Hetzelfde als ik dus Ik dacht dat ik deze nooit weg ging krijgen zo groot en ben echt geen pillenmens. Maar ze zijn glad dus slik ze zo weg, gelukkig.
Goedemorgen allemaal, Zou ik bij jullie op de lijst mogen? Mamakita, 20 jaar, 4e ronde, 2e kindje, NOD 16 februari Succes meiden!
Hallo dames, ik kom me hier dan ook maar weer melden Vandaag helaas teleurstelling.. 24 jaar, 5e ronde, 3e kindje, NOD 27 Feb
Ik heb 'em maar toch veranderd, zag indd dat het wat extra opletten was Maar kan wel zeggen dat je een goede smaak hebt ja hahah
Heey meide, Ook ik kom me hier melden Tibo, 24 jaar, ronde 7, 1ste kindje Ik mag op datumloos.. Geen idee hoe mn cyclus er deze keer weer uit ziet!
Bijna een week niet op zp geweest ivm een flinke griep. Voordeel was dat ik even totaal niet bezig ben geweest met zwanger worden, haha. Ik ben nog even bang geweest dat de klusdagen een probleem zouden gaan worden, maar zaterdag vermoedelijk de eisprong en nu wel weer fit genoeg om te klussen. Ik hoop dat ik het dan wel weer een beetje los kan laten en dan niet weer 2 weken op elk trillinkje, krampje, steekje van mijn lijf ga letten. We gaan het zien. Dit is de eerste serieuze poging na de mk en ik vind het wel weer spannend, maar heb er ook erg veel zin in Meiden, zet hem op!
Ik voeg straks iedereen toe op de lijst. Is op telefoon niet handig. Schaapje spannend meid! Sterkte. .
Hey! Ben al een tijdje niet geweest. Mijn dochter werd afgelopen vrijdag 1! Maar sindsdien is ze ziek. 40 graden koorts tot en met eergisteren en nu gisteren ineens 34.9. Dit is gewoon echt eng aan het worden. En iedere keer als ik later in de middag naar de huisarts ga is het natuurlijk weer wat beter en is ze meer zichzelf. Zo bellen, want ik ben het meer dan zat. Dit is veel te zwaar voor zo'n kleintje! Ik ben dus effe niet aan het temperaturen en mijn ovulatietesten doe ik eigenlijk maar wanneer het uitkomt. Is het erg als je dat niet iedere keer op hetzelfde tijdstip doet? Nog meer MMM erbij heb ik gelezen. Iederee succes deze maand ook de niet MMMérs natuurlijk!!
Ja haha wordt zeker een voorraadje klaar leggen... nu flinke krampen zeg.. pff... hopen dat ik snel weer ongi vrij ben geen pretje!
Wat vervelend zeg dat ze zo ziek is. Als je bij de dokter zit is het altijd zo een moment opname. Ik hoop dat de dokter je kan helpen. Het is wel het beste om rond dezelfde tijd elke dag ovu testen te gebruiken. Je lh is namelijk altijd 's morgens hoger en dat wordt dan minder gedurende de dag. Dus is het lastig vergelijken op verschillende tijden. Maar logisch dat je er nu niet zo mee bezig bent toch. Rustig aan, straks lekker om de dag klussen dan kan je het niet missen.
Hey ... Oke, maar eigenlijk is het dan gek dat je in de ochtend beter niet kan testen toch? Want dan is het juist het hoogste ...:-s Ja, ik maak mij echt o gerust. Huisarts gebeld en die zei dat het niet nodig was. Haar lichaam is juist hard aan het vechten en de fluctuerende temperatuur bevestigd dat alleen maar ... Nou, hoop dat ze snel weer zichzelf is!
omdat het in de ochtend so wie so hoog is kan je dan niet goed zien of dit komt doordat je eisprong er aan komt of omdat de waarde altijd hoog is dan. Als je het wat later in de dag doet dan en hij is positief dan weet je wel zeker dat het aan je aankomende eisprong ligt. Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt.
♥ NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥ 16. (6) : Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje Molly27, ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje Babymanken, (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje Mamakita, (20 jaar), 4e ronde, 2e kindje 17. (1) : Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje 18. (3) : Vrouwtje72, (40 jaar), ronde 9 na mk, 2e kindje Leetje25, (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Giulietta, (26 jaar), 5e ronde, 2e kindje 19. (0) : 20. (2) : TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM Swiss, (30 jaar), ronde 5, 1e kindje 21. (5) : Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM Ingri, (30 jaar), ronde 14, 1e kind Starry, (28 jaar), ronde 8, 2e kindje SannevH (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM Roze22, (22 jaar), 14e ronde, 1e kindje 22. (1) : Marlous28, (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje 23. (5) : Naliey, (25 jaar), ronde 63 (15e ronde na mk) , 1e kind Schaapje1977, (35 jaar), ronde 7, 2e kindje Wish01 (24 jaar) 3e ronde, 1e kindje Nurrie09, (33 jaar), 2e ronde na kleine pauze, 1e kindje Sweetheart86, (26 jaar), 10e ronde, 1e kindje 24. (0) : 25. (3) : Glamoury, (34 jaar), 6e ronde, 1e kindje Yvonne, (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje Radiogirl80 , (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje 26. (1) : Marietje, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje 27. (6) : Kaatje87, (25 jaar), ronde 6, 1e kindje Wendy27, (29 jaar), 24e ronde, 1e kindje Mamasice2010, (32 jaar) 3e ronde na MK, 2de kindje Rabia84, (28jaar), 4e ronde, 1e kindje Mamasamm, (24 jaar), 5e ronde, 3e kindje Kimmm25 (25 jaar), 3e ronde na mk, 1e kindje 28. (0) : Datumloos. (6) : Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde MMM, 1e kindje WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje Troelaa, (26 jaar), ronde 11, 1e kindje MMM Tibo, (24 jaar), ronde 7, 1ste kindje T o t a a l: 39 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Giulietta, Mamakita, mamasamm, Tibo, ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (8), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
Hmz, ben helemaal bij en ben al kwijt wat ik allemaal wou zeggen... Bestaat er ook pre-zwangerschapsdementie? Volgens mijn man heb ik dat! Schaapje: heel veel sterkte meid! Ik duim voor je dat het goed komt met je mama! Babymaken: oei, dat is niet leuk hopelijk voelt de kleine spruit zich snel beter! De eerste klussers komen eraan, veel plezier gewenst