NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey dames,

Moet ff mijn ei kwijt (figuurlijk dan he!). Ik zit nu 4 of 6 dagen DPO en voel me vreselijk chagrijnig, is gisteravond eigenlijk begonnen. De vorige rondes had ik dat ook in deze periode en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik me erover heen moet zetten. Bah. Ik ben eigenlijk iemand die altijd het positieve wil zien, maar nu is dat wat lastig. Niet dat ik negatief naar de toekomst kijk, maar ben gewoon knorrig, kan niet veel hebben. Grr.
    Sorry voor dit ego bericht, maar ik kan hier lekker spuien, lucht op.

2. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Erg herkenbaar hoor Lieflief we hebben allemaal wel van die baaldagen. Dikke knuff!

3. Swiss

Swiss Lid

19 jan 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    Inderdaad Lieflief, herkenbaar. Juist goed dat je het hier neerzet, vooral als het oplucht. Hopelijk voel je je snel beter!

4. Swiss

Swiss Lid

19 jan 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    Hier ook wat frustraties trouwens: ei is nog niet gevonden. Dit is de eerste ronde dat ik m zoek (testen en tempen), maar nog niks. Grmbl. Ben er tot nu toe vanuit gegaan dat ik een standaard cyclus had, maar dat blijkt dus niet zo te zijn...
    Enniewee, we testen verder. Fijne dag allemaal :)

5. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    Heeft 1 van jullie wel eens gehad een paar dagen na de eisprong melk uit de tepel te kunnen knijpen? Gisteren voelden mijn borsten alsof ze volliepen met melk (weetik van toen ik borstvoeding gaf) dus ik kneep voor de grap in mijn tepel om te kijken of er ook melk uit kwam, en er kwam een heel klein beetje uit! ik heb maar heel kort borstvoeding gegeven dus geef al meer dan 3 jaar geen borstvoeding meer en heb er sinds die tijd ook nooit melk uit kunnen knijpen...
    kan iemand mij helpen?

6. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo allemaal,

Mag ik ook op de lijst? Mijn nod is 16 feb. ik ben 26 jaar, 12de ronde, eerste kindje.

Ik zat eerst op de andere lijst. Maar ik heb een erg late eisprong gehad op dag 27. Ik had pas op dag 26 een pos ovulatietest!! In de meeste gevallen was ik ni al ongesteld. Snap er echt niks van!! Normaal heb ik een redelijke regelmatige cyclus. Dus dit wordt een uitschieter van 41 dagen waarschijnlijk!

Vind het wel balen! Nu moet ik nog 2 weken langer wachten! Pfff. Ik ben gisteren bij de huisarts geweest. Heb een doorverwijzing gekregen voor de gyn. Heb de afspraak op de 20ste. Ik ben eens benieuwd!

Groetjes linnepinna

7. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lieflief super herkenbaar hoor! Ben de afgelopen maanden ook super chagrijnig halverwege mijn lf.. Lekker je hart luchten!

@Swiss balen dat je je ei nog niet gevonden hebt.. Misschien net deze keer een langere cyclus. Succes!

@Mamakita ik heb dat ook weleens, dat ik een druppel melk uit mijn borsten kan knijpen. Hopelijk is het bij jou een goed teken, omdat je er eerder niks uit kreeg!

@linnepinna welkom. Jammer zeg dat je nu zo'n lange cyclus krijgt. Hopelijk is het wachten het straks waard geweest ;)

Hier 3 dpo dus nog erg vroeg om er iets over te zeggen :p

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

LiefLief; ook ik heb vaak van die dagen. Moet zeggen dat ik ze deze ronde nog niet heb gehad en ik eigenlijk best vrolijk ben en een goed gevoel heb? Waarom? Geen idee?!

MamaKita; Nee, nog nooit gehad. Heb ook geen idee wat het kan zijn?

Linnepinna; Welkom, en wat vervelend dat je cyclus in eens zo lang is.

Hier; Vanmorgen met manlief naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken voor het chromosoomonderzoek. Duurt nog een maandje of 3/4 voor we de uitslag daarvan krijgen ;)
    Ook een ovu testje gedaan vanmorgen en hij begint al mooi donkerder te worden. Hoop dit weekend maar een confetti ei te krijgen dan ;) wuahaha :D

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    mijn nod zal wel wat later zijn dan aangegeven. Heb waarschijnlijk vandaag of morgen mijn ei. Had gister 2 mooie eitjes zitten die duidelijk te zien waren op de echo vij de gyn. Maar ik wacht het rustig af.

