Ik heb om half drie mijn telefoontje gehad dat ik zondag terug moet voor een echo... de hormonen waren wat lui denk ik... Hopelijk zijn de follikels dan wel wat gegroeid!
@TieLo nog even in spanning dus, ik hoop het beste voor je! even een vraagje aan de overige dames, ik heb volgens de berekeningen morgen mijn eisprong maar ik heb altijd 5 dagen pijn en weet dus niet precies op welke dag, maar heeft een van jullie wel eens last van een opgezette buik rond de eisprong, ik heb natuurlijk al een kind dus mijn buik is in vergelijking met zwanger zijn zo groot als 3 a 4 maanden zwanger en staat ook strak gespannen. Ik kreeg net trouwens een hele scherpe steek in mijn buik en een branderig gevoel dus ik geloof dat mijn ei zojuist is gesprongen! snel aan de klus dus als kindjelief slaapt!
Hier 'nog' niet aan de klus... Ongi nog! Hier ook zon probleempje! Ben straks een week Skieen zonder mn mop, 11e dan maar ff flink klussen voorraadje klaar leggen anders nieuwe poging in maart!..
Hi meiden, ik ben 28 en nieuw op t forum. Zit nu in de tweede ronde voor ons eerste kindje.. Heel spannend allemaal! Succes allemaal!
Mamakita, moeilijk te zeggen wanneer je hem dan precies hebt. Misschien vandaag wel idd... Kim, haha ja wel een voorraad klaar leggen en dan op vakantie en er niet aan denken, kom jij moet een mooi cadeau thuis
@Julia1984 spannend hoor, ik heb gisteren mijn eisprong gehad, mijn temp was vandaag 0,2 hoger dan normaal! Had eergisteren geklust, maar voor de zekerheid gisteren ook nog een keer, weet dat het beter is om de dag maarja, het is niet alleen moeten he, als je wil dan wil je haha. Ben zo benieuwd of deze lijst roze gaat worden, bij mijn vorige nod lijst waren er zo ontzettend veel rood, was om depressief van te worden! Maar ik voel me een stuk beter bij deze lijst dus ik voorspel dan ook veel roze!!!!
Gisteren wilde ML wederom niet aan de klus, hij was weer veel te moe en begon al bijna te denken dat hij het helemaal niet wilde. Vanmorgen kwam hij koffie op bed brengen en vertellen dat hij zo bij me kwam Nu maar hopen dat het nog niet te laat was. Moet dan van deze keer komen.....
Dat gevoel ken ik helemaal! Hoe vaak dat ik dat eerste half jaar 'neen' heb gehoord, ik werd er moedeloos van! Ik heb zoveel kansen voorbij zien gaan en boos worden haalt dan helemaal niets uit! Mijn man heeft een laag libido, maar niet alleen dat speelt dan parten; we zijn aan het bouwen, dus hij combineert eigenlijk drie jobs: zijn job, zijn job bij de brandweer én het werk op de bouw. Geen wonder dus dat hij soms gewoon stikdood was...
@mamakita, ik hoop dat je gelijk hebt. Zou wat zijn als de hele lijst roze is. @Pearl, 100 topics en we zijn elkaar nog niet zat @lieflief, hopelijk was het nog op tijd vandaag. Lijkt me lastig als je man niet wilt.
@lieflief dat lijkt me ontzettend lastig! @TieLo voor jou ook, hij is wel druk zeg! Mijn man wil juist heel vaak haha die is helemaal blij sinds we voor de 2e gaan want hij krijgt bijna altijd wanneer hij wil hahaha. Hij doet alleen wel lastig rond de eisprong maar dat is gewoon omdat ik dan zo'n pijn in mijn buik heb, dan wil hij mij geen pijn doen, dus wel heel lief <3
WBM, haha nee ik jou in iedere geval niet... LiefLief, hmm dat is minder prettig. Heb het geluk dat mijn man nooit nee zegt, maar vertel hem ook niet wanneer ik vruchtbaar ben, laat het gewoon gebeuren hoe het uit komt en hij wil zelf juist in mijn vruchtbare dagen seks... In het begin was het wel dat hij me soms een nee verkocht, maar toen wist hij alles en zat er "te veel druk" op. Maar nu is dat gelukkig niet meer. Nou ja goed ben gister dus ongi geworden, morgen beginnen met spuiten... Op zich wel blij dat het gister pas is begonnen, anders had ik gister of vandaag al moeten beginnen met spuiten en dat vond ik minder omdat ik gister en vanavond een avond dienst heb. Ik moet vanavond mijn route passen en meten, want is voetbal dus kan weer nergens parkeren.
Zo hier eindelijk ongi voorbij nu op naar de klusdagen hopen een x geluk voor iedereen hier , het wordt tijd of niet dan meiden hopelijk gauw allemaal op die grote roze wolk
Ik heb gisteren geholpen op de bouw om de pakken van tegels binnen te leggen: 1 pak is 42kg, per twee moesten we zo'n pak opheffen en een uur later lag ik al plat.. De pijn in mijn onderbuik was weer helemaal terug Morgen toch tegen de gyn zeggen, dit kan toch niet normaal zijn? Ook vandaag voel ik het weer trekken... Normaal moesten we gisteren zeker klussen, maar m'n ventje was te moe... Nu zit hij alweer op de bouw (en ik dadelijk ook weer) dus het zal voor vanavond zijn... Ik hoop echt dat we dan pas dinsdag moeten insemineren en niet maandag, anders is het te kort achter elkaar, niet?
Ik ben ook voor een roze lijst, voel me deze ronde goed in mn vel! Heb ook het gevoel dat we alle kansen benutten deze maand. Dus na 11 maanden zeg ik, baby kom maarrrrr.....
Mijn gyn adviseert altijd om iedere dag rond het ei te klussen... Maar weet niet wat de regels van IUI zijn...