NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Silinde, al 19 rondes? Veel succes! Zit je in de MMM of probeer je nog onder jullie tweetjes?

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Silinde, ik heb je toe gevoegd... Inderdaad loop je in de MMM of doen jullie het samen nog?

Pff net voor het eerst gespoten, ging goed, alleen bij uittrekken van de naald werd ik ff heel misselijk :$ en bloeden ff, maar nu gaat het wel weer goed...

3. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Altijd na een prik goed blijven nadrukken, anders krijg je blauwe plekken! Hopelijk valt de nawerking ook goed mee!

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Als je vrijdag voor het laatst geklust hebt, en vannacht of morgen je ei verwacht, is er dan toch nog een kans dat het goed komt deze ronde??:) Ik weet wel dat je vanaf een paar dagen voor je ei kans hebt, maar voor mijn gevoel is die kans echt heeeeel klein...
    Echt een achterlijk drukke week gehad, klussen was echt passen en meten. Gisteren veel te laat thuis en allebei de knol helemaal op, vandaag de hele dag gewerkt (ben net thuis), vl is nu weg, en we zien elkaar morgenavond pas weer. Vanmiddag de eerste krampjes gevoeld dus denk dat mn ei eraan komt. Morgenavond nog even aan de klus, maar ik ben bang dat mn ei dan al geweest is;).

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kinderwens, het is niet onmogelijk, maar de kans word natuurlijk wel kleiner. Jammer dat jullie zo weinig tijd hadden deze maand.
    Ik had vrijdag een posi ovutest en zaterdag werd deze al weer wat lichter. Wij hebben donderdag, zaterdag en vanavond geklust.

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Er is iemand op het forum die geklust heeft op dag 9 (alléén op dag 9) en haar ei was pas 4 a 5 dagen later... en zij is nu toch 3 maanden zwanger! Dus alles kan... In de beste omstandigheden toch... (goed zaad én een goede omgeving)

7. Pearl Amor

Ja dat heb ik ook gedaan, maar voor ik er een doekje op kon drukken bloeden het al. Maar verder ging het wel goed. Alleen werd misselijk bij uittrekken van naald. Mijn buik rommelt nu wel heel erg.

Maar een keer Klussen voor ei en zwanger, ja het kan. De kans is kleiner maar zeker niet afwezig!

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik snap er even niets van. Donderdag en vrijdag vruchtbaar slijm gespot, zaterdag en zondag zo goed als droog en nu weer ineens veel vruchtbaar slijm...
    Zaterdag en zondag geklust en dan moeten we nog maar even aan het klussen blijven :) Hopen dat ML voldoende energie heeft.

9. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    Het word al een volle lijst dames!
    Hoe was jullie weekend?
    Hier een intiem weekend gehad haha, maar ook wel erg druk hoor. Ik voel me deze ronde wel uitzonderlijk goed, ik ben vrolijk en heb er allemaal echt zin in!

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik had donderdag vruchtbaar slijm (of was dat nu vrijdag?? weet het al niet meer) en zondag was mijn eitje nog steeds niet groter dan 14mm... dus alles kan! (Nuja... of ik een goede referentie ben staat buiten kijf)

11. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Begint hier drukker te worden. Welkom allemaal.

@lieflief, gewoon nog even door blijven klussen

@mamakita, hopelijk is het een goed voorteken dat je zo vrolijk bent.

12. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    nou, ik maak nu toch iets raars mee!
    ik weet dat mijn lichaam mij voor de gek kan houden hoor, maar ik heb het allemaal vergeleken vanaf dat ik stopte met de pil.
    1e ronde, hele zere borsten maar de hele cyclus, door het stoppen.
    2e ronde vanaf eisprong zere borsten
    3e ronde week voor nod zere borsten maar deden weinig pijn
    deze ronde: als het goed is dit weekend m'n ei gehad en mn borsten doen nu ineens pijn, vanochtend nog niet en nu wel en best wel ook, kan niet eens normaal de trap op lopen!
    en normaal heb ik geen last van mn tepels en dat nu ook.
    samen met het vrolijk zijn hopen dat het allemaal goede tekens zijn haha.

sorry voor ego berichtje maar moest het echt even kwijt.

13. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier klussen we gewoon lekker door!! voel me wel een stuk vrolijker en ontspannender dan vorige x.... blijkbaar zijn alle spiraal hormonen eruit! zit nu weer lekker in mn vel!! :D

Maar wat ik me wel afvraag.... hoe staan jullie mannen er in? Die van mij is heeeeeel nuchter. hij zegt dat ie wel ziet hoe het allemaal gaat. Denkt er weinig over na, omdat ie (als het raak is) nog 9 maanden heeft om na te denken.... Dat is natuurlijk ook zo en hij zegt ook dat ie het echt wel wil, maar soms vind ik het wel lastig hoor...
    zou dit verschil man/vrouw zijn??

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

MamaKita; hier ook een vrolijk gevoel. Hoop dat het een goed teken is :D

Pearl; Is denk ik ook wel wennen dat spuiten. Hoop dat je je beter voelt nu!

MamaKita; ik had dat eerst ook alleen maar aan het einde van mn cyclus, toen ineens vanaf ei (was ik zwanger) laatst ronde had ik er ook al last van paar dagen voor eisprong. Dus bij mij zegt het eigenlijk niet zoveel ;) Hoop dat het een goed teken voor je is ;)

Marietje; Ik denk dat wij vrouwen ons eerder druk maken over dingen ;)

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoe langer je bezig bent, hoe meer dat je hetzelfde gaat denken en willen hoor... Mijn man denkt er nu veel meer bij na dan vorig jaar, zeker ook omdat de gyn nadrukkelijk heeft gezegd dat we vaker zouden moeten klussen :D (of ZI doen)

16. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Je kunt jezelf wel echt gek mee maken met kwaaltjes en afscheiding checken enz.. Ik ben daar nu echt wel minder mee bezig omdat ik nu wel weet dat het niet altijd iets wilt zeggen.
    Enige is nog tempen en ovu testen en om de dag klussen. En de rest kun je toch alleen maar afwachten. Klinkt nu heel nuchter ahaha maar het is wel zo.

17. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    haha ja ik weet het ook wel, mijn lichaam houdt mij elke maand zo ontzettend voor de gek hihi.
    Dit had ik alleen dus nooit eerder, ja toen ik stopte met de pil, maar toen was het ontpillen.

mijn man is ook best wel nuchter, hij weet wel wanneer mijn eisprong is maar dat komt door die stomme buikpijn.
    verder besteed hij er geen aandacht aan. maar hij vind het wel leuk dat we zo veel klussen nu haha dus dat is wel fijn.
    en hij is wel elke keer dat ik toch ongesteld word wel teleurgesteld dat ik niet zwanger ben.

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

MaamaKita; dat is hier precies hetzelfde. Mijn man weet ook wanneer mn ei is en ook geen problemen met klussen. Hij maakte er gisteren nog een grapje over.
    Maar wij kunnen na die miskramen ook niet super blij zijn met een posi test. We zijn natuurlijk wel blij maar ook heel bang dat het weer mis kan gaan.

19. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Hier heeft manlief er ook geen moeite mee.. vertel ook open wanneer ik een eisprong heb..
    Hij was ook teleurgesteld dat ik wederom ong was, maar hij blijft zo positief en geeft aan dat t vanzelf goed komt.. doet me goed!..

20. Pearl Amor

Mijn man zeg ik nooit wanneer ik vruchtbare dagen heb, stomme is dat hij rond die dagen zelf juist veel meer wil klussen ;) En bij iedere negatieve test is hij verdrietiger dan ik. Op een of andere manier kan ik het iets makkelijk naast me neerleggen...

Uhm ik ben mijn oude ik weer na 9,5 maand!! Zo'n raar gevoel om niet meer down te zijn van de medicijnen... Deze medicatie maken me weer zoals ik was, de altijd vrolijke meid, voor de hormoonbehandelingen... Raar wat medicatie met je kan doen...

Deel Deze Pagina