Dag 29 is vandaag....heb 3 apps op mijn telefoon maar de uitkomsten verschillen nogal, hebben jullile dat ook? tevens heb ik op fertility friend mijn temperatuur bijgehouden, maar de gegevens die daaruit naar voren komen, kloppen volgens mij helemaal niet meer. Of is het pas betrouwbaar als je het langer bijhoud?
Ik had dit probleem ook (eerdere cyclussen 37 - 42 deze waarschijnlijk 35) en werd gek van het wachten op mijn menstruatie. Ben daarom gaan temperaturen om er zicht op te krijgen. Misschien een idee voor volgende maand?
Ja ben sinds deze maand ook aan het temperaturen. Ook omdat waarschijnlijk de gynaecoloog daar ook naar gaat vragen. Maar via Fertility Friend ingevuld, maar daar komen hele rare uitslagen naarvoren...heb nu dus helemaal geen idee meer wat ik ervan moet vinden.
Voor vandaag leek het alsof mijn ovulatie rond dag 11/12 heeft plaats gevonden. Maar na het invullen van mijn temperatuur van vandaag geeft Fertiliy Friend aan dat het rond de 26ste dag geweest moet zijn, dat lijkt mij bijna onmogelijk. Maar begin daarom wel meer te geloven dat er iets niet klopt bij mij.
Op even terug te komen op de ovulatietesten, die heb ik toen we net bezig waren, wel een paar maanden gedaan en die leken toen te kloppen. Helaas ben ik daar deze maand te laat mee begonnen, dus daar kan ik niet zoveel uit af leiden, maar daaardor lijkt dag 11/12 wel geloofwaardiger...
Ja dat heb ik wel, maar ik ben er nog niet precies achter, hoe ik dat hier kan laten zien? Je bedoelt zo'n grafiekje toch? Dat wat ik ingevuld via Fertility Friend.
Hallo dan, even een laat-vroeg werken en ik moet een heel boekwerk teruglezen. Je kunt wel merken dat het begin van de lijst er weer aankomt zeg. @Pearl Amor: je bent nu al bij de gyn, hoop dat je eitje(s) mooi gegroeid is/zijn @00Wendy00: balen van de negatieve test. Helaas zit er niets anders op dan afwachten, maar leuk is het niet. Wel lief die bos bloemen van je mannetje. Op hun eigen manier leven die kerels toch maar mooi met ons mee @Vrouwtje72: dat ziet er veelbelovend uit. Ben benieuwd naar de test over een paar dagen. Fingers crossed Hier totaal geen testdrang, best wel relaxed zo. Morgen een dagje vrij, dus misschien dat het dan wat meer begint te kriebelen, maar voor nu heerlijk rustig.
@Wish01, fijn zeg! @Hoopvol84, ik zou ook uitgaan van dag 29. Ik temperatuur ook en hou het bij op papier. Heb het formulier van internet geplukt en daar zet ik alles in. Ik begin niet aan FF.. Moet ook zeggen dat ik het lastig vind omdat het in het Engels is. @Pearl Amor, succes!
@Kaatje 87, daarnaast houd ik het ook bij via excel en daarbij een grafiekje...maar ik heb geen idee wat ik er dan uit kan aflezen.