NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb zaterdag ook mijn NOD, maar wil het testen zo lang mogelijk uitstellen. Ik denk dat misschien mijn NOD wel verplaatst is naar maandag, maar dat weet ik niet zeker. Ik hoop het vol te kunnen houden tot in de loop van volgende week. Maar het kan maar zo zijn dat ik zaterdag test. Ik zal zeker niet voor zaterdag testen........denk ik ;)

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Jaa dat is gelukt,,Maare fijn een man die altijd wil! Hoop dat het jou maand is meid!

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Is helaas 9 maanden anders geweest, want die clomid deed niet veel goed. Maar nu ;) Als ik niet wil (wat ook amper voor komt) moet ik uitkijken :cool:

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Vind fijn voor je dat het spuiten beter voelt voor beide!
    Ik pb je zo.

5. Pearl Amor

Je hebt PB terug

6. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Pfff ik ben bnieuwd wanneer de eerste. Testers gaan beginnen! Wordt t eindelijk echt spannend!!

Ik zit nog in vruchtbare periode.ll dus unog lang niet testen haha

Ik ben ook getrouwe trouwens, veel in dit topic!
    Ben in apri.l 2011 getrouw.d en vorig jaar waren we 10 jaar samen!

7. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Ik zondag of maandag nod, heb me voorgenomen om nu een keer te wachten, maar ben bang dat ik toch weer ga testen haha! Welke zwangersschapstesten gebruik jij? Groetjes!

8. Pearl Amor

Yeah Maaikee nu doet je kaartje het :D

9. Sabine1991

Hahaha, ja werd er gek van, maar hij doet het! Meteen kaartje, cyclus enz. Vroeg me wel af of ik iedere keer als ik mijn temperatuur weer invul deze meteen zichtbaar is via deze link, maar als ik dit iedere keer moet aanpassen ben ik flink bezig :p
    Vind het tempen wel een uitkomst, temperatuur stijging ging meteen gepaard met geen positieve ovulatietesten. Lees al eventjes mee op het forum en heb zo de tip van fertilityfriend :)

Groetjes!

10. Pearl Amor

Haha ja ik temp niet meer, want bij mij klopt er geen snars van. Mijn ovulatie testen zijn positief wanneer mijn FM ook positief is...

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Maaikee, dat gaat gelukkig vanzelf als jij je FF aanpast ;)

12. Sabine1991

Hee troela! Ik zag in je bannen dat vandaag je vruchtbaarste dag zou moeten zijn...bekeek toen jouw temperatuurkaartje, maar die is toch al geweest! Of lees ik het verkeerd? :)

13. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik schreef eerst altijd op een ander forum, maar die vind ik zo onhandig geworden. Deze is veel overzichtelijker, + ik vind die banners zo handig! Ik zal waarschijnlijk hier wel regelmatig te vinden zijn. Ik ben wel meer een lezer, dan een schrijver hoor...

Wij zijn sinds januari gestopt met de pil. Er zijn wel tig reden te bedenken waarom we nog zouden moeten wachten, want we wonen niet echt ruim en staan al 2 jaar te koop enzo, maar het gevoel werd steeds sterker en het leeftijdsverschil tussen de andere twee steeds groter... Dus toen de pillen op waren, besloten we gewoon geen nieuwe te halen.

Er is nog niet echt een gevoel van: Oeeeehhhhh nu moeten we weer klussen ;) wat we wel hadden bij nummer 1 en 2. Misschien dat dat sowieso ook anders is als je voor een derde kindje gaat. Maar wie weet wordt het steeds spannender naarmate de nod dichterbij komt ;)

Ik weet dus niet precies wanneer mijn nod is, maar ik vermoed eind februari. Als de ongi tot de 28e uitblijft zal ik er pas een testje aan wagen denk ik, want ik zit net in het ontpillen!

Nou meiden, ik duim op veel positieve testjes deze maand. succes!

14. missds

missds Niet meer actief

spannend allemaal!

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nee banner klopt niet. Die dip dat heeft te maken met het te laat gaan slapen en vroeg eruit ivm carnaval en verhuizing vrienden ;)
    Vandaag wel een bijna posi ovu test :) We zullen het morgen zien.

16. Yvonne80

Yvonne80 Lid

8 aug 2012
    82
    0
    6
    V.S.
    Leuk hoor, de vruchtbare periode :D Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten, en temperatuur niet. Misschien volgende ronde, als deze maand niet lukt. Maar ik heb m'n eisprong nog niet gehad, geloof ik. Wel veel afscheiding, dus ik denk dat m'n ei op springen staat :)

17. Sabine1991

@ troela, oké dat is mooi! Wie weet morgen meteen een knaltest, en dat carnavallen kan meteen wel voor verwarring in je temperatuur zorgen he!

@ Yvonne, ik ben net voor deze cyclus begonnen, ik kon toen mooi het verschil zien van de laatste dag en de eerste dag van n nieuwe cyclus..meteen een temperatuurstijging!

:)

18. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Hoi Pearl Amor

Hier zijn mijn gegevens voor de lijst
    Ik ben 31 jaar, mijn nod is 18 februari, ga voor het eerste wondertje
    laten we zeggen ronde 10 (want sinds dien is het laat maar zeggen mogelijk na de operatie van mijn man) Alvast bedankt Pearl Amor voor het toevoegen van de lijst!

Nog vier dagen wachten en dan mogen de eerste meiden gaan testen
    Hopelijk kunnen we vele positieve uitslagen verwachten:)

Aan de ene kant zou ik wel een vroege zwangerschaps test willen doen want is voor mij mogelijk op 14 februari en dat zou een leuk valentijns cadeautje zijn, maar aan de andere kant is het beter te wachten tot mijn nod. Ook heb ik nog maar 1 zwangerschaptest thuis klaar liggen (van het kruidvat) want ik woon zoals jullie aan mijn naam kunnen raden in kreta en hier zijn de zwangerschap testen erg prijzig.

groetjes kriti81

19. Yvonne80

Yvonne80 Lid

8 aug 2012
    82
    0
    6
    V.S.
    Zelfde 'probleem' hier, Kriti. Zwangerschapstesten (en ovulatie testen) zijn hier ook duurder dan in Nederland. Laatste keer dat ik in NL was, had ik gewoon een voorraadje Kruidvat testen moeten inslaan. Maar ja, op dat moment was ik zwanger (helaas een MA) en vond ik dat ik wel genoeg testen gedaan had :D

Hoop ook dat dit een goede roze maand gaat worden, met veel zwangeren.

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Kan je geen zwangerschapstesten van sensitest ofzo met de post laten komen :)
    wel leuk dat je in Kreta woont!

Hier sowieso geen positieve zwangerschapstest! Ik tel af naar mijn NOD om opnieuw met Clomid te kunnen starten...

Deel Deze Pagina