Hier ook een man die grapjes maakt en steeds vraag wanneer mijn 'sprong' is! Moet er ook wel om lachen. Deze ronde is het meer ontspannender en hebben we veel lol. Als het niet raak is hebben we in ieder geval een leuke ronde achter de rug Ik heb zondag en maandag een positieve ovutest gehad, en vanmorgen is mijn temp met 0,4 C gestegen dus denk dat mijn ei gister is geweest!
@Giulietta, dus we hebben nu de eerste op het wachtbankje zitten? Hier begint mijn ongi gelukkig wat af te nemen, betekend dat we misschien het weekend al kunnen gaan klussen. Waarschijnlijk meer oefenen dan voor het echie, denk namelijk niet dat mijn eisprong heel snel zal komen. Maar we zien het wel, we wachten rustig af.
Ja dat maakt het juist wat spontaner die grapjes Gister trouwens 2de keer gespoten en gaat super goed, ook niet meer misselijk van geworden...
Heerlijk toch, die mannen die de druk een beetje van de ketel halen? Daarom ben ik voor die van mij gevallen, ik kan nogal de stresskip uithangen en hij houdt me met beide benen op de grond. Hier ook druk aan het klussen, straks even een ovutest doen. Gister werd ie al langzaam donkerder, ik gok vandaag positief en morgen mn ei. We zullen zien. Ik was allang blij dat de test IETS deed, eerste keer dat ik die dingen gebruik. Pearl, fijn voor je! Want dat lijkt me echt geen pretje :S Giulietta, succes op het wachtbankje, ik neem zo naast je plaats!
Hier ook op het wachtbankje. Weet niet 100% zeker of ik mn ei gehad heb, heb dit keer niets gevoeld, maar kan zijn dat hij 's nachts gesprongen is. Normaalgesproken zou hij nu geweest zijn. Voor de zekerheid toch maar even doorklussen de komende dagen
Hier ook op het wachtbankje. Net een heerlijke wintersport achter de rug. Ik denk dat ik toch illegaal hier in de lijst sta, maar dan is het wachten minder erg. Dus laat me maar mooi staan. Wat wel lastig is, dat het bijna carnaval is en het dan nog niet duidelijk is wel of niet. Hou gaan jullie hiermee om?
Valt me op aan de lijst dat het grootste gedeelte gaat voor een 1e kindje haha wat grappig.. Hier zijn ook de ´vruchtbare´dagen in gegaan
Ik kom even langs wapperen. Ik zit alweer op dag 22 maar ik heb nog niks van een eisprong gemerkt.. Denk dat ik weer een lange cyclus tegemoet ga. Helaas varieert het bij mij tussen de 30 (vaker 35+) en 42 dagen..
So das zeker balen lange cyclussen Maar je hoeft niet per se. J eisprong te voelen toch? Hier eindelijk van die weeklange ongie af en weer aan de klus. De maand kan van mij niet snel genoeg gaan!
Mogge meiden, Ja, veel meiden op de lijst die voor hun 1e frummel gaan. Wij niet, wij proberen een broertje of zusje voor ons kleine frummeltje te creeeren. En dit weekend is het hier pasen, dus er wordt al weer druk geklust Hele fijne dag allemaal!!
Hoi meiden, ben erg druk geweest dus moest veel bijlezen! Pearl fijn dat het zo goed gaat met spuiten! Wij gaan inderdaad ook voor een brusje voor onze kanjer! hier zijn de vruchtbare dagen alweer voorbij maar dat mag de pret niet drukken haha. Toch duurt het wel weer lang hoor dat wachten op me nod. Hier vieren we geen carnaval dus ik weet ook niet zo goed hoe ik daar mee om zou gaan. Ik weet wel dat pas vanaf de 5e week van je zwangerschap de navelstreng vastzit en je dan pas je bloedsomloop gaat delen, misschien helpt dat wat bij je beslissing? fijne woensdag!
Carnaval; Gelukkig drink ik bijna nooit Maar zolang je niet weet of je zwanger bent, kun je echt wel een drankje doen. Ik heb denk ik me ei rond carnaval. Sneeuw; Waren we er eindelijk vanaf, ligt het hier weer vol met derrie!! Blegh ben er zooooo klaar mee! Vind een dik pak sneeuw echt wel leuk. Maar het word weer zo'n rotzooi.
Hallo Allemaal, ik ben nieuw hier, en vanaf deze maand gaan mijn vriend en ik ervoor! Gisteren mijn eisprong en mijn NOD is waarschijnlijk 18 februari (cyclus wisselt iets). Dit is onze eerste ronde, voor ons eerste kindje . Zoo spannend allemaal! Binnenkort stel ik me even netjes voor. Liefs Eef
Gelukkig ben ik niet de enige op de wachtbank! Toch iets gezelliger Wij vieren geen carnaval. Maar zolang je niet weet of je wel of niet zwanger bent kun je gerust een drankje nog drinken. Doe waar je je goed bij voelt! Iedereen succes met klussen/wachten!!
Heej jij ook al een confetti ei ikke ook als het goed is. Verder durf ik nog rustig een biertje te drinken hoor, eerste weken heb je toch nog geen bloedband. @sneeuw hier gelukkig helemaal niets gevallen Welkom eefje, spannend hoor!
Hoi meiden, het is inderdaad grappig dat er veel meiden zijn die voor de 1e gaan... Ook hier zijn de vruchtbare dagen in aantocht Ik vertrek vanmiddag richting mijn vriend, want die zit voor zijn werk aan de andere kant van het land dat is altijd ff passen en meten. En dan komt hij vrijdag weer thuis, dus vanavond en vrijdag en 't weekend aan de klus Succes iedereen