Heey meiden, Ik zat gisteravond met mijn man op de bank en toen we verder gingen nadenken waren en al veel meer symptomen dat ik zwanger was, afgelopen week kon ik helemaal uit mn plaat gaan om niets, om vervolgens heel hard te gaan huilen,,, Ik heb een opgeblazen gevoel in mijn buik, mijn borsten zijn anders gespannen dan normaal in mijn cyclus, ik werd misselijk van de grote hoeveelheid suiker in mijn thee(ben normaal zoetekauw) en zo nog wel meer dingetjes. Ik heb de verloskundige nog niet te pakken gekregen dus weet nog niet wanneer de eerste echo is! Rond de eisprong heb ik elke dag geklust, 7 dagen lang (heb altijd 5 dagen killing buikpijn) Succes meiden!!!!
He, nog een belgje, welkom in de club! In België spreken ze ook van NOD, maar niet op elk forum. Op de verdwaalde ooievaar alvast wel. Veel succes!
@sex tijden ei.....wij om de dag en toen ik de posi ovu had 2 dagen achter elkaar....nu hopen dat het genoeg was
Hoe voelen jullie je? Ik heb nog steeds steekjes en vandaag raar gevoel. Eten zit me hoog en boert me op. Maar nogmaals: ik kan het mezelf ook allemaal wijs zitten maken, haha. Moet nog ruim een week wachten. 5dpo nu ongeveer.
Spannend! Jammer dat we niet even binnenin ons lichaam kunnen kijken he? Dat zou alles een stuk makkelijker maken, haha.
Pffff ja misschien wel. Maar die spanning is ook wel weer leuk. Stel je voor we konden hier niet eindeloos over kletsen in dit topic hahaha
Hallo dames, Ik heb al een paar dagen migraine maar ik durf mijn medicijnen niet in te nemen voordat ik bloed zie. Om te kijken of ik mijn medicijnen kon nemen had ik gister een test gedaan, ik dacht wel iets te zien maar ik heb wel vaker van die twijfel testen die nix te betekenen hebben. Vandaag toch maar weer een test gedaan en die is wel duidelijk positief. JAAAAAA, ik ben eindelijk weer zwanger. Niet te geloven. Het is meteen raak na de HSG. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan. Ik kan alleen nog steeds niet mijn medicijnen in nemen, ik zal de migraine moeten uitzitten. Hier nog even een foto van de test van vandaag en de test van gister en vandaag. De test van gister heb ik wel even nat gemaakt omdat hij een beetje geel was
Hoi hoi Ja we moeten wel weer he! Had liever bij de bevallingsclub juli meegeklestst maar het is niet anders! Ik heb deze maand zoveel geklust dat ik erg teleurgesteld zou zijn als het niet raak is..haha maar we gaan er weer voor! Verder gaat het wel goed hoor hier! Hoop alleen weer snel een positieve test te hebben, maar dat willen we hier allemaal haahah!