NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm, ik zou het wel hopen haha. Zit op 6 dpo geloof ik. Nou ja, ik wacht nog een weekje 'geduldig' af. Haha. Killing dit.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha ja als het bij dit beetje blijft zou het best eens goed je innesteling kunnen zijn.

3. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien maandag nog even testje tegenaan gooien?

4. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wacht het af :D heb sinds mijn ei steken linksonder maar vanaf vandaag niet meer en beetje krampjes. Maar tussen mijn ei en menstruatie maak ik mezelf altijd gek en denk ik van alles te voelen. Mijn vriend: 'ja, vorige maand dacht je ook dat je zwanger was.' Haha. Dat zegt genoeg.

5. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook vandaag mijn nod maar voel nog helemaal niks aankomen.
    Gister wel een test gedaan helaas negatief ik wacht tot maandag om weer te testen!!!
    Ik ben wel heel duizelig 3 x niet goed geworden in de winkels zal dit toch een teken zijn

Groetjes

6. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Foto is gelukt ( met nieuwe camera, nu uitvogelen hoe op pc te zetten haha). Kun je mij vertellen hoe ik m dan hier plaats?

Groetjes

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah die mannen ook. Die kunnen nu nooit eens gewoon meespelen :D

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hieronder staat......meer opties......
    Daar klik je op em dan kun je via het paperclipje rechtsboven een foto uploaden:D

9. Hoopvol84

Hoopvol84 Actief lid

13 feb 2013
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet of ik zo lang kan wachten, misschien morgenvroeg nog eens testen..

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend voor de meiden die mogen testen.....
    En zolang er geen bloed is is er gewoon hoop!

11. Sabine1991

Als vandaag je nod is, dan hoeft het nog niet te zijn dat je iets op een test gaat zien....bij sommige is dat pas dagen en soms een week later. Ben je best regelmatig ongesteld? Wordt je meestal in de ochtend of later ongesteld?

Snap je ongeduldigheid heel goed! Welk merk testen gebruik je! Misschien kun je ook een test van een ander merk gebruiken? :)

Laat ons weten als je nieuws hebt he! :D

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Vreselijk he? Of die reactie: ben je nu wel zwanger? Pfff, alsof ik de enige ben die daaraan moet werken. Haha :p

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Vanaf vandaag wordt dit topic wel heel spannend he? Ben benieuwd wanneer de volgende roze meiden zich melden :D

14. Sabine1991

Ik denk dat ik vandaag op t puntje vd bank zit haha, ik hoop op veel roze hoor, laat het roze maar lekker besmettelijk zijn!!:p:p

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahaha zijn toch echt allemaal hetzelfde.
    Of als je een lichte streep hebt op je test......"nee ik zie niks" aaaaahhhhhhh:D

16. Hoopvol84

Hoopvol84 Actief lid

13 feb 2013
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is inderdaad mijn NOD. Zoals je aan mijn handtekening kunt zien verspringt het wel iets maar dit is wel heel lang. Normaal heb ik ook al paar dagen bruin bloedverlies maar nu helemaal niks. Meestal 's ochtend word ik ongesteld.

Heb de Clearblue digitale zwangerschapstest met conceptie-indicator.

Heb dinsdag mijn 1e afspraak bij gyn, dus als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik dat gewoon aangeven.

17. Sabine1991

Hoi meiden, zoals beloof een foto, alleen de foto komt nou niet echt duidelijk over..hier zie ik het wat beter. Maar goed, beter iets dan niets!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik zeg gefeliciteerd

19. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zie een streepje! :D

20. Sabine1991