NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    Heey meiden,
    Ik zat gisteravond met mijn man op de bank en toen we verder gingen nadenken waren en al veel meer symptomen dat ik zwanger was, afgelopen week kon ik helemaal uit mn plaat gaan om niets, om vervolgens heel hard te gaan huilen,,, Ik heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, mijn borsten zijn anders gespannen dan normaal in mijn cyclus, ik werd misselijk van de grote hoeveelheid suiker in mijn thee(ben normaal zoetekauw) en zo nog wel meer dingetjes.
    Ik heb de verloskundige nog niet te pakken gekregen dus weet nog niet wanneer de eerste echo is!
    Rond de eisprong heb ik elke dag geklust, 7 dagen lang (heb altijd 5 dagen killing buikpijn)
    Succes meiden!!!!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier vanochtend helaas een negatieve test.....op naar ronde 6 ppppffff.

3. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)

He, nog een belgje, welkom in de club! In België spreken ze ook van NOD, maar niet op elk forum. Op de verdwaalde ooievaar alvast wel.

Veel succes!

4. Hoopvol84

Hoopvol84 Actief lid

13 feb 2013
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoopvol84, de 10de rond, 1e kindje, NOD 16 februari.

5. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Wsl gaat pearl nu vragen hoe oud je bent, hoopvol, wsl is dat dan 28 of 29 jaar he

6. Hoopvol84

Hoopvol84 Actief lid

13 feb 2013
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ben ik inderdaad vergeten te vragen, maar ik ben 28 jaar.

7. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Klinkt goed! Ik ook 5 dagen achter elkaar en daarvoor om de dag. Hoop dat het hier ook positief is!

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ah wat vervelend :(

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is dam balen hè....ik werd gek denk ik hahaha

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:x....:(

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@sex tijden ei.....wij om de dag en toen ik de posi ovu had 2 dagen achter elkaar....nu hopen dat het genoeg was :D

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe voelen jullie je? Ik heb nog steeds steekjes en vandaag raar gevoel. Eten zit me hoog en boert me op. Maar nogmaals: ik kan het mezelf ook allemaal wijs zitten maken, haha. Moet nog ruim een week wachten. 5dpo nu ongeveer.

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend! Jammer dat we niet even binnenin ons lichaam kunnen kijken he? Dat zou alles een stuk makkelijker maken, haha.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff ja misschien wel. Maar die spanning is ook wel weer leuk. Stel je voor we konden hier niet eindeloos over kletsen in dit topic hahaha

15. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hallo dames,

Ik heb al een paar dagen migraine maar ik durf mijn medicijnen niet in te nemen voordat ik bloed zie. Om te kijken of ik mijn medicijnen kon nemen had ik gister een test gedaan, ik dacht wel iets te zien maar ik heb wel vaker van die twijfel testen die nix te betekenen hebben. Vandaag toch maar weer een test gedaan en die is wel duidelijk positief.

JAAAAAA, ik ben eindelijk weer zwanger. Niet te geloven. Het is meteen raak na de HSG. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan.

Ik kan alleen nog steeds niet mijn medicijnen in nemen, ik zal de migraine moeten uitzitten. :(

Hier nog even een foto van de test van vandaag en de test van gister en vandaag. De test van gister heb ik wel even nat gemaakt omdat hij een beetje geel was

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw super meid! Gefeliciteerd!

17. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Yee gefeliciteerd vrouwtje72

18. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hoi hoi
    Ja we moeten wel weer he! Had liever bij de bevallingsclub juli meegeklestst maar het is niet anders!
    Ik heb deze maand zoveel geklust dat ik erg teleurgesteld zou zijn als het niet raak is..haha maar we gaan er weer voor!
    Verder gaat het wel goed hoor hier! Hoop alleen weer snel een positieve test te hebben, maar dat willen we hier allemaal haahah!

19. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Ik zie ze!! :)
    Gefeliciteerd!!!

20. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137