Daar ben ik weer! Sorry maar wil toch even advies aangezien het de eerste keer is voor mij/ons! Hieronder alle testen van de afgelopen dagen Van boven naar beneden 2 testen van 28 feb en 2 van 1 maart en 1 van vandaag (13.00 ) uur. Mag ik deze test als positief zien? En binnen 24-48 uur heb ik mijn eisprong toch? En wanneer verlies je dan witte afscheiding na de eisprong of ervoor? Alvast bedankt voor het meedenken. Groetjes Klungel
Hou klungel, je zal vandaag ergens je eisprong hebben of morgen..klus klussende klus dus! En tijdens en voor je eisprong heb je vaak heldere afscheiding..ook staat je baarmoedermond open, dit kan je zelf voelen ik ben net zwanger, maar ik kreeg ongeveer 6 dagen na m'n eisprong witte afscheiding en nu heb ik dat nog, maar ja kijk m'n banner doe je ook aan temperaturen! Zo ja, dan zal je temp nu nog wat hoger zijn en dan tijdens je eisprong ineens wat dalen, kijk maar bij mijn temperatuurkaartje succes als je vragen hebt hoor ik het wel!
Bedankt voor je reactie Marleymama, Verder heb ik nergens last van ook geen witte afscheiding dus we zullen zien! Gister niet kunnen klussen maar eergister wel! Dus de komende dagen maar eens gezellig maken! Snap nog steeds niet dat ik al zo vroeg mijn eisprong heb laatste was 37 zou nu inhouden dat ik al veel eerder mijn NOD zou hebben! Ben benieuwd Nogmaals bedankt Groetjes Klungel
het komt goed bij jou maar ik begrijp je helemaal,ik zal dat zeker ook hebben maar ik kan dan bij jou ten rade gaan dan stel jij me gerust omdat bij jou alles perfect verloopt;je zal wel zien
Hierboven mijn ovulatietesten snap er niks meer van.... gisteravond lichter als s middags en vanmiddag weer donkerder??? Ik test voor de zekerheid nog even door denk ik...
Ik zou nog door testen inderdaad... Je LH schommelt over de dag, waarschijnlijk al je vanavond test is hij weer wat lichter Als je goed kijkt zie je op 1-3 en 28-2 ook dat die later op de dag iets minder licht is... Daarom is het eigenlijk ook belangrijk om op een of 2 vaste tijden te testen op de dag...
Idd Pearl Amor ik zie het nu ook met de testen later.... Ik wilde eigenlijk wel doortesten alleen dan maar 1 keer rond 13.00 uur dan! Want wordt anders een dure maand We wachten nog even af Bedankt weer Pearl Amor hoe is het nu met jouw?
Ik kwam even nog spieken hier! Pearl... hoe is het vrijdag gegaan??? kaarsjeheeft gebrand hoor!! hopelijk heeft het geholpen!
Helaas niet, vandaag bij gyn geweest en nog altijd geen respons, vrijdag terug en waarschijnlijk ophogen...
Hun zeggen dat ze kunnen blijven rekken, maar weet niet of ik dat trek...Zit er steeds meer aan te denken te stoppen en het op zijn beloop te laten... Geen pil slikken, maar ook geen spuiten enz, geen ziekenhuis meer, maar gewoon weer zelf vrijen en wel zien... Ik ben nog jong genoeg en dan maar storten op mijn eventuele opleiding.. Maar mijn moed is na 24 maanden wel ver te zoeken... Heb het gevoel kinderloos te blijven, maar ik weet dat het kan!! Dus misschien dan die rust even proberen in te bouwen, ik weet het gewoon echt niet meer...
dat kan ik aannemen dat je de moed verliest.op deze manier eist het ook zoveel van je,kracht,energie,positivisme,.... altijd opnieuw de teleurstelling maakt je triest en je hebt dan ook nog de confrontatie hier op de pagina met iedereen waar het wel vlot verloopt. ik heb wel het gevoel bij je dat het goedkomt...ik ben geen bijgelovig type ofzo maar iets zegt me dat je er dicht bij bent... vergeef me als het als onzin overkomt misschien kan je een grens bepalen?bijvoorbeeld doorgaan tot eind mei en dan met alles stoppen en van de zomer genieten? zo krijg je misschien toch al wat rust in je hoofd als je voor jezelf weet dat het nog 3maanden doorgaat maar dat je daarna vakantie hebt.of misschien ben je tegen dan al zwanger. weet maar dat wij je blijven steunen,aanmoedigen en troosten zolang het nodig is al is het drie jaren!
Goeiemiddag dames, Poeh Pearl Amor snap dat het je het nu even niet meer weet, maar misschien is het wel een goed idee om even alles los te laten (al lijkt me dat wel moeilijk) en het op z'n beloop te laten! Je hoort weleens dat ze dan heel snel zwanger zijn.... Maar je weet ook dat het kan dus lijkt me een erg lastige situatie.... Heel veel succes ermee Wil toch even iets laten zien en hopelijk kunnen jullie mij helpen want ben even mij houvast kwijt. Groetjes Klungel