@ maaike: ik zie hem ook hoor! gefeliciteerd! Die tweede foto is helemaal duidelijk! @ Linda(?) Oh wat een enorme domper! 5 iui is niet niks, balen zeg, het is jullie zo gegund! @ weet ook niet meer wie, maar bij mij is dit ook de derde keer en ik doe weer net zo maf als bij de eerste 2. Zou het wel, zou het niet? Is er iets veranderd in gevoel, voel ik hier steken, wat betekenen die, zijn mijn borsten nu gevoeliger enz enz hihi, er wordt alleen wel zo vreselijk veel geschreven dat als je een paar uur niet geweest bent, je een heel boek moet bijlezen! even goed paginanummer onthouden dus
Denken jullie dat het klopt dat hoe drukker je je gaat maken, hoe langer een zwangerschap uitblijft? Ik geloof er niet zo in maar mijn vriend zegt dat ik rustig moet doen omdat het anders nog weleens heel lang kan gaan duren. Mannen pff.
@maaike.. ik zie ook echt twee streepjes.. Dus een voorzichtige proficiat.. @de dames die op rood gaan/staan, balen:x
firsttime@ tja. ik was 2 keer zwanger en eindigde vroeg. en daarna telkens niks. en van mijn dochtertje was ik druk bezig met andere dingen en mijn voet in verband en met krukken lopen en onder de pijnstillers en ik was zwanger en een blijvertje. anderen zeggen een vakantie doet goed omdat je er niet aan denkt. als dat zo is ben ik nu zeker weten zwanger hahahaha.
+1 Keispamnend allemaal!! Ik heb nu sinds donderdag allemaal krampjes en steekjes en een zeurend gevoel in de liezen.... Geen bruinverlies nog..l nog een week voordat ik uberhaupt aan testen ga denken! Oh khoop zo op een dikkke vette roze knallijst !
Maaike ook ik zie een streepje, voorzichtig gefeliciteerd! Rode dames balen hoop dat jullie naam snel roze mag kleuren. Hier erg druk en heb ook nergens last van misschien omdat in het druk heb.of misschien een maanden zonder symptomen ook fijn! Groetjes wish
He dames, ik pas vanavond de lijst aan en reageer dan. Mijn internet valt er telkens uit en op telefoon is het lastig bijwerken. Dames op rood balen zeg!
Maaike, ik zie ook 2 streepjes hoor. Gefeliciteerd! Meiden op rood, balen op naar de volgende ronde. Spannend allemaal.. hoop dat de lijst lekker roze mag kleuren!
Probeer te blijven geloven in wonderen. Ik ben er zelf ook 1. Mijn oudes waren zo'n 12 jaar aan het proberen tot mijn moeder hodgkin kreeg. Hun kans op een eigen kindje was daardoor nul geworden. Ze hebben toen mijn broers geadopteerd. Uiteindelijk kwam ze in de vijfde maand er achter dat ze zwanger was van een gezonde dochter. Wonderen bestaan!
@ Wish, perfect je waardes... Nu hopen op een zwangerschap.. @ Itsme, spannend dan... Ik hoop een voorspellende droom... @ Meg, je word pas na het jaar geholpen, of je moet 6 maanden NIET gemenstrueerd hebben dan mag je eerder... Dus inderdaad die hoef je niet te bellen @ Maaikee, daar twijfel ik niet aan, je staat in roze op de lijst zo... GEFELICITEERD!! @ Linda, aaah Kl*te!! Het is je zo gegund meid... Geef de moed niet op schat... Al snap ik wel dat het steeds zwaarder word!! @ Pff mijn internet doet het dus vak niet. Vond net een stikje terug waar ik per maand 10 euro aan betaal en nooit gebruik voor internet... Nu wel handig dat UPC loopt te rotzooien... Blergh zo werken, dus lees vanavond wel weer bij...
