NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @Pearl, wat fijn om te horen. Lijkt me heerlijk om weer gewoon mezelf te zijn. Ben echt blij voor je.

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Pearl, fijn dat je weer jezelf voelt.
    Lijkt me echt naar om altijd zo down te zijn. heb hier soms van die dagen en ben blij als ze weer voorbij zijn.

3. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ow vind het trouwens heerlijk weer!!
    Mn raampjes weer schoon, huis schoon en ramen open!! Lekker zonnetje dat maakt mijn dag ook weer goed :D

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ja ben er echt heel blij mee. Zo raar dat je opeens "jezelf" terug vind na zoveel maanden. Ben weer de vrolijke kordate IK... Ben weer wie ik hoor te zijn. Wie ik wil zijn en degene waar manlief mee getrouwd is, omdat hij van haar houd.

Kwam net bij mijn moeder langs en die zei meteen je lijkt zo anders... Zo vrolijk...

5. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee allemaal

Ik heb een vraagje ben er zelf niet zo in thuis.
    Net een cyclus analyse gehad. Me baarmoederslijmvlies zag er goed uit.
    En me linker eierstok was "leeg" en aan me rechter eierstok groeit een eitje. Het is vandaag cd 11 en me eitje is nu 1.5. Mag vrijdag terug komen.
    Advies gekregen voor dinsdag en donderdag. Maar heb vrijdag voor het laatst geklust. Wat denken jullie vanavond of toch dinsdag? En ziet het er goed uit voor cd 11?

6. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @Wish, dan zou ik voor de zekerheid, vanavond, dinsdag en donderdag doen.

7. Pearl Amor

Zo ver dat ik weet is 15mm voor CD 11 perfect.. Dan zal je vrijdag ergens tussen de 19 en 21 zitten en hij bijna springen, vandaar het advies dinsdag en donderdag klussen. Uhm ja waar voel jij je goed bij... Als het mijn ding was en ze adviseren het dan zou ik die dinsdag en donderdag aanhouden... En vanavond ook gewoon klussen...

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik heb er geen verstand van. Maar de andere meiden vast wel.

Maar als de gyn zegt dinsdag en donderdag dan zal dat toch wel goed zijn neem ik aan :)

9. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Als zij dat adviseren zou ik me bij dat advies houden. Als je vandaag een eitje had van 15mm dan is de kans klein dat het morgen al springt hoor... Wel raar dat ze vrijdag pas terug een echo doen (normaal zou woensdag er ook nog tussen zitten, of niet, MMM-dames? Hier is dat alvast zo).

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ohja, en dat ziet er zeer goed uit voor CD11, maar nu is het nog wachten of het wel groeit (kijk maar naar mijn onderschrift)

11. Pearl Amor

Ik zou hem dan idd ook maandag, woensdag en vrijdag krijgen. Of ik krijg hem Maandag en donderdag en dan weer maandag. Ligt een beetje aan hoe mijn cyclus er uit ziet op CD12

Net een afspraak gemaakt voor CD 11, want CD 10 valt op zondag en hier maken ze dan geen echo's :p Ben erg benieuwd. Mag maandag met carnaval op komen draven ;)

12. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Fijn dat jullie zo snel reageren. Ik denk dat ik het advies opvolg. ik heb zover ik me kan herinneren nog nooit zo vroeg me eisprong gehad.
    Ik moet vrijdag ochtend na me nachtdienst terug komen waarschijnlijk omdat ze verwachten dat hij zaterdag cd 16 springt? Ik weet het ook niet.

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik heb langere cyclussen en zo nu en dan een kortere.

14. Pearl Amor

Ja het ligt ook een beetje aan je lichaam wanneer hij springt. De ene keer kan hij bij 19 mm al springen en de andere keer bij 22mm pas...

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ja dat is natuurlijk waar. Bedankt!

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hoeveel groeit zoiets eigenlijk (normaal) per dag?

17. Pearl Amor

Gemiddeld bij meiden die geen PCOS hebben en dus geen clomid gebruiken 1mm per dag, maar dit kan ook een uitschieter hebben van 2mm... Bij iemand die clomid gebruikt, rekenen ze meestal op 2mm per dag... Maar ja goed het kan dus heel erg wisselen... Ik heb ooit in 2 dagen tijd 6mm groei gehad, maar ook vaak amper 1 mm in 3 dagen...

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hmz... Of 0mm in 5 dagen zoals bij mij... dan zal mijn dosis dus aangepast moeten worden vrees ik (hier zie ik zo tegenop!)

19. Pearl Amor

Dan ga je naar clomid 100? Ja is wel spannend, van de clomid 100 had ik het minste last ;)

20. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Succes tielo!

Deel Deze Pagina