Hmm, ik zou het wel hopen haha. Zit op 6 dpo geloof ik. Nou ja, ik wacht nog een weekje 'geduldig' af. Haha. Killing dit.
Ik wacht het af heb sinds mijn ei steken linksonder maar vanaf vandaag niet meer en beetje krampjes. Maar tussen mijn ei en menstruatie maak ik mezelf altijd gek en denk ik van alles te voelen. Mijn vriend: 'ja, vorige maand dacht je ook dat je zwanger was.' Haha. Dat zegt genoeg.
Ook vandaag mijn nod maar voel nog helemaal niks aankomen. Gister wel een test gedaan helaas negatief ik wacht tot maandag om weer te testen!!! Ik ben wel heel duizelig 3 x niet goed geworden in de winkels zal dit toch een teken zijn Groetjes
Foto is gelukt ( met nieuwe camera, nu uitvogelen hoe op pc te zetten haha). Kun je mij vertellen hoe ik m dan hier plaats? Groetjes
Hieronder staat......meer opties...... Daar klik je op em dan kun je via het paperclipje rechtsboven een foto uploaden
Als vandaag je nod is, dan hoeft het nog niet te zijn dat je iets op een test gaat zien....bij sommige is dat pas dagen en soms een week later. Ben je best regelmatig ongesteld? Wordt je meestal in de ochtend of later ongesteld? Snap je ongeduldigheid heel goed! Welk merk testen gebruik je! Misschien kun je ook een test van een ander merk gebruiken? Laat ons weten als je nieuws hebt he!
Vreselijk he? Of die reactie: ben je nu wel zwanger? Pfff, alsof ik de enige ben die daaraan moet werken. Haha
Vanaf vandaag wordt dit topic wel heel spannend he? Ben benieuwd wanneer de volgende roze meiden zich melden
Ik denk dat ik vandaag op t puntje vd bank zit haha, ik hoop op veel roze hoor, laat het roze maar lekker besmettelijk zijn!!
Hahahahahaha zijn toch echt allemaal hetzelfde. Of als je een lichte streep hebt op je test......"nee ik zie niks" aaaaahhhhhhh
Vandaag is inderdaad mijn NOD. Zoals je aan mijn handtekening kunt zien verspringt het wel iets maar dit is wel heel lang. Normaal heb ik ook al paar dagen bruin bloedverlies maar nu helemaal niks. Meestal 's ochtend word ik ongesteld. Heb de Clearblue digitale zwangerschapstest met conceptie-indicator. Heb dinsdag mijn 1e afspraak bij gyn, dus als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik dat gewoon aangeven.
Hoi meiden, zoals beloof een foto, alleen de foto komt nou niet echt duidelijk over..hier zie ik het wat beter. Maar goed, beter iets dan niets!