NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx a lot! Erg handig zo een lijstje... ik ben hier nog nieuw.. dus het is even allemaal wennen voor mij zo een zwangerschapsforum.

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Pfff was eigenlijk vrij relaxed deze cyclus. Relatief weinig kunnen klussen door chronisch tijd gebrek en bijbehorende vermoeidheid;), dus had aardig in mijn hoofd zitten dat ik er deze ronde niet teveel van moet verwachten... Dat werkte prima, had me er echt al helemaal bij neergelegd... Maar nu komt m'n NOD er weer aan en langzaam sijpelt mijn relaxedheid weer weg;). Hihi verschrikkelijk zeg:).

Mij1 balen dat je ongi geworden bent:(. Hopelijk volgende ronde meer succes

3. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    Hier is deze ronde eigenlijk ook wel heel snel voorbij gegaan, ik had zoveel om handen dat ik er niet zo heeel veel mee bezig ben geweest, het is gewoon zodra ik die 5 dagen buikpijn heb van de eisprong dat we het weten en het dan gewoon elke dag doen...
    Misschien dat ik zo toch even een testje ga wagen... spannend!!!
    *het zou zo'n leuk valentijnscadeau zijn!*

4. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind deze maand dramatisch lang duren haha. Maargoed, was er erg mee bezig. Nog steeds. Was er maar iets waardoor we het direct merkten of het ja of nee was, he?

5. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    haha ja dat zou het makkelijkst zijn ja, helaas is een zwangerschapstest het enige waar je op kan wachten!
    Ik was van Mick ongepland zwanger dus ik weet ook niet of ik toen wat voelde en dat soort dingen, ik voelde me volgens mij gewoon heel erg goed en had nergens last van, dat kwam later pas...

6. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, ik heb ook geen idee waar ik op moet letten ofzo. Volgens mij verbeeld je je dan echt van alles. Dat je jezelf het aanpraat, haha ;) Ach, ik wacht 'geduldig' af. Kan nu toch niks meer doen, hihi.

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit in de nachtdienst, dus duik eerst even mn bedje in! Ga ook vanmiddag een test doen, ben benieuwd of het ons na 11 maanden eindelijk gegund is....jij ook succes, wel laten weten hoor;)

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend! Ik duim voor jullie!

9. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    oh ken jullie gevoel.
    ondanks dat het voor ons het derde kindje is.
    de eerste 2 hadden we het grote geluk dat het in 1 keer raak was.
    nu dus ronde 1 voor de 3e

ik voel van alles.
    word er gek van. heb al een test gedaan dat was veel te vroeg maar denk je weet maar nooit maar helaas.

ging gisteravond tandenpoetsen en moest kokhalzen, dat had ik bij mijn dochter ook toen ik zwanger van haar was.

ppff vreselijk hoor dat wachten maar als het goed is weten we het binnen nu en een week (hoop ik) weet ook niet zo goed hoe land mn cyclus is

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dankje, lief!
    Laat vanmiddag wel weten wat de uitkomst is....

11. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een geluk dat het in 1x raak was. Hoop dat je nu ook die mazzel hebt!

12. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ja was zeker de 2e keer onvoorstelbaar. kon het gewoon niet geloven. dacht duurt wel een half jaar. zoveel mazzel kunnen we niet weer hebben.

ben daarom ook zo nieuwsschierig wat het deze maand gedaan heeft, we hebben mn vruchtbare periode ruim genomen en om de dag geklust

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wanneer gaan jullie trouwens testen? Echt op de dag van je NOD of misschien eerder? Ik moet pas de 24e ongesteld worden (liever niet natuurlijk ;) ) maar kan echt geen 10 dagen wachten, haha. Meestal heb ik wat dagen ervoor bruinverlies dus daar moet ik het nu maar even van hebben...

14. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    Nou ik neem Micklief snel mee om een test te gaan kopen, jullie horen zometeen de uitslag!!! succes rest van de meiden!

15. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Succes! Hoop dat je de eerste bent die de lijst mag aftrappen met roze!

16. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik zie dat de eerste al gaan testen! Spannend.

Ik werd vanmorgen wakker met het idee om te gaan testen, terwijl ik me nog zo voorgenomen heb om iig niet voor NOD te testen. Even over nagedacht en toen maar snel gaan plassen en doorspoelen. Morgen wordt het ook niet wat, dus op z'n vroegst zaterdag en dan is mijn NOD, maar wil eigenlijk nog iets langer wachten, maar denk niet dat het gaat lukken.

Meiden die wel gaan testen: toi toi toi, duim voor jullie en ben benieuwd naar de uitslagen.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend:D succes met testen!
    Mij gaat het wachten goed af......heb al zolang moeten wachten na mijn mk tot het hcg gedaald was dat ik nu makkelijker geduld heb....
    Ook wel eens fijn :D

18. Sophietje82

3 feb 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mamakita: heel veel succes zo!! Ben benieuwd!

Hier dag 3 met licht bruinverlies. Nod stond in principe pas t weekend gepland. We wachten dus maar af maar niet heel veel verwachting op goed nieuws deze ronde..

Alle meiden die gaan testen vandaag, veel succes! Ik duim voor jullie!

19. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    ooowww spannend, de eerste testers, hoop op roze!!
    Deze ronde gaat tot nu toe goed, al helemaal heppie de peppie met posi ovutest :D die had ik die paar maanden vorig jaar dat ik teste niet, toen maar gestopt uit frustratie, maar toch weer begonnen en zowaar een dikke posi :D:D

20. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hihi waar een vrouw al niet blij van kan worden:p. Hahaha nee zonder gekheid, fijn dat de ovutest zo knalde!! Hopelijk verloopt de rest van de cyclus net zo positief:D

Deel Deze Pagina