♥ NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥ 16. (5) : Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje Molly27, ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje Babymanken, (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje 17. (1) : Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje 18. (1) : Vrouwtje72, (40 jaar), ronde 9 na mk, 2e kindje 19. (0) : 20. (2) : TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM Swiss, (30 jaar), ronde 5, 1e kindje 21. (4) : Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM Ingri, (30 jaar), ronde 14, 1e kind Starry, (28 jaar), ronde 8, 2e kindje SannevH (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM 22. (1) : Marlous28, (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje 23. (4) : Naliey, (25 jaar), ronde 63 (15e ronde na mk) , 1e kind Schaapje1977, (35 jaar), ronde 7, 2e kindje Wish01 (24 jaar) 3e ronde, 1e kindje Nurrie09, (33 jaar), 2e ronde na kleine pauze, 1e kindje Sweetheart86, (26 jaar), 10e ronde, 1e kindje 24. (0) : 25. (3) : Glamoury, (34 jaar), 6e ronde, 1e kindje Yvonne, (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje Radiogirl80 , (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje 26. (1) : Marietje, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje 27. (3) : Kaatje87, (25 jaar), ronde 6, 1e kindje Wendy27, (29 jaar), 24e ronde, 1e kindje Mamasice2010, (32 jaar) 3e ronde na MK, 2de kindje. 28. (0) : Datumloos. (5) : Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde MMM, 1e kindje WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje Troelaa, (26 jaar), ronde 11, 1e kindje MMM T o t a a l: 31 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Mamasice2010 ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (8), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
IS niet erg Denk vraag het meteen... Je staat op de lijst erbij, welkom... Hoeveel rondes was je voor de MK bezig?
Dank je voor het erop zetten. We waren daarvoor nog niet begonnen,we zijn door de pil heen zwanger geraakt. Toen we erachter kwamen meteen gestopt en ook niet meer begonnen. Gebruik nu ook nog niets geen ovu testen of tempen....
Oke, balen is dat dan... Heb dat helaas in 2010 gehad... Hoop dat je snel een mooi 2de wondertje in je armen mag houden...
Dank je Pearls hoop voor jullie dat het tij ook keert. Fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die door de pil heen zwanger zijn geraakt. In omgeving zijn er toch een aantal mensen die je gek aan kijken...,
Ja dat had ik toen ook.. Was ook nog maar 22, dus vele dachten dat ik het expres had gedaan en gewoon de pil was vergeten, terwijl ik zeer pil trouw was...
Je hoort het wel steeds meer dat mensen door de pil heen zwanger worden. In mijn omgeving ken ik er al een stuk of 4, waarvan er 2 zussen zijn. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik van één van die zussen niet geloof dat het een ongelukje was. Ze hadden nog niet zo lang een relatie en hij wilde het uitmaken en toen was ze opeens zwanger. Heel raar verhaal.
Oh ja dat is net als een vriendin van mijn man... Hij liet merken het uit te willen maken en toen was ze op eens zwanger... Haar ouders zijn nog zeer katholiek dus zij moesten trouwen, haar ouders hebben dit allemaal betaald (waardoor zelf nu schulden) en 3 maanden later is ze bevallen... Dit is al meer dan 3 jaar geleden. Zij wil nog een kind, maar hij niet (hun hebben zelf vrij weinig geld) dus hij geeft er nu geen seks meer... Voor de zwangerschap waren hun echt seks beesten
Ja, die oudste van die 2 zussen was ook opeens zwanger en moest trouwen. Die jongste wilde perse niet trouwen (die was door de pil heen zwanger), en die hebben nu een knipperlicht relatie. Zij raakte zwanger een paar maanden nadat wij begonnen, en haar dochtertje is nu bijna een jaar oud.
Zo hoe staat het hier? De meeste al weer aan de klus? Hier is ons klusweekje weer begonnen! Vind ik toch de leukste van de maand hihi! We zijn nog niet met veel op lijst! En veel meiden idd in de mmm! Ik duim voor iedereen hier en hoop toch dat we de lijst wat roze kunnen gaan maken!
Hier nog niet aan de klus hoor, julia. Ongi is bijna voorbij, daarna weer. En dat is idd de leukste week. Al dat wachten is maar niks. Have fun
Hier ook nog niet aan de klus. Nog paar daagjes wachten. Denk morgen laatste dagje. Hoop zo dat ik weer optijd een eisprong heb
Hey Ladies, Mag ik ook bij jullie op de lijst...Hier helaas ook ROOD Rabia84 28jaar 4e ronde NOD 27feb. eerste kindje. Ik hoop dat we allemaal deze ronde wat meer geluk hebben!!!
Nog ff een vraagje...zijn er hier meerdere vrouwen die Etos zwanger worden gebruiken en wat zijn jullie ervaringen ermee?! Ik slikte altijd alleen foliumzuur en heb PMS en ben maar naar etos zwanger worden en teunisbloemolie overgestapt. Hopelijk verminderen de klachten!!
Ik mocht die niet gebruiken van de gyn, maar dat komt omdat de bestanddelen die daar in zitten de werking van mijn clomid tegen konden werken... Zal je zo even toevoegen aan de lijst...