@Miesje, als dat bij iemand in zijn onderschrift staat betekend dat dat er iemand is die voor diegene gependeld heeft. Meestal word er gependeld op de maand waarop iemand zwanger raakt/een positieve test heeft. Of op het geslacht van de baby. Misschien dat iemand anders het nog wat duidelijker uit kan leggen.
@ Miesje, dit zijn de regels: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html En hier kun je de pendelaars vinden die pendelen en wat hun regels zijn: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Je mag mij ook een PB sturen (ben pendel vrouwtje ) http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/403247-pendel-vrouwtje-dmv-foto-gelieve-niet-reageren-alleen-lezen.html Op dit moment is mijn topic wel gesloten zie ik net Moet hem dus weer opnieuw opstarten...
♥ NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥ 16. (8) : Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje Molly27, ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje Mamakita, (20 jaar), 4e ronde, 2e kindje itsme, (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje linda109 , (27 jaar), IUI 5, 1e kindje MMM Linnepinna, (26 jaar), 12e ronde, 1e kindje MMM 17. (3) : Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje Mamvanjessie, (25 jaar), 6e ronde, 2e kindje Sophietje82, (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje 18. (5) : Vrouwtje72, (40 jaar), 9e ronde na mk, 2e kindje Leetje25, (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Giulietta, (26 jaar), 5e ronde, 2e kindje Babymanken, (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje Eefje1980, (32 of 33 ? jaar), 1e ronde, 1e kindje 19. (0) : 20. (1) : Swiss, (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje 21. (6) : Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM Ingri, (30 jaar), 14e ronde, 1e kind Starry, (28 jaar), 8e ronde, 2e kindje SannevH (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM Roze22, (22 jaar), 14e ronde, 1e kindje HappyLady, 25 jaar, 20e (?) ronde, IUI 1e ronde, 1e kindje MMM 22. (3) : Marlous28, (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje Tesselaar (25 jaar) 5e ronde met clomid, 1e kindje MMM Silinde, (33 jaar), 19e ronde, 2e kindje 23. (7) : Naliey, (25 jaar), 63e ronde (15e ronde na mk) , 1e kindje Schaapje1977, (35 jaar), 7e ronde, 2e kindje Wish01 (24 jaar) 3e ronde, 1e kindje Nurrie09, (33 jaar), 2e ronde na kleine pauze, 1e kindje Sweetheart86, (26 jaar), 10e ronde, 1e kindje Ambie80, (32 jaar), 6e ronde na MK, 1e kindje ManoukSpoor, 21 jaar, 2e ronde, 1e kindje 24. (0) : 25. (4) : Glamoury, (34 jaar), 6e ronde, 1e kindje Yvonne, (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje Radiogirl80 , (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje Butterflyzz, 5e ronde, 1e kindje 26. (3) : Marietje, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Tebbie27, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Lotte30, (32jaar), 3e ronde, 2e kindje 27. (8) : Kaatje87, (25 jaar), 6e ronde, 1e kindje Wendy27, (29 jaar), 24e ronde, 1e kindje Mamasice2010, (32 jaar) 3e ronde na MK, 2de kindje Rabia84, (28jaar), 4e ronde, 1e kindje Mamasamm, (24 jaar), 5e ronde, 3e kindje Kimmm25, (25 jaar), 3e ronde na mk, 1e kindje Newbornstar, (23 jaar), 2e rond, 1e kindje Miesje25, (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje 28. (1) : Scorpio99, (22 jaar), +/- 8e ronde, 1e kindje Datumloos. (8) : Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde hormonen, 1e kindje MMM WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje Troelaa, (26 jaar), 11e ronde, 1e kindje MMM Tibo, (24 jaar),7e ronde, 1e kindje TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM T o t a a l: 57 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Linnepinna ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (12), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
@ Lieflief, Herkenbaar!! Fijn dat je hier even je "EI" kwijt kan @ Swiss, hmm lastig je ei niet spotten @ Linnepinna, welkom en wat vervelend van je lange cyclussen. Omdat je het MMM traject in gaat heb ik je groen gemaakt... @ confetti ei, die ga ik waarschijnlijk niet halen haha... Ben van mijn ongi af, dus we gaan wel weer aan de klus
Morgen vanuit me dienst afspraak voor een echo ben benieuwd of me ei gegroeid is. Als het goed is heb ik zaterdag me eisprong. Ook hier hoop ik dat je pendel uitkomt! Duim voor iedereen. Groetjes wish
Hmm oke.. Ik heb op dag 25 ineens bij het afvegen een klein beetje bloedverlies. En ik zat nog steeds op de eisprong te wachten.. Misschien heb ik ineens wel een korte cyclus
Goedemorgen meiden, Wish, ben benieuwd dinsdag! Hopelijk is ie dan wel goed gegroeid! Hier; gisteren een te drukke dag gehad. Ben er moe van! Laat me bed in en vroeg eruit. Zie allemaal van die schattige kindjes langs me huis lopen in carnavals kleding naar school
Nou ik zit denk ik op het wachtbankje. Had gister de gehele dag pijn in mijn buik en een drukkend gevoel. Dat is nu weg. En ook gezien mijn echo woensdag bij de gyn (waarbij twee eitjes van boven de 20 mm) zal het wel kloppen. Klussen doen we vanavond ook nog wel even en daarna gewoon weer wanneer we zin hebben. Maar dat zal dit weekend vast ook nog wel zijn. Ik denk wel dat mijn nod daardoor pas rond 21 zal zijn, maar we zullen zien. Wie zit er ook al op het wachtbankje? Lees nog veel mensen die nog opzoek zijn naar hun ei.
Molly, echt fijn voor je dat je zulke mooie eitjes had Lekker op t wachtbankje. nJaa lekker, zal wel lange twee weken worden. Maar je weet iig dat je goeie eitjes hebt gehad deze ronde
ja dat is in ieder geval een voordeel. Probeer alleen ook weer niet te veel hoop te hebben want dan is het straks weer zo een teleurstelling. Is pas eerste ronde met clomid.
Over dat melk verlies uit tepel daar heb ik sinds eind nov ook last van na mn miskr. Maar zou dit een volgende zwangerschap beïnvloeden??
Wish, ik duim voor je dinsdag. Molly27, succes op het wachtbankje. Troelaa, leuk, zo'n optocht langs je huis. Ik zie op FB ook steeds meer verkleedpartijtjes voorbijkomen. Je komt uit NB zie ik, hier nog een brabo! Hier nog steeds op zoek naar mn ei inderdaad, hij is nog niet in zicht. Vorige cyclus was opeens 2 dagen korter (daarvoor meestal 28 dagen, af en toe 27), dus misschien dat t allemaal een beetje van slag is. Fijne dag allemaal dames! Bijna weeeeeeekend!!
Hallo dames, Ik kom me nu dan toch ook maar weer aanmelden. Bewust wat later in mijn cyclus, dat heeft me meer rust gegeven. 00Wendy00, 31 jaar, 5e ronde, 2e kindje, NOD 17 februari
Ik zit op het wachtbankje, maar eigenlijk ken ik het verdict al... dus ik weet dat ik door ga naar de volgende ronde, kan me daar eigenlijk al gelijk aanmelden... Ik let er dus ook niet echt op dat ik zwanger zou kunnen zijn; heb mijn neusspray gebruikt en medicatie (pcm) om me wat beter te voelen. Het geeft wel wat rust nu, te weten dat het toch niets is en dat ik maar gewoon moet 'wachten' tot ik met hormonen kan beginnen, alweer... Het enige dat met stoort is dat ik een jaar heb verspild omdat ik onwetend was...