Hier langzaamaan ook aan het warmdraaien haha. Voor het eerst aan het tempen en testen, verwacht mijn ei ergens volgende week. Manlief moet 1 nacht overblijven voor zijn werk, precies rond n ei, dus dat wordt plannen. kan ik meteen iets genants vertellen; volgende ronde gaat mn man op congres, precies in mijn vruchtbare periode. Ik heb nu gewoon vrij gevraagd en een ticket geboekt om mee te gaan :S hoe erg! Maar wil geen ronde missen. Betekent ook 3 nachten in een chique hotel en een minivakantie. Hoera! Al hopen we natuurlijk dat het deze ronde al raak is.. Zo, nu nog een paar uur glazig naar mn computerscherm staren en dan is het al weekend. Geniet ervan dames
Gna, pas op! Zo'n vakantie kan nƩt datgene zijn wat zorgt dat het lukt hƩ! Wie weet! Waar ga je heen?
haha, ik hoop het. Noord-Duitsland, niet echt een exotische bestemming. Maar lekker ergens in een welnesscenter rondhangen, boekje lezen en een beetje winkelen maakt het toch ontspannend. Het congres is ook interessant voor mij, misschien pik ik nog wat presentaties mee. TieLo: wanneer verwacht je de uitslag van de gyn?
@Swiss, en als je wel zwanger bent is het toch lekker om de eerste periode bij je man te zitten en al helemaal in zo'n welnesscenter! @Pearl, wat grappig dat we zo gelijk lopen. Zullen we dan afspreken dat we aan het einde van deze cyclus allebei zwanger zijn? Dan blijven we gelijk oplopen .
We gaan ervoor! We zijn dezelfde maand begonnen, zijn op dezelfde dag ongi geworden. Volgens mij moet het lukken..
haha wannabemommy en pearl amor ik wens jullie heel veel succes, hoe cool zou het zijn om tegelijk die positieve test te hebben! ik wil ook wel zo'n cyclus maatje haha!
@mamakita, het is een kwestie van goed zoeken . Nee hoor, wij kwamen elkaar tegen bij het vorige nod-topic. En daarna bij nog 100 andere topics. @Pearl, we gaan het gewoon doen.
Ben blij dat jullie me niet voor gek verklaren. Sweetheart86, ik hoop t ook. Roze moet die lijst worden!
@Swiss, natuurlijk verklaren we je niet voor gek. Als wij in jou schoenen hadden gestaan hadden we waarschijnlijk allemaal hetzelfde gedaan.