Hi meiden! Zou ik ook op de lijst mogen? Starry 28 jaar 2e kindje ronde 8 NOD 21 Februari Ik heb even alle pagina's terug gelezen en ik hoop voor de meiden die in de MMM zitten gauw een positieve test in handen hebben! Natuurlijk hoop ik het ook voor de meiden die niet in de MMM zitten. Hier ga ik zelf op 5 Feb. naar de gyn aangezien ik iets op mijn eierstok heb ( weet ff de naam niet meer ) en ga ik eens vragen of dat toch geen belemmering is m.b.t. zwanger worden. Ze verzekerde me van niet maar aangezien we nu in ronde 8 zijn beland en manlief zijn zaadjes gewoon goed zijn ik me toch een beetje zorgen begin te maken of bij mij wel alles goed is daar binnen.
@Starry, zolang je er nog geen jaar over doet hoef je je geen zorgen te maken. Ik weet dat wachten lang is, en ik snap je angst ook. Maar als je gyn zegt dat het goed zit, dan is dat waarschijnlijk wel zo. Misschien dat je nog wel even een second opinion kunt vragen bij iemand anders, als jou dat een beter gevoel geeft. Hopelijk is het deze maand voor jou ook raak.
Ik kan me vanaf vandaag ook bij deze lijst aanmelden, mijn gegevens Yvonne (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje NOD zal rond de 25e zijn, denk ik. Vandaag ongesteld geworden, 3 dagen later en ik baal best wel. Had eerder het gevoel dat deze ronde niets was geworden, en dan ben je overtijd en krijg je toch hoop. Ach, hopelijk volgende maand beter. Ben alleen bang dat mijn man weer op zakenreis 'mag', en dan zal het net rond mijn vruchtbare periode zijn
♥NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥ 16. (5) : Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje Molly27, ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje Babymanken, (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje 17. (1) : Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje 18. (0) : 19. (0) : 20. (1) : TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM 21. (3) : Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM Ingri, (30 jaar), ronde 14, 1e kind Starry, (28 jaar), ronde 8, 2e kindje 22. (0) : 23. (1) : Naliey, (25 jaar), ronde 63 (15e ronde na mk) , 1e kind 24. (0) : 25. (2) : Glamoury, (34 jaar), 6e ronde, 1e kindje Yvonne, (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (0) : 30. (0) : 31. (0) : Datumloos. (4) : Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde MMM, 1e kindje WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje T o t a a l: 17 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Starry en Yvonne80 ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (6), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
Nog maar 17 leden die zich aangemeld hebben? Ik moet precies toch nog eens gaan piepen in ons vorige topic om te zien of er zoveel roos is bijgekomen!
Hahaha nee, maar misschien mensen met een kortere cyclus die in de eerste februari NOD lijst zitten De meeste MMM'ers weten dat ze gewoon een lange weg hebben en melden zich denk eerder aan
Of sommigen wachten op hun naderend ei voor ze aanmelden... zo weten ze zeker of ze nog in dit of in het vorig topic zitten? (of bedoelde je dat net?)
Woeps Wat ben jij aan het doen ginder? Ik ben 'nog steeds' de diepvriezer aan het kuisen... Die rotnest wil maar niet ontdooien hé!!!
Misschien dat ik niet eens in deze nodlijst hoor. Misschien zelfs nog wel ééntje verder. Beetje afhankelijk van wanneer ik ongi word en hoe snel mijn ei komt na de clomid. Maar ik blijf gewoon lekker hier zitten hoor. Jullie 'ken' ik tenminste. Maar het is wel opvallend stil ja. Terwijl de vorige nod lijst toch veel rood heeft. Denk inderdaad dat ze misschien wel wachten tot hun ei. Want in de vorige nodlijst werden er ook nog heel laat telkens mensen toegevoegd.
In die andere lijst worden er nog steeds toegevoegd Tja ik weet het ook niet zeker... Als ik uit ga van de laatste dag dat ik ongesteld kan worden na de provera dan zou dat volgende week vrijdag zijn (als de provera aanslaat, want de laatste keer sloeg hij niet aan) en dan zou ik 9 maart mijn NOD hebben, oeps!! Dit is bij een cyclus van 36 dagen. Als ik komende zaterdag al ga menstrueren, dan zou ik 2 maart mijn NOD hebben met een cyclus van 36 dagen. Maar ja ga nu hormonen spuiten dus mijn cyclus kan nog langer worden of juist maar 28 dagen en dan val ik als ik komende zaterdag ga menstrueren als NOD op 22 februari en als ik volgende week vrijdag menstrueer dan word het 28 februari... Lekker ingewikkeld dus.. TieLo, ik doe aan bankhangen. Mijn man heeft heel het huis gepoetst vandaag...
@Pearl, zo zit ik dus ook. Maar ik vind het wel gezellig hier. En kun je mij ook zo'n man doen? Bij ons is het meestal andersom.
Mijn man zit in de wintermaanden thuis ivm het weer (hij is hovenier) dus vandaar dat die poets, in de wintermaanden heb ik meer moeite met de hormonen dus ook minder puf om iets te doen, dus doet hij meer... In de lente en zomer doe ik weer meer omdat ik dan alle energie heb en hij juist vaak moe omdat hij dan 50 uur per week maakt...
Ik vind het wel even lekker dat er wat minder gekletst wordt, zo kun je het tenminste een beetje bijhouden. Nee hoor, gekheid. Maar het zal inderdaad naarmate de data van deze lijst dichterbij komen wel weer een stukje drukker worden. Op het moment echt veeeeel te druk op het werk, dus kom hier af en toe wel spieken, maar weinig tijd om te reageren.
@Pearl, vriendlief werkt hier standaard minstens 50 uur per week. Dus het is best wel logisch dat ik hier het meeste doen in huis. Merk inderdaad wel dat het in de winter wat moeilijker gaat, zit minder lekker in mijn vel door het weer/de kou, het feit dat het eerder donker is e.d.
Ja inderdaad... Manlief doet nu een opleiding zodat hij in de winter ook werk heeft, maar dan gewoon hier thuis, dus dan doet hij voor mij alsnog het huishouden Ons huis is nog niet verbouwd zoals wij het willen, zijn het er nog niet over eens... Nu is het zeer onlogisch ingedeeld en daardoor ook lastig bij houden...
@Pearl, vervelend. Hier is vriendlief ook nog met een studie bezig, gelukkig wel bijna klaar. Is wel heel druk zo, helemaal met die mmm erbij. Lijkt me lastig als je vriend alleen in de zomertijden werk heeft. Wel fijn dat hij nu bezig is om ook in de winter een baan te kunnen krijgen. En helemaal fijn dat hij dan thuis kan werken. Ga je je huis nog wel verbouwen dan binnenkort?
We zijn nog niet uit hoe of wat dus zal wel ff duren... Plus als hij zijn opleiding af heeft dan verdiend hij VEEL meer dan nu...