@MamaKita: nog nooit gehad, maar wel gehoord dat het vaker kan voorkomen door hormonen die in je lichaam bezig zijn. Schijnt dus ook te kunnen als je niet zwanger bent.

@linnepina: hopen dat het deze maand gewoon raak is en anders lekker naar de gyn. Heeft mij destijds wel veel rust gegeven dat er iemand met me mee keek.

10. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamakita nog nooit gehad eigenlijk, hoop dat het iets goeds voorspelt bij jou :)
    @Linnepinna wat balen zeg, zulke lange cyclussen, heb ze ook gehad, maar dat was na m'n mk's. Hier ook in ronde 12, ben ook van plan om doorverwijzing te gaan vragen. Spannend!
    @troela goh mag ik vragen waarom jullie een chromosoomonderzoek doen? En jeuj voor het confetti ei :D die houden we erin ;)

11. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Dankje allemaal! Vorige maand heb ik heel vaak roze verlies gehad. Het begon een aantal dagen na mijn ovulatie. Ook nooit eerder gehad! Geloof dat ik op dag 4,5,8,10,12 na eisprong roze verlies heb gehad. Dacht toen nog zou het een innesteling zijn? Mss is het toen ook wel al vroeg misgegaan en is mijn cyclus daarom nu van slag. Zal ik nooit zeker weten.

Ben echt blij dat ik nu eindelijk naar de gyn mag en dat ik en vriendlief nagekeken worden. Hopelijk lukt het dan wel! Allebei mijn beste vriendinnen waren al zwanger in ronde 1. Dat is best frustrerend!

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Radiogirl; Door herhaalde miskramen. Mijn cyclus was van slag na dat ik gecuretteerd was. Ben doorverwezen via ha naar de gyn omdat mijn prolactine verhoogd was. Bleek achteraf gewoon goed te zijn. Maar nu kijkt de gyn wel mee. En daar zijn wij wel heel blij mee.

13. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan het me goed voorstellen Troelaa dat het fijn is dat de gyn meekijkt, ikzelf zit nog te dubben. Een jaar verder met 2 mk's en geen onderzoeken... waar doe je goed aan he?

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Je moet doen waar jij/jullie je goed bij voelen. Anders maak je eerst afspraak bij je ha en kijk je wat hij/zij te zeggen heeft.

15. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is ook mijn idee Troelaa, eerst even langs de HA en es kijken wat er wel/niet mogelijk is. Heb al meedere keren gehoord dat je off. 12 maanden na je laaste mk pas verder onderzocht wordt, en dat is mijn geval pas juni.

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Wel goed dat je de 20ste kan gaan! Misschien een tip... Stel dat je ongesteld wordt de 16e, zoals je aangeeft... Laat dan op cyclusdag 3 al eens bloed nemen door je ha en neem de resultaten mee naar de gyn! Daar kan ze misschien al wat uit opmaken.

Wat moet je dan testen: LH, oestradiol en progesteron. (het hele vakje met hormonen is ook goed :D ) en als de gyn dan direct met bloedtesten wil beginnen, kan je die cyclus al direct aan de slag... Anders is het weer een maand wachten hé!

Nuja, je ziet maar hé :) Dit is wat ik gedaan heb

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ligt eraan wat voor ha je hebt. De meeste zeggen het wel. Maar je kan het altijd proberen toch. Nee heb je, ja kun je krijgen ;)

18. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ik had dat laatste ronde ook, maardan bruinverlies vanaf 3dagen na de eisprong! Tot aan ongie. Ik dacht misschien raak maar dus toch niet, was mega ongesteld zoals altijd.
    Maarja of het misschien een vmk was zullen we nooit weten idd?!

Zeker beter dat je naar de gyn mag... Ik hoop echt dat dat voor ons niet meer nodigs en nu 10e ronde raak zal zijn.

Good luck. Girl!

19. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Hoi dames,

Even een vraagje ik zie bij sommige iets onder hun berichten staan met pendel..¿
    Ben benieuwd wat dat is.

xoxo

20. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Ik dacht dat je pas moest beginnen op dag 7 met bloedprikken? Ik heb wel altijd mijn ei rond dag 18, maakt dit dan niet uit per persoon wanneer je moet beginnen met bloedprikken?

Deel Deze Pagina