Narigheid dus...... waarom kan nou niet iedereen gewoon makkelijk zwanger worden.... *zucht* maar zoals ik al zei..... ik brand een kaarsje voor je!!
thnx! en ja hopen dat t dit keer goed blijft gaan.... kvoel me best klote t.o.v. alle meiden op rood,omdat t totaal onverwachts en snel raak is!!
Haha, mooi roze om mee te strooien GEFELICITEERD!! Er waren er in deze lijst ook 2 die vrijdag gaan trouwen, maar ik kan ff niet terug vinden wie het zijn... Maar in iedergeval heel veel GELUK en een mooie dag vrijdag!
Ceilo gefeliciteerd, is er toch nog wat roze bijgekomen in deze drama lijst enneh bedankt voor de HcG
Hej meiden, ik heb een vraag... Ik zit nu op cd7 3dagen ongie en 2 dagen niks en vandaag opeens twee keer een bloedslijmprop .. Rekbaar.. Wat kan dat zijn? Ik snap t niet heb dat nog nooit gehad .. Ovu test tegenaan gegooid ik dacht misschien super vroeg (of juist laa ei) maar die is heel licht .. Dus niet I dont know
Ceilo: gefeliciteerd!!! Dames op rood: balen. Het wordt in ieder geval weer een drukke/gezellige boel komende NOD-lijst, maar had het toch liever anders gezien...
Cello, gefeliciteerd meid! Wat geweldig voor je!! Genieten! Heb je een clearblue gedaan met tijdsindicatie? Xx
Ceilo, gefeliciteerd!! Gelukkig toch nog wat roze op de lijst erbij. Jammer genoeg mag ik door naar de volgende ronde, vanochtend ongesteld geworden. En ondanks een voorgevoel dat het deze ronde niet gelukt was, baal ik enorm
@pearl:zo vreselijk spijtig voor je!!ik brand ook een kaarsje,naast het kaarsje dat ik brand voor vlindertje @ceilo:wauw proficiat!heel hoopgevend vind ik dat !fijn ikzelf blijf maar pijn houden en mijn buik lijkt wel een ballon dus morgen helaas curretage.....als ik het dan daarmee een beetje kan afsluiten dat zou me goeddoen
Succes morgen, balen dat je een curretage nodig hebt. Zelf vond ik het wel fijn, ik werd wakker en voelde me eigenlijk prima. Wat krampen nadien gehad, maar niet echt noemenswaardig. Maar het voelde goed, om het te kunnen afsluiten (mijn MA was een lege vruchtzak, het vruchtje had zich nooit ontwikkeld, helaas pikte mijn lichaam het totaal niet op). Hoop dat alles goed gaat morgen, sterkte!
Hihi ja is ook! Vind alleen die letters zo fijn haha. Maar mooie test meid! En à je t al tegen mensen vertellen? En zo ja hoe!