Ik ook via telefoon , heb trouwens af en toe steekjes .. Ben benieuwd naar mijn temp morgen meestal zakt deze bij mij op 12 dpo. En morgen is het 12 dpo dus als deze dan nog hoog is krijg ik hoop
Itsme voorzichtig gefeliciteerd! Hoop echt dat je test donkerder gaat worden!! ... @tielo balen joh...leef met je mee!.. Alle dames op rose gefeliciteerd... Geen tijd om alles terug te lezen haha!... Druk druk wintersport kleding wassen!! Maar blijf mee loeren
Goedemorgen, Las dat er meer roze bij is gekomen, gefeliciteerd! Rode dames, echt balen en succes in de volgende ronde. Vandaag dag 3 provera. Hopelijk komt me ongi snel na die 5 dagen. Wil weer aan de volgende ronde beginnen. Dalijk even douche en dan naar het zkh bloed laten prikken.
@Tielo, dat kan inderdaad langer duren. Verschilt een beetje per persoon. Maar het kan ook zijn dat je nu minder last hebt, dus wees wel voorbereid op je ongi. Vandaag een fm gehad, en helaas blijft de follikel steken op 13mm. Donderdag weer langskomen en tot die tijd mijn eierstokken heel streng toespreken dat ze nu toch wel even van hun luie gat af mogen komen en aan het werk moeten. Hopelijk luisteren ze.
@TieLo: ik heb er ook last van hoor. Ik heb helemaal geen buikpijn met de clomid. Daardoor ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden, maar ik hou er wel rekening mee dat het gaat gebeuren. Daarnaast had ik een laat ei, dus heb geen idee hoeveel dagen ik nou eigenlijk het beste nog kan wachten voordat ik ga testen.
Ik zag weer wat roze voorbij komen, gefeliciteerd! Dames op rood succes in de volgende ronde. Wat is het gezellig hier. Ik kan nog niet echt symptomen ontdekken ben alleen ontzettend lomp al een paar dagen en slechte concentratie. Groetjes wish
Oeh Oeh, ik doe mee!!!! Ik zal mee berispend toespreken: 'Stoute eierstokken van WBM, kom eens van jullie lui gat af en lever eens een mooi eitje af uit een follikel van minimaal 18mm!!! Baasje is er niet over te spreken hoor, foei foei!!!' Sorry, ben moe