NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

hey!!

jij ook weer hier.... jammer je terug te zien..... idd hopen op roze voor iedereen!!!!

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Mamakita: Geniet ervan!

Dames op rood: #@%$#$%#%, grr.

Hier: Net ff onwijs geshopt en zwaar geslaagd :) Voelt echt goed. En toch hoop ik stiekem dat ik het niet al te lang aan kan ;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha is soms ook een hoop om bij te lezen hoor:D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heerlijk dat shoppen:D

5. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames voor de warme verwelkoming. :)

@ Leetje25; hoop voor je dat volgende ronde raak zal zijn!

@ Ceilo; hihihi.... jaaaaa, ben ontzettenddddd ongeduldig en nieuwsgierigggg. Daarom lijken die 5 dagen voor mij zooo ver weg.

Ik heb hier geen gespannen bortsen, maar wel dat er uit de rechtertepel beetje melk vloeit. En voel me zooo moe, maar ja... het kan natuurlijk allemaal niets betekenen. Mijn man & zoontje zijn beetje grieperig en daar kan het vermoeiend gevoel natuurlijk ook vandaan komen... moet mijn gezin even extra zorgen deze dagen hihi.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mermaid ik heb dat dus ook dat vocht uit de tepel, vorige zwschap had ik dat ook. Dus hopen dat het nu weer betekent dat ik zwanger ben. Spannend!

7. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    LielfLief; ik vind het ook erg lastig om nog niet te testen, maar dat ga ik ook echt niet doen. Een negatief zegt niet dat je niet zwanger bent (misschien is hij een paar dagen later wel positief) en een positief zegt ook niet zo veel (een groot gedeelte van de prille zwangerschappen eindigen gewoon in ongi en als je niet had getest dan had je nooit geweten dat je even zwanger was).

Ik vind het zo frustererend dat mijn lichaam al lang weet of het wel of niet raak is, maar dat je verstand nog van niks weet.

8. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Apart zeg Lov23, grote kans dat je dus dit keer weer zwanger ben!

Ik heb een maand terug een mk gehad... dus het kan ook met mijn hele hormoonhuishouding te maken hebben. Verder ben ik een 5 maanden geleden gestopt met BV... melk/ vocht uit tepel kan bij mij dus ook een restantje zijn oid.

Ik probeer alle opties open te houden, maar hoop toch ergens op een zw uiteraard!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja kan ook allemaal wat jij zegt hoor.
    Ikzelf ben al 2 jaar gestopt met bv.
    Ja restant zou ook nog kunnen van de mk. Heb het alleen niet meer gehad in de tussentijd. Nou ja zit niet altijd aan mijn tepels natuurlijk hahahhaa..

We wachten maar af :D

10. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hallo,

@ melk uit de tepel heb ik de afgelopen 2,maanden ook gehad en niet zwanger helaas. Hoop voor jullie dat het wel positief is!.

Hier geen symptomen maar eisprong is ook pas een paar dagen terug.

Groetjes wish

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ssshhhhtttt wish........:D

12. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 jaar terug is idd een poosje geleden :D

Ik heb mijn vraag aan de vk voorgelegd... maar die gaf aan dat het waarschijnlijk niets te maken heeft met de MK, omdat mijn mk in een te vroeg stadium bevond (3 à 4 weken zw).

Lolll... ik zit ook niet vaak aan mijn tepels hoor, maar toeval wilde dat er wat druppels kwam.
    Even afwachten idd....

13. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier erg raar gevoel in mijn buik.
    ik had 7 februari een positieve ovulatie test en 8 februari was hij al weer negetief aan het worden. (werd dus niet meer zo donker als de vorige)
    verder, sinds gisteren, het gevoel of mijn blaas telkens vol zit en telkens naar de wc zou moeten.
    moet nog een week wachten tot ik kan testen dus we wachten het af.
    ik had bij mijn vorige zwangerschap telkens 12 dagen na mijn ei dat ik ongie werd en ben net van de pil af.
    de eerste maand niks gedaan om te kijken wanneer ik ongie werd maar heb wel mijn ei opgezocht en dat was nu 10 dagen voor ik ongie werd.
    dus ik hoop dat het weer 12 dagen is want dan kan ik woensdag al testen.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lees ook dat het van een eisprong kan zijn? Ook goed toch hanahha

15. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL

hi hi,

wel fijn om te lezen dat het kan voorkomen. Ik was er best van geschrokken eerst. Ik bedoel, laatste keer dat er melk uit kwam, was echt toen met de bv. weird mother nature :p

16. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    hahaha je gelooft het nooit, ik ben gisteren wezen shoppen en ik zei dus tegn mijn man: zal je zien heb ik nieuwe kleren, ben ik zwanger en kan ik ze niet lang meer aan hahaha. ik heb gelijk gekregen;) ik hoop jij ook. xxx

17. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    van harte gefeliciteerd mamakita

18. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Haha, wat grappig. Ik hoop het ook idd. Nog een paar dagen geduld :D

19. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Sorry lov! Ik hoop ook dat het positief is. Ik heb het ook bij druk op de tepel maar niet dat het eruit loopt spontaan

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha gekkie:D
    Ik blijf nuchter hoor....we zien wel het was alleen toevallig.:D

Deel Deze Pagina