NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussion in 'NOD forum' started by Pearl Amor, Jan 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingri

ingri Actief lid

Jan 15, 2012
    108
    49
    28
    Hij werk op een schip en is altijd twee weken thuis en twee weken op zijn werk. Dus ik kan een aantal maanden vooruit kijken wat onze kansen zijn. Vandaar heb ik vorige maand ook een kuurtje primolut gekregen om mijn cyclus af te stemmen op zijn vaarschema. Om gek van te worden!

2. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Dank je wel Pearl :D We zijn niet actief bezig hoor, maar ik zou wel heel graag willen... Manlief alleen nog niet.... Gebruiken aan de andere kant niet echt anticonceptie (voor t zingen de kerk uit maar das absoluut niet veilig) dus ik hoop stiekem dat ik binnenkort toch zwanger word.

Al is de kans behoorlijk aanwezig dat ie toch onvruchtbaar is dus in dat geval kan ik alleen nog dmv inseminatie zwanger worden...

3. Pindaatje

Oooh dus er is hoop!! Wat voor type chemo heeft hij gehad? En hoelang na de chemo zijn jullie gaan proberen? Hier zitten we pas 6 maanden na de laatste kuur en mogen nu dus pas weer officieel zwanger worden....

4. Pindaatje

Wauw ook heftig zeg! Wat super dat je nu zwanger bent, gefeliciteerd!

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Dan hoop ik dat het jullie toch nog gegund is... Wie weet werkt het ook wel goed, dat je het op zijn beloop laat (wat je nu dus doet ;))...

6. Pearl Amor

Dat is wel heel lastig zeg... Wel fijn dat ze dan middeltjes als primolut hebben... Maar verre van prettig, snap dat je er gek van word...

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Hallo dames,

Wat veel rood weer zeg,hoop op een roze weekend!
    Hier lijkt ik alles goed te ruiken.. klinkt raar maar ruik mezelf erg snel terwijl ik normaal niets ruik.. Vanmorgen dacht ik onee ik voelde wat lopen.en het was dus vochtverlies.
    weer genoeg ego.

Groetjes wish

8. wendy27

wendy27 Actief lid

Jul 28, 2011
    119
    1
    0
    ZUID HOLLAND
    bah wat is de lijst rood zeg :(

mol, wat super mooi/bijzonder dat je zwanger bent! gefeliciteerd!!en de andere die zwanger zijn natuurlijk ook gefeliciteerd!

@hier. vandaag 10 dpo helaas een neg test. vorige 2x op 9dpo pos, dus geloof er niet meer in dat ie positief gaat worden.
    (dat zeg ik wel, maar ondertussen nog wel hoop hoor ;) )

Pearl amor: wat kan jij je gevoelens mooi omschrijven..
    hoop echt heel erg dat het spuiten helpt, en dat je volgende maand ons een knaltest kan laten zien!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi wendy....ik heb dat ook. Meteen negatief doen maat stiekum. Ach zolang er geen bloed is hoop houden toch?:D

10. Pearl Amor

Ik hoop dat je toch een knaltest krijgt!!

Dank je wel :)
    Schrijf echt puur op hoe ik mij voel ;)

11. Swiss

Swiss Lid

Jan 19, 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    Jee, wat een hoop rood is erbij gekomen! :(

Ik zie allemaal rare verhalen op andere draadjes voorbij komen, als ik het zo zie hoef ik me daar niet in te verdiepen dus? Af en toe een rare dame ertussen dus?

Hier nog niks...weet niet wat ik er allemaal van moet denken. Durf niet te hopen!

Pff, bijna weekend! Vandaag onderwijs gegeven aan 60 studenten, ik ben kapot! Wie heeft er nog wilde plannen voor het weekend? (en niet alleen testen :))

12. wendy27

wendy27 Actief lid

Jul 28, 2011
    119
    1
    0
    ZUID HOLLAND
    hihi idd lov! heb geen testen meer in huis, en het eerste wat ik vanmorgen dacht na die neg test: daagg voorbij deze maand, ik ga geen testen meer halen ook!
    en ja hoor, 1 uur later besloten om toch weer test te halen zodat ik zondag kan testen haha.

jij gaat ook ook zondag weer testen toch? en idd nog hoop zolang er geen bloed is!

13. Pearl Amor

Wij gaan de baby logeerkamer schilderen.. Kamertje waar mijn nichtjes slapen hier...

14. Swiss

Swiss Lid

Jan 19, 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    Ah leuk Pearl! Wat gaat het worden? Een meisjeskamer met roze, of is dat te stereotiep?

15. Pearl Amor

We gaan de kamer heel licht groen maken en de kozijnen zijn zeegroen/ blauw... Logeerkamer voor (de grote) hebben we fel blauw gemaakt, daar slaapt onze jonge dame (dochtertje van vriendin die regelmatig hier is)

16. Swiss

Swiss Lid

Jan 19, 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    dat klinkt mooi. Fijn dat ze een vast plekkie bij jullie hebben...Hoe vaak logeert ze bij jullie?

17. Pearl Amor

Kleine van vriendin ongeveer 1x per maand, is 4 jaar en een deugeniet, moet ik best streng voor zijn en de andere 2 slapen regelmatig hier als papa en mama op bezoek zijn, die mogen binnenkort ook voortaan vaker komen ;)

Zal als het klaar is er wat foto's van maken en van de voorkamer ook... Alle kozijnen krijgen die zelfde zeegroen/ blauw kleur... Kleur veranderd van blauw of groen, naarmate welke kleur je er bij schildert... Dus bij groen oogt hij blauwer en bij blauw oogt hij groener wel een heel leuk effect..

18. Pearl Amor

Zo weer even een blog geschreven, nu maar snel in de auto naar het werk... Ben rond 23.00 weer terug... Tot straks...

19. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Hier op 11 dpo veegje roze.. En voel me schaambeen...
    Ongesteldheid komt eraan of toch niet.? Wat een onzekerheid!

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ohh ik hoop het niet, het is gewoon een innestelling:D

Share This Page