Ja idd is wel mooi mee genomen... Maar we zijn er ook echt nog niet over uit.. Ik wil de keuken voor ipv achter en nog wat an die dingen...
Ow, dus ook wel flinke verbouwingen. Succes alvast daarmee. Wij zijn ook wel aan het verbouwen, maar meer nieuwe keuken erin, muur eruit, muren erin.
Uhm, wij willen beneden vloerverwarming en een houtenvloer... een erker voor, een uitbouw achter met weer openslaande deuren want ze hebben er nu een schuifpui in geplaatst wat wij niet mooi vinden, zaten orgineel wel openslaande deuren in. De keuken zit nu achter die wil ik voor, want daar is de kamer nu vrij smal voor de zit hoek en voor een keuken ruim genoeg, dan heb ik 2 flinke aanrechten.. en een bar... En dan achter de zit hoek met openslaande deuren naar de tuin... En boven op zolder een dak opbouw en dus een extra kamer...
Pff, jij bent nog wel even bezig zo te horen. Wel leuk als het daarna allemaal af is. Dan is het echt jullie huis!
vloerverwarming en een houten vloer wordt niet echt aangeraden hoor... Hout werkt o.i.v. warmte en koude en dan zet dat uit, krimpt dat... Je moet dan zeker rekening houden met de onderparket en met de dikte van je houten planken. Anders krijg je open voegen of scheuren. Wij zijn aan het bouwen De vloer wordt ergens begin februari gelegd (tegels op de vloerverwarming, 90cm op 90cm) Hopelijk kunnen we in april verhuizen! Dan was er nog iets dat ik wou zeggen, maar ben het kwijt Ohja... Pearl : welke opleiding doet je man nu?
Ja, probleem ken ik wel, alleen is het bij ons iets minder heftig dan bij jou. Wij gaan een nieuwe keuken erin zetten, de muur tussen de keuken en de woonkamer weghalen. Zodat we een open keuken krijgen. Komt beneden een nieuwe vloer in. En op zolder komt een dakkapel en 2 kamers (ivm onze kinderwens). Hebben nu 2 slaapkamers op de 1e verdieping, en vriendlief heeft zijn eigen kantoor nodig. Dus die mag straks lekker naar zolder verhuizen.
TieLo, ja is een speciale houten vloer die we willen gaan leggen Onze beste vriend is aannemer, dus we weten alle stappen die wel en niet kunnen hihi... Hij is bezig voor tuinarchitect WBM, wij hebben boven een klein douche hokje en 3 slaapkamers... en dan een zolder waar we een grote kamer willen maken... De kleinste kamer op eerste verdieping word waarschijnlijk badkamer en dan de wasmachine waar nu de douche is...Dan hebben we 3 ruime slaapkamers... Wij hebben een heel groot antieke bureau in de woonkamer ons gezamelijke kantoor... We hebben achter een giga garage en daar willen we een vliering op zodat we daar een salon en een kantoor kunnen maken...
@Pearl, grootste plannen. Klinkt heel gaaf allemaal! Heb je huis nog niet eens gezien en ik ben er al jaloers op . (als het af is dan hé).
Vanmorgen ongesteld geworden dus sluit me hier bij aan: Marlous28, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde, NOD 22 feb
Ook hier vanmorgen bezoek gekregen van de rode duivels dus kom ik hier weer een maandje meepraten als het mag Radiogirl80 32 jaar, 12e ronde, 1e kindje verwachte NOD 25-02
♥ NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥ 16. (5) : Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje Molly27, ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje Babymanken, (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje 17. (1) : Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje 18. (0) : 19. (0) : 20. (1) : TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM 21. (4) : Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM Ingri, (30 jaar), ronde 14, 1e kind Starry, (28 jaar), ronde 8, 2e kindje SannevH (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM 22. (1) : Marlous28, (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje 23. (1) : Naliey, (25 jaar), ronde 63 (15e ronde na mk) , 1e kind 24. (0) : 25. (3) : Glamoury, (34 jaar), 6e ronde, 1e kindje Yvonne, (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje Radiogirl80 , (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (0) : 30. (0) : 31. (0) : Datumloos. (4) : Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde MMM, 1e kindje WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje T o t a a l: 20 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Radiogirl80, SannevH, Marloes28 ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (7), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
Dames, helaas maar jullie zijn van hart welkom en hopen dat deze ronde goed gaat lukken... Jullie zijn toegevoegd...
Hoi mag ik er ook nog op de lijst. Vrouwtje72, 40 jaar, ronde 9 na mk, 2e kindje, NOD 18 feb Ik heb gister de HSG gehad, het viel toch wel tegen. Het was best pijnlijk omdat de rechter eileider halverwege dicht zat. Ze heeft geprobeerd de eileider open te spuiten maar het contrastvloeistof liep via de linker eileider mijn buik in totdat de vloeistof op was. Er was nog even overleg of er een nieuwe spuit nodig was maar ze dacht dat het niet ging helpen, de vloeistof zou toch de makkelijkste weg naar buiten kiezen via de linker eileider. Ik was er gister wel een beetje verdrietig over ook al zei de gyn dat je nog steeds zwanger kan raken met 1 eileider. Ik heb toch het idee dat de kans minder is vooral omdat ik mijn eisprong meestal rechts heb. 13 feb hebben we weer een afspraak met onze gyn maar weer afwachten wat hij er van zegt.
♥ NOD- lijst 16 t/m 28 Februari 2013♥ 16. (5) : Lieflief, (28 jaar), 2e ronde na MK, 1e kindje Molly27, ruim 1,5 jaar bezig, 1e kindje, MMM Mij1, (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Julia1984, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje Babymanken, (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje 17. (1) : Kinderwens87, (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje 18. (1) : Vrouwtje72, (40 jaar), ronde 9 na mk, 2e kindje 19. (0) : 20. (1) : TieLo, (27 jaar), 10e ronde, 1e kindje MMM 21. (4) : Maybe3, (25 jaar), 29e ronde, 3e kindje, MMM Ingri, (30 jaar), ronde 14, 1e kind Starry, (28 jaar), ronde 8, 2e kindje SannevH (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje MMM 22. (1) : Marlous28, (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje 23. (1) : Naliey, (25 jaar), ronde 63 (15e ronde na mk) , 1e kind 24. (0) : 25. (3) : Glamoury, (34 jaar), 6e ronde, 1e kindje Yvonne, (32 jaar), 3e ronde na mk, 2e kindje Radiogirl80 , (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (0) : 30. (0) : 31. (0) : Datumloos. (4) : Pearl Amor (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde MMM, 1e kindje WanneBeMommy, (22 jaar), 12e ronde, 23e maand, 1e kindje MMM Pel, (31 jaar), ruim 1,5 jaar bezig, 3e kindje MMM Laura123, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje T o t a a l: 21 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Vrouwtje72 ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (7), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven