Ah dames! *knuf* Ik word wel een beetje ontmoedigt door al het rood! Gisteravond had ik opeens een hele felle steek (soort kramp) rechts in mijn onderbuik.. Is dat een goed teken of? Ik had het nog niet eerder gehad... Ik zit nog steeds op het bankje!
Ik weet het niet of het een goed teken is, het kan heel goed van je baarmoeder zijn die aan het rekken is. Ik heb al een week ofzo steken en steekjes, heel vreemd. We gaan er gewoon vanuit dat het een goed teken is!
@Mol: Nogmaals sterkte. Had nog niet alle berichten gelezen, vandaar mijn hoop dat de test niet deugde. Ik ga voor je duimen dat het in de volgende ronde roze voor je wordt en blijft. @Jenn: Jij ook veel sterkte! Bah, dit topic is wel erg rood :x. Alle andere dames op rood: Balen en hopelijk wordt de volgende ronde voor jullie ook roze.
Ja wel gedaan, maar deze waren negatief....nu toch maar even wachten tot na nod en duimen dat het dan wel postief is en anders maar op naar de volgende ronde!
Nou ik ga mn best doen om deze ronde s niet voor mn nod te testen... Elke keer die teleurstelling ... Wel lastig hoor!
Ja dat moet ik ook niet doen, heb nu geen testen meer en wacht pas met testen als ik een paar dagen over tijd ben, maar ja misschien word ik wel ongi.
Kan n ovulatie test ook pos uitslaan voor n zwangerschap?? Dacht voor dr gein s testen en krijg 2 streepjes???
Volgens mij heb ik weleens gelezen dat dat wel kan maar dat het niet helemaal betrouwbaar is ofzo. Misschien weet iemand het antwoord wel maar dat is helemaal spannend!
Ovulatietesten reageren ook op HCG, maar het kan zijn dat de test ook gewoon een beetje LH oppikt (ik krijg bv altijd 2 streepjes op een ovutest, al is de teststreep dan niet zo dik als de controlestreep). Maar spannend dus, snel een echte zw test ertegen aan! Duim voor je, Kimmm25!
ik had 2 dikke strepen op 12 dpo toen van mijn dochtertje. en toen dus maar een zwangerschaptest gedaan. en die was toen duidelijk positief. heb je foto?
Ik had de 11e een dikke test... Een week erna zondags getest geen 2e streepje!!... Dacht s testen hoor alles over late ei sprongen blabla.... Maar vandaag wel 2 dikke rose strepen???... Ben zo bang voor n neg test!