Snap je helemaal had ik ook met mijn miskraam... Was ook intens verdrietig!.. en daarom nu ook zo bang!!.. Ik begrijp dat het moeilijk is om positieve verhalen te horen.. dat had ik pas geleden ook nog ... Waarom zij wel en ik niet... snap t helemáál!... Ik doe morgenvroeg nog n testje van kruidvat en dan cb dan weet ik t zeker knuffel voor jou!!
@ Kimmm ik hoef ook niet te turen hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd @Mol wat een drama.. Heel veel sterkte meid. Jeetje wat verdrietig dat het niet zo mocht zijn.
Ik ga er persoonlijk beter mee om als ik doe alsof ik gewoon ongi ben geworden dan kan ik makkelijker door. Bedoel had ik niet eerder getest had ik het ws niet geweten. en nee hoor je doet me er geen pijn mee door te vragen het streepje was vaag en was na 1 dag alweer lichter geworden dus de innestelling is denk ik mis gegaan
Nou ik mag op rood!! 2dagen eerder maar mss komt t door de shatavari capsules?! Maar goed op naar de volgende ronde
Hier negatief getest.. Dan hebben die ovulatietesten van afgelopen week toch op een hele late eisprong gereageerd vrees ik Dan is mn cyclus dus nog steeds helemaal overhoop door mn miskraam in december. Ik zou deze cyclus rond de 42/43 dagen uitkomen. Grrrr ik baal ontzettend!
Ja ik ben ook alweer 1x ongesteld geweest na mijn miskraam. Die cyclus duurde 45 dagen. Had gedacht dat ie nu vast wel weer op orde zou zijn maar helaas dus niet Jij van harte gefeliciteerd & geniet ervan!