Dank jullie wel nog geen bloed dus khoop noh op n wonder Dat ik bij die danes hoor die pas aantal dagen na nod posi testen..... Anders op naar ronde 11.....
Schiet mij maar lek de test van vanmorgen is niks op te zien. Als ik die andere testen ernaast leg is het streepje op die duidelijker dus ik heb het me iig niet verbeeld. Stom rot lichaam voel me echt in de maling genomen :x. Dames die ook negatief hebben getest :x Meiden die nog gaan testen roze roze roze roze roze roze. Pff ik ga ff in zelf medelijden zitten bah
Hier ook negatief...pffft, net als jij Sweetheart hoop ik nog een klein beetje, maar ben bang dat we naar de volgende ronde gaan... Jenn88, wat naar....morgen voor de zekerheid nog een keer testen? Duim voor je!
Nee ik heb geen testen meer liggen en ben ff klaar met testen ben nu gewoon ff chagrijnig. En ik heb me salaris nog niet gehad dus kan ook nog niks halen Maar voor de rest gaat het prima hoor
Pfff loop ik net weer terug naar die rot test staat er wel weer een streepje maar weer heel licht maar wel roze. Hebben die testen (volgens mij sensitest) een voorgedrukt streepje of iemand weet ?
Je hoeft niet te testw als je niet wilt hoor zo was het niet bedoeld, bedoelde het meer dat heel misschien je ongi eraan komt dat bedoelde ik dat dat niet de afspraak was
Haha wilde net testen maar weer roze verlies met een draadje bruin dus ga niet testen dat vind ik zonde ik wacht het maar gewoon af! ik hoop dat het een late innesteling is maar denk het niet. Groetjes
Ja ga ik zeker van genieten dat ja vandaag ja, ben ook nog niet ongesteld laat de hoop niet varen.. en die voorgedrukte streep is vaak grijs is wit geen roze. Groetjes
Nog steeds niet ongesteld test geeft negatief aan . Temp is weer omhoog 36,8. Soort van spierpijn in bovenbenen Ik snap er niks meer van !!!
Sorry jen88, geen flauw idee over die sensitesten... Wish, heel veel plezier vandaag! Laat je goed verwennen...en idd houdt moed!
He wat n ochtend dames die getest hebben... Balen! ... @jenn die testen ken ik niet had alleen kruidvat en later een clearbl. In november... Ik heb me voorgenomen niet meer voor mn nod te testen!
Zelfde als ik!!!! Gvd! Aargh ben zwaar sago en vier vandaag mn verjaardag hoop zo dat t snel goed komt..