Hier ook op het lijstje. Ik weet alleen niet welke kleur omdat ik over 2 weken pas mijn nod heb ( als mijn cyclus goed is na 14jaar pilgebruik) Laura 24 jaar 1e ronde 1e kindje
Ik meld me aan hier... Je kan me zetten op 20 februari (denk ik, mn cyclus is toch al 2 maanden hetzelfde voor ne keer) TieLo, 1e kindje, ronde 10, 27 jaar, MMM Vandaag naar de gyn en dat op CD1, dat kan alleen maar een goede start betekenen...
Pearl, mag ik jouw blog als link toevoegen op mijn blog? Dan onthoud ik hem beter... Lavendergirl staat er ook al tussen (was dat vergeten te vragen, oeps!)
Is geen probleem TieLo! Je kan ook helemaal bovenin, als je op mijn blog bent, klikken op volgen. Dan krijg je dat elke keer als ik een nieuw bericht post te zien op je adminpagina. Dat heb ik gedaan bij jou, en ook bij Pearl.
Mijn progesteronwaarden zijn binnengekomen... Op CD28 was het gezakt naar 2.39... Op 5 dagen kan het maar 2.6 stijgen... en op 4 dagen kan het wel meer dan 9 zakken... pfff... Zelfs in deze fase van de cyclus is mijn progesteron lager dan dat het zou moeten zijn... dikke nest!
Ik post het sowieso op de blog... en hier zal het ook wel besproken worden wanneer ik er aan toe ben (hangt van het nieuws af)
♥NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥ 16. (4) : Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje Molly27, ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje 17. (1) : Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM 21. (2) : Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM Ingri, (30 jaar), ronde 14, 1e kind 22. (0) : 23. (1) : Naliey, (25 jaar), ronde 63 (15e ronde na mk) , 1e kind 24. (0) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (0) : 30. (0) : 31. (0) : Datumloos. (4) : Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde MMM, 1e kindje WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje T o t a a l: 13 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Laura123, Tielo ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (6), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
Mss moeten we met de MMM'ers van dit topic eens een clubje gaan maken want we zien elkaar precies vaker terug hé
Ja zijn er genoeg zag ik 6 van de 13, bijna de helft Pel, wannabemommy en ik zitten in een topic dat pel heeft geopend, is meer over de ervaringen met PCOS... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/414782-pcos-ervaringen-2.html#post14348551 Misschien is het wel fijn inderdaad om te praten over de MMM...
ik had eerst zo'n clubje algemeen over de mmm, alleen is die gesloten omdat er te weinig in werd gepost. Wij vonden het allemaal juist wel fijn om af en toe ons ei kwijt te kunnen, maar we waren er niet dagelijks mee bezig. Beetje jammer dus. Ik heb me gister aangemeld bij: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/385431-eerste-ronde-clomid.html Altijd fijn om ervaringen te delen in welk stadium je ook zit in de mmm. Er kan natuurlijk altijd een nieuwe club aangemaakt worden.