelukkig kwam alles goed met mijn tweeling. oei geen groei,zo'n teleurstelling voor je pearl....ik geef je een troostknuffel en hoop op beterschap!!
Pearl en wat nu?? @ hier, Weer even geen symptomen,, ik weet niet wat ik moet denken.. weer wat wit verlies en vochtverlies uit me tepels na de heftige pijn door me linker borst gisteren weet ik even niet wat ik denken moet... af en toe ongi gevoel.. misschien word ik het weekend wel ongesteld vandaar dit ongi gevoel afgelopen dagen .. maar dan is er ineens niets meer. pfff onzeker!!
Huh Lov, dat is de eerste keer dat ik dat hoor Mol, thanks voor de tip... Mijn man is het wetboek aan het lezen nu en zegt, verrek dat klopt... Plus ze mogen je niet in de schulden steken als het bedrijf van de overheid is en 2 er van zijn van de overheid ... Je hebt mijn avond weer even wat lucht gegeven!!! WBM, mijn FM was rampzalig... Nog altijd geen groei, mijn eigen gyn die met spoed weg vloog, naar een spoedkeizersnee, tweeling waar het meisje nog wel een hart slag had, maar minimaal en verder geen beweging gaf. Die vrouw was 34 weken, dus kreeg dat allemaal even mee