NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Wuahaha die was ik nog niet tegen gekomen. Veel eieren maar geen confetti ei :D ahaha

2. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Hihi confetti-ei en pasen. Lol! Je moet e wel inzitten om t te begrijpen Hihi

Hier eergisteren donkere test 12:30 en zelfde dag om 19:00 lichtere en gister 19:00 nog lichter. Vind het maar vaag. Ineens heel donker en zelfde dag paar uur later weer lichter. Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?

Hier ook weer sneeuw. En dat staat in de tuin al een eerste opengebloeide marcus. Zo zielig voor dat bloempje. Ik ben het ook zat. Wil lente: lammetjes, kippetjes die een ei leggen en een roze lijst!

3. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Marcus is natuurlijk narcis

4. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Kan mijn nod verplaatst worden naar de 18e .... Thnx! :)

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

#485 Pearl Amor, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2013
    ♥ NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥

16. (7) :
    Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje
    Molly27, ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM
    Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje
    Mamakita, (20 jaar), 4e ronde, 2e kindje
    itsme, (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    linda109 , (27 jaar), IUI 5, 1e kindje MMM

17. (3) :
    Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    Mamvanjessie, (25 jaar), 6e ronde, 2e kindje
    Sophietje82, (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje

18. (5) :
    Vrouwtje72, (40 jaar), 9e ronde na mk, 2e kindje
    Leetje25, (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Giulietta, (26 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    Babymanken, (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje
    Eefje1980, (32 of 33 ? jaar), 1e ronde, 1e kindje

19. (0) :

20. (1) :
    Swiss, (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje

21. (6) :
    Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM
    Ingri, (30 jaar), 14e ronde, 1e kind
    Starry, (28 jaar), 8e ronde, 2e kindje
    SannevH (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM
    Roze22, (22 jaar), 14e ronde, 1e kindje
    HappyLady, 25 jaar, 20e (?) ronde, IUI 1e ronde, 1e kindje MMM

22. (3) :
    Marlous28, (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    Tesselaar (25 jaar) 5e ronde met clomid, 1e kindje MMM
    Silinde, (33 jaar), 19e ronde, 2e kindje

23. (7) :
    Naliey, (25 jaar), 63e ronde (15e ronde na mk) , 1e kindje
    Schaapje1977, (35 jaar), 7e ronde, 2e kindje
    Wish01 (24 jaar) 3e ronde, 1e kindje
    Nurrie09, (33 jaar), 2e ronde na kleine pauze, 1e kindje
    Sweetheart86, (26 jaar), 10e ronde, 1e kindje
    Ambie80, (32 jaar), 6e ronde na MK, 1e kindje
    ManoukSpoor, 21 jaar, 2e ronde, 1e kindje

24. (0) :

25. (4) :
    Glamoury, (34 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Yvonne, (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje
    Radiogirl80 , (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje
    Butterflyzz, 5e ronde, 1e kindje

26. (3) :
    Marietje, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Tebbie27, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Lotte30, (32jaar), 3e ronde, 2e kindje

27. (8) :
    Kaatje87, (25 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Wendy27, (29 jaar), 24e ronde, 1e kindje
    Mamasice2010, (32 jaar) 3e ronde na MK, 2de kindje
    Rabia84, (28jaar), 4e ronde, 1e kindje
    Mamasamm, (24 jaar), 5e ronde, 3e kindje
    Kimmm25, (25 jaar), 3e ronde na mk, 1e kindje
    Newbornstar, (23 jaar), 2e rond, 1e kindje
    Miesje25, (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje

28. (1) :
    Scorpio99, (22 jaar), +/- 8e ronde, 1e kindje

Datumloos. (8) :
    Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde hormonen, 1e kindje MMM
    WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM
    Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM
    Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Troelaa, (26 jaar), 11e ronde, 1e kindje MMM
    Tibo, (24 jaar),7e ronde, 1e kindje
    TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM

T o t a a l: 56

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

Toegevoegd:
    Eefje1980
    Banymaken verplaatst van 16-2 naar 18-2

♥zwanger♥,ongesteld, MMM (11), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
    [/QUOTE]

6. Swiss

Swiss Lid

19 jan 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    Ik zit nog steeds te grinniken om 'confetti-ei'.. Van oorsprong ben ik Brabantse, ik zou ook gewoon aansluiten in de polonaise en een biertje doen hoor, alleen ladderzat worden lijkt me niet ideaal. Helaas zijn de Zwitsers geen echte carnaval vierders, dus ik zit op de bank dit weekend (en dan ook op het wachtbankje, grmbl).

Mijn ei is nog niet geweest, ovu test was nog negatief gister en vanochtend ook nog geen temp stijging, wij klussen vrolijk verder! Ben benieuwd wanneer het hier pasen is :)

7. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Confetti- ei, haha die benaming is hier ook erg bekend :p Maar goed hier is carnaval een hele happening...

Carnaval, ik drink eigenlijk nooit dus voor mij is het niet moeilijk het te laten (onder het mom van de BOB, weet iedereen dat ik niet drink ;)) Met oud en nieuw heb ik ook niet gedronken. Soms wil ik wel eens als ik moet rijden vroeg op de avond een drankje pakken en daarna niks meer, maar dat doe ik nu ook niet en niemand kijkt daar gek van op :p

Sneeuw, die is hier al weer bijna gesmolten ;)

Narcis, hihi zal ik je een geheimpje vertellen, zonder sneeuw komen de meeste narcissen niet uit ;) Deze hebben een flinke pak sneeuw nodig om echt mooi te bloeien (mijn man is hovenier, ik vond het ook altijd zielig voor de narcissen, maar hij zei me dat het goed voor ze is) Als het gesneeuwd heeft in de winter komen er in het voor jaar ook veel meer op dan wanneer het niet gesneeuwd heeft, was me nooit eerder opgevallen :)

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hier gaan wij alleen het weekend carnavallen. Voor de dames die ook gaan, wat word jullie outfit?