♥ NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥ 16. (11) : Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje Molly27, (29 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje Mamakita, (20 jaar), 4e ronde, 2e kindje linda109 , (27 jaar), IUI 5, 1e kindje MMM Linnepinna, (26 jaar), 12e ronde, 1e kindje MMM Vrouwtje72, (40 jaar), 9e ronde na mk, 2e kindje Debbi86 (26 jaar), ? ronde, 1e kindje Klungel, (29 jaar), 7e ronde, 2e kindje Hoopvol84, (28 jaar), 10e rond, 1e kindje 17. (6) : Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje Sophietje82, (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje 00Wendy00, (31 jaar), 5e ronde, 2e kindje Maaikee, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje MamaSandra, (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje Meg, (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje 18. (8) : Leetje25, (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Giulietta, (26 jaar), 5e ronde, 2e kindje Babymanken, (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje Eefje1980, (32 of 33 ? jaar), 1e ronde, 1e kindje Kriti81, (31 jaar), 10e ronde, 1e kindje Happy2012, (27 jaar), 2e ronde na MA, 1e kindje Tines mam van 2, (30 jaar), 1e ronde 3e kindje Mol, (34 jaar), 5e ronde, 3e kindje 19. (1) : Mermaid, (26 jaar), 1e ronde, 2e kindje 20. (1) : Swiss, (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje 21. (7) : Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM Ingri, (30 jaar), 14e ronde, 1e kind Starry, (28 jaar), 8e ronde, 2e kindje SannevH, (28 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM Roze22, (22 jaar), 14e ronde, 1e kindje Lis1989, (23 jaar), 8e ronde, 1e kindje MamaLara, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje 22. (6) : Marlous28, (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje Tesselaar, (25 jaar), 5e ronde met clomid, 1e kindje MMM Silinde, (33 jaar), 19e ronde, 2e kindje Mamvanjessie, (25 jaar), 6e ronde, 2e kindje itsme, (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje Mtr1982, (30jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (9) : Naliey, (25 jaar), 63e ronde (15e ronde na mk) , 1e kindje Schaapje1977, (35 jaar), 7e ronde, 2e kindje Wish01 (24 jaar) 3e ronde, 1e kindje Nurrie09, (33 jaar), 2e ronde na kleine pauze, 1e kindje Sweetheart86, (26 jaar), 10e ronde, 1e kindje Ambie80, (32 jaar), 6e ronde na MK, 1e kindje ManoukSpoor, (21 jaar), 2e ronde, 1e kindje HappyLady, (25 jaar), 20e (?) ronde, IUI 1e ronde, 1e kindje MMM Jenn88, (24jaar), 8e ronde, 1e kindje 24. (1) : Firsttime, (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje 25. (8) : Glamoury, (34 jaar), 6e ronde, 1e kindje Yvonne, (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje Radiogirl80 , (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje Butterflyzz, (? jaar), .5e ronde, 1e kindje Katja77, (36 jaar), Ronde ontelbaar, IUI 1e ronde, 1e kindje MMM Lov23, (29 jaar), 1e ronde na MK, 3e kindje missds, (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Bernou, 28 jaar, 2e ronde na MA, 1e kindje 26. (4) : Marietje, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Tebbie27, (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Lotte30, (32jaar), 3e ronde, 2e kindje patty911, (22 jaar), 4e ronde, ? kindje 27. (9) : Kaatje87, (25 jaar), 6e ronde, 1e kindje Wendy27, (29 jaar), 24e ronde, 1e kindje Mamasice2010, (32 jaar) 3e ronde na MK, 2de kindje Rabia84, (28jaar), 4e ronde, 1e kindje Mamasamm, (24 jaar), 5e ronde, 3e kindje Kimmm25, (25 jaar), 3e ronde na mk, 1e kindje Newbornstar, (23 jaar), 2e rond, 1e kindje Miesje25, (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje Weegbree, (30 jaar), 7e ronde (PCOS met menopur spuiten), 1e kindje MMM 28. (4) : Scorpio99, (22 jaar), +/- 8e ronde, 1e kindje Daniellexxx, (28 jaar), 1e ronde, 3e kindje Ceilo, (32 jaar), 1e ronde na MK, 3e kindje DV828, (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje Datumloos. (8) : Pearl Amor, (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde hormonen (PCOS met menopur spuiten), 1e kindje MMM WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje Troelaa, (26 jaar), 11e ronde, 1e kindje MMM Tibo, (24 jaar),7e ronde, 1e kindje TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM T o t a a l: 82 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Patty911 En veel kleuren aangepast.. ♥zwanger♥(3),ongesteld (5), MMM (13), negatieve test (4), twijfeltest, cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven
Heb het daar toevallig met mijn huisarts over gehad en die zei ook dat dat onzin is, dus dat dat niet uitmaakt. Ik heb vandaag nog maar wat zwangerschapstesten gekocht, namelijk nog niet ongesteld. Dus kan ik morgenvroeg en maandagmorgen, als ik nog niet ongesteld ben, testen. Daarna kan ik het tijdens mijn 1e afspraak nu de gyn voorleggen, alhoewel ik daar ook wel tegenop zie.
