Hmm.. Het lijkt Een goed voorteken, maarrr.. Ik ga morgen weer testen en als het dan duidelijker is dan zal ik het melden, wil niet te snel blij zijn omdat het zo vaag is, Maarja, wel leuk om hier te delen nu al
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/412398-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-19-a-295.html#post14531043 hier kun je ook je test laten zien en dan geven anderen hun mening....misschien fijn voor je? Wedden dat iedereen zegt....positief
Hihi ja, nou dat komt omdat ik zoveel lees over indrooglijntje enzo..ben bang dat ik zie wat ik wil zien. Heb net m'n foto op het forum geplaatst van onduidelijke ovulatietesten en zwangersschapstesten. Straks naar de kruitvat en een dure clearblue halen haha!
@maaikee: kan niet missen hoor! Gefeliciteerd!!! Ik heb vandaag mijn nod maar er is nog niks aan de hand. Helaas wel een negatieve test vanmorgen en deze week een dag of licht bruinige afscheiding gehad maar dat is nu ook over... Ik haat wachten maar gezien de negatieve test vanochtend ga ik maar van niks uit. Iedereen succes met testen dit weekend! Ik duim voor mega veel roze!!! Zet m op!
O, ik zei te vroeg dat mijn steekjes weg waren, haha. Weer linksonder. Kan dat een teken zijn? Of helemaal niet? Al sinds mijn eisprong en heb het normaal echt nooit.
Ik had ze gister ook.....wel maar heeeeeeel even. Maar weet wel dat toen ik de mk had daar ook vaak pijn voelde. Ik denk dat daar ons kindje vastzat... Dus misschien nu goed nieuws dat er weer een kindje aan het innestelen is daar. Spannend hè meid!
Oké, ik hou gewoon op en wacht wel af volgende week haha. Even aandacht ergens anders op vestigen want de dagen kruippppppen voorbij.