Hier schijnt het zonnetje weer heerlijk. Krijgt alleen meteen weer zo'n zooi van de sneeuw.
    Huisje hier weer schoon, zo nog even een wasje ophangen en zijn we weer klaar.

Zwitserland, hoe kom je daar? Man/werk?

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Bloemen; nou wij dachten vorigjaar ook dat alles kapot was gevroren. Maar je had onze tuin eens moeten zien daarna. Was echt niet normaal.

10. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @confetti-ei, whahahahaha. Hier wordt er niet gecarnavald (is dat een goed woord??), dus hier gewoon vroeg pasen.

@carnaval, als je nog in de klusweek zit, of net een paar dagen op t wachtbankje kan het best hoor denk ik.

@sneeuw, hier is het al weer bijna weg. Dochterlief vind het jammer want die wilde vanochtend al sneeuwpoppen maken. Ik vind t niet zo erg, weg met die zooi.

@babymaken, volgens mij heb je dan wel een positieve ovutest gehad. Die donkere. Kan best dat is een paar uur later weer licht is.

11. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    confettiegg9_2.jpg

Hahaha het bestaat echt, een confetti ei:D
    @outfit wordt het weer m'n hollandse kaasmeisje jurkie:)

12. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Haha hier ook geen carnaval, snap na betnzien van het plaatje pas wat het is!

Hier vruchtbare dagen ws zo-ma-di. Vandaag voor t eerst weer aan de klus na ongie ;). Leukste tijd vd ronde. Succes eerste dames ophet bankje! Laat deze lijst maar roze worden! Pink pink pink!

13. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Vandaag positieve ovulatietest , ik d8 mijn eisprong al gehad te hebben.. Gisteravond geklust dus dan morgenavond nog wel een keer :D

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Radiogirl; wuahahaha :D geweldig ahaha..
    Leuk! Ik heb die ook in mn handen gehad maar ben toch voor Maja de bij gegaan :D Heb ook nog twee piratenjurken liggen maar wilde weer wat nieuws.

Sweetheart; Nog een paar daagjes kun je ook op het wachtbankje dus, klusze ;)

15. Swiss

Swiss Lid

19 jan 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    Troelaa, manlief kon hier een goede baan krijgen, dus ik ben maar meegegaan. Ik werk hier nu ook, het bevalt wel, maar eerlijk gezegd zou ik liever vandaag dan morgen terug gaan. Zwitserland is prachtig, maar ik mis vrienden en familie, en de Zwitsers zelf...laten we het er maar op houden dat mijn Nederlandse instelling nogal botst met de Zwitserse mentaliteit.

Dus bij jullie ook sneeuw!? Hier is vandaag ook weer een dik pak gevallen, al dooit het nu, bleh, die bruine smurrie ziet er niet zo sprookjesachtig uit.

Voor de dames die gaan carnavallen: ALAAF en veel plezier! Ik heb gelukkig ook wat om naar uit te kijken, volgende week komen ouders en zus op bezoek. Gezellig! En ze brengen drop, stroopwafels en kaas mee, jammie!

16. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @radiogirl, whahahaha, ze zijn geweldig!!!

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Swiss, vind het echt knap van je. Ik zou het echt niet kunnen. Is het de bedoeling dat jullie daar echt blijven of is het tijdelijk? (sorry ben nieuwsgierig:p) Leuk dat je familie komt :) Als ik ooit weg zou gaan, zou ik de kaas niet missen :D

18. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Whaha dank je, we gaan weer ons best doen ;)

@swiss, lijkt me juist wel gaaf wonen in zwitserland! Volgens mij is alles daar erg goed geregeld?! En tis heel dichtbij. Ik heb fam wonen veel verder weg... Wel altijd leuk zon vakantie adres in het buitenland!
    Als je daar ook n goeie baan kphebt is dat. Helemaal super natuurlijk. Hoeveel weken zw, schaps verlof krijg je daar? Hihi ben ook nieuwschierig

19. Swiss

Swiss Lid

19 jan 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    Ah, ik krijg de kriebels van alle carnavalsoutfits enzo! Maja de bij? Leuk!

Zwitserland is geen verkeerde keuze hoor! Mooi land, alles is inderdaad super geregeld (treinen rijden hier gewoon met sneeuw). We hebben allebei een goede baan, dat is erg fijn. Mijn deadline om terug naar NL te gaan is als de oudste naar de basisschoool moet, en we zijn nu pas aan het klussen voor de eerste, dus we hebben nog even, haha.
    Zwangersschapsverlof is hetzelfde als in NL, maar het is hier heel ongebruikelijk dat vrouwen blijven werken na de geboorte van hun eerste kind. Kinderdagverblijven zijn schaars en superduur! En parttime werken is ook al niet normaal hier, vooral in mijn beroep, dus we moeten nog even kijken wat we gaan doen.

Dat vind ik ook wel leuk om van jullie te weten: werken jullie parttime, fulltime of helemaal niet, en wat zijn de plannen voor later als er een of meer kinderen zijn? Of voor de meiden die al kinderen hebben: wat hebben jullie veranderd in je werksituatie? Of misschien is manlief wel minder gaan werken?

20. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Troela, leuk Maya de bij, bloemetjes bestuiven hihi ;)
    @swiss mooi land hoor Zwitserland, aantal x op vakantie geweest. Ik werk fulltime (4x9) en wil max. 3 dagen gaan werken zodra we een mini-me hebben. En inderdaad manlief neemt dan ook een papa dag iedere week.

Deel Deze Pagina