Hoi ladies! Bedankt allemaal voor de felicitaties, heel lief! Houd zelf alleen nog een slag om de arm..heb nu al tig keer naar de testes lopen kijken,maar vind ze nog te licht om al te juichen! Zie dat ik al wel op roze sta Hihi, staat mooi hoor! Maar alstie knalt mijn test ga ik echt pas juichen haha. Ik had een foto met 2 testen gestuurd ( mijn laatste foto) de bovenste was van kruitvat. Ik heb net nog kruitvat tekstjes gekocht en een clearblue, ga morgen weer aan de slag, hoop dat de lijn dan wat donkerder is mocht dat het geval zijn dan ga met heel veel zwangersschap hormoon strooien! Vind dit forum wel heel fijn omdat iedereen met elkaar meeleeft en ook nog eens razend snel reageert! Dus bij deze, sowieso bedankt voor de steun Mensen nog leuke ( afleidings) plannen vanavond?! Groetjes!
En nog een vraag..welke test vonden jullie het meest duidelijk! Kruitvat of sensitest ( 2e streep van sensitest staat er kort naast he..meiden die de test kennen weten dat er een overgang is van het test gedeelde naar het uiteinde van de test). Maar goed genoeg over mij
Yeah, weer een zwangere erbij! Gefeliciteerd maaike! Hier ff een dipje. Heb net me zwangerschapsbroeken opgezocht, om uit te lenen. Sta ik gewoon jankend met die broeken in me handen. Ach ja, tranen weg, en weer door!
@Maaike: gefeliciteerd! Morgen krijg je vast extra bevestiging Voor diegene die al op rood staan, balen! Ik hoop voor jullie dat de volgende ronde wel roze wordt.
Er werd weer veel getokkeld hier!! Wie geeft me even een update? Heb ik iets gemist? Pearl, mij mag je op rood zetten, niet omdat ik al ongesteld ben (dat is di of wo pas) maar omdat mijn hcg negatief was bij de laatste bloedtesten (en uiteraard wist ik dit al). Mijn ei was dus toch vorige week en niet deze week (oef!) dus ik begin volgende week aan de 11de ronde en de 12e maand.
jemig!! vandaag nog niet gekeken, was druk met speelgoed uitzoeken en ben vervolgens een kwartier bezig om alles terug te lezen haha. @maaike van harte meid!! na mijn idee zijn ze beide gelijk. vond iet dat de ene streep duidelijker was als de andere. maar een streep is een streep. @ linda balen meid. maar kop op!! ik zit nog steeds te wachten ik denk dat ik maandag mn NOD heb. ik heb een digitale in huis van clear blue. heb ergens gelezen dat die vrij laat aan geeft dat je zwanger bent. heeft iemand hier ervaring mee??? (is een digitale met 3 testen erbij zonder termijn zeg maar) ik voel de laatste dagen van alles. mn buik rommelt en steekt en krampt erop los. vanmiddag tijdens het opruimen heel erg duizelig geweest. maar ja kan 2 kanten op he