Kim gefeliciteerd!!!! Wat. Goed!! Hier nog niet ongesteld!?, snap er niks van! Durf nog niet te testen want zaterdag een negatieve test! Ik hoop morgen ook niet ongesteld te worden dan doe ik wellicht woensdag weer test..... Khoop t zo.....
Gelukkig eindelijk een paar positieve testers. Gefeliciteerd! Voor mij helaas geen positief nieuws, vandaag ongesteld geworden, mag dus op rood. Succes allemaal, ik hoop op een roze eindspurt op de lijst.
Lief van je Mol! Idd even een baalmoment, maar voor jou vind ik het allemaal veel vervelender nogmaals veel sterkte. Pearl, dat is goed nieuws! Hopen op een mooi eitje
Hoi meiden, Ik lees al een tijdje mee, maar was bang dat ik mezelf helemaal gek zou maken als ik mee ging schrijven. Ik ben lin, heb een zoontje van 2 en we hebben nu de grote wens nog een keer papa en mama te worden. 30-1 was de 1e dag van m'n laatste menstr. Vorige maand was m'n cyclus 25 dagen, daarvoor heb ik het niet bijgehouden. Dit is de 1e ronde. Ik had voor de zwangerschap van m'n zoontje altijd een cyclus van 29 dagen, nooit anders ook niet na m'n mk. Nu dus wel, maar ik zou niet weten wanneer precies m'n NOD is. Ik dacht eerst 23-2 en had vroeg negatief getest op 19-2. Nu durf ik niet meer. Ik voel m'n eisprong meestal goed aan, hebben de dag ervoor en 2 dagen daarvoor ''geklust'. Hopen zo dat het gelijk raak is. Heb gesp borsten, krampjes, vaak plassen en kan (in tegenstelling tot normaal) regelmatig naar de wc voor de grote .. Jullie snappen wat ik bedoel. Wanneer denken jullie dat het testen echt zin heeft??
Ik zou omdat je voor je vorige zwangerschap cyclussen van 29 dagen had komende woensdag aan houden... Dan zit je een beetje safe en maak je, je zelf niet te gek
Dat probeer ik nu ook pearl, niet gek maken, maar dat werkt niet helaas.., ik dacht donderdag aanhouden.. Wil donderdag weer gaan zwemmen met die kleine, en dat is niet fijn als je ongesteld (moet?) worden. Als ik daarvoor test weet ik of het nog gaat komen ja of nee..
roze meiden:GEFELICITEERD meiden op rood: DIKKE KNUFFFF Heb evn snel alles doorgescrold,was graag meer hier gewwest,maar helaas tijdsgebrek! Mn andere test die ik vrijdagavond deed was omowit. Verder heb ik nog niet getest en als de duivels wgblijven test ik zaterdag mss!
niet zo goed...ik heb erg veel pijnlijke krampen nu en verlies veel bloed...hgc in bloed was wel goed gedaald al dus dat is goed.het zal een zware nacht worden.ik voel me ongelooflijk verdrietig(wat ik niet had verwacht na zo een korte zwangerschap)de tranen overvallen me al de hele dag,zelfs in de wachtzaal van de huisarts,dat was een beetje genant maar dat trok ik me niet aan. het gaat goed zijn als het achter de rug is ,dan kan ik wat bekomen.
Ja dat is ook heel moeilijk, hoe klein ook, je verliest wel "je kindje" Ik hoop dat je snel verder kan lieverd...
Mag ik ook nog meekletsen? NOD morgen.... 1e rond, 2e kindje. Wel al meerdere negatieve tests. Wel al de hele dag menstruatiepijn, normaliter heb ik dan met een uur mijn menstruatie. Ik heb niet alles teruggelezen, maar meiden met een miskraam, sterkte en een dikke knuffel. En roze meiden gefeliciteerd! En rood, balen:x....