Nou ja dan weet ik het ook niet meer afwachten maar weer we hebben deze ronde iig goex ons best gedaan ik ga mezelf een narcosetik geven ben ineens moe ennuh des te eerder is me nod
Ik had vorige week ook al iets donkere afscheiding, vlak voor eisprong. Dus denk niet dat dat het is... Heb sinds maandag steken linksonder dus dacht dat dat mijn eisprong zou zijn. Kwam ook redelijk overeen met mijn schema's van afgelopen vier maanden.
Je kunt ook spottingen hebben in de cyclus... Soms zijn die spotting zo minimaal dat wij ze nog niet eens op merken heeft mijn gyn uitgelegd, maar soms merk je ze wel op... Dat kan natuurlijk ook...
@ hoopvol: zeer regelmatig. Stipt 28 dagen (met een enkele uitzondering van 30 dagen, maar dit is maar 2 keer voorgekomen in de afgelopen 2 jaar) in het afgelopen jaar. @firsttime, 23 dagen zou wel erg vroeg zijn. Maar ik heb t ook wel eens gehad dat ik een paar dagen voor mijn menstruatie al met bruin bloed begon ... Ik zal duimen dat je lichaam je om de tuin probeert te leiden. @pearl, wat was er dan? Is je post gedelete? Kreeg je een bericht ervan, dat je da niet mag typen op de site? Yay, ik ben illegaal . Ik mag trouwens op blauw hoor. Redelijk duidelijk dat mijn testen negatief waren, maar mijn ongi er nog niet is. Pff, hierzo moe en inspiratieloos voor een arrangeeropdracht (moet kortjakje voor 4 zangstemmen uitschrijven). Net een paar gemene steken langs mn schaamstreek. En mijn stoelgang is echt een van likmeversje... schiet je dus echt helemaal niks mee op
Ik kreeg dat mijn bericht gecontroleerd werd, maar die tekst was zo snel weg dat ik niet alles kon lezen... Dus weet niet exact hoe of wat, maar mijn bericht word verder ook niet meer geplaatst, dus ik weet het niet... Ik zag dat eerste ronde was, heb je gegeven gepikt bij de andere lijst Kan ook ontpillen zijn..
Pearl, ik gebruik al jaren geen pil meer. Het laatst wat ik ooit gehad heb was een spiraal, maar dat was een paar maandjes in 2011. En dat is wel apart, maarja je weet wel dat ze zich aan hun afspraken houden, en dit geeft me dan ook wel een goed gevoel.
Nou, ik ga maar naar bed. De enige manier om er achter te komen is om te wachten tot volgende week. Dus snel slapen
Het is zeker apart, omdat ik echt heel stipt ben normaal... Maarja ik zal zeker wel een week nog moeten wachten dan. Want toen ik in 2011 zwanger was ging t zo: 14 januari ongesteld (+/- 7 dagen), cyclus 28 dagen, dus nod was 11 februari. Mijn eerste positieve test had ik pas op 25 februari. Met 11 weken bleek ik toch gewoon volgens het normale schema een eisprong & innesteling gehad te hebben... Dus tja, geduld hebben. 1 van de twee zal eerst zijn met volgende week vrijdag: De ongi, of de positieve test
Ik ga ook maar naar bed en misschien morgenvroeg nog eens testen. Want afwachten ben ik toch niet zo goed in.. Welterusten!!