Vandaag hier 13 dpo, nog geen ongi signalen. Als er niets gebeurt ga ik morgen testen. Wie vandaag? Spannend! Succes!! We duimen
Spannend allemaal hopen op roze Ik heb vanochtend getest helaas negatief We wachten het maar weer af Zit nu op dpo 17
IK heb zojuist getest, helaas negatief. Nu wachten op menstruatie, hoop dat het snel komt, dan kunnen we het weer opnieuw proberen. Meiden op rood, jammer... Sterkte en succes voor de volgende ronde Meiden op roze, gefeliciteerd!!!!! Voor de wachters, sterkte nog even.... enne wie weet!
Ik zou wel willen testen vandaag, maar ga het niet doen. Heb een laat ei gehad. Hoop het nog een paar dagen te kunnen volhouden.
Mogge meiden, Net ff teruggelezen. @meiden op rood, balen, balen, balen. Heel veel succes in de volgende ronde. @itsme, jaaaa, heel voorzichtig gefeliciteerd! Wanneer test je weer? @meiden op t wachtbankje. Nog even volhouden! Maak t gezellig, zet een filmpje op, geef de schaal met koekjes aan elkaar door, en bedenk dat t nu niet zo lang meer duurt voor je iets weet. @hier, ongi is weer voorbij. Ik ga nu dus maar eens bij het volgende topic kijken. Moet alleen nog ff kijken wanneer me nieuwe nod is. Heb bijna 2 weken bloedverlies gehad, waarvan de eerste week heeeeel weinig, met veel slijm. Daarna brak het echt door. Ik denk dat ik die dag als 1e dag van me nieuwe cyclus pak. Maar ik blijf hier nog wel spieken wie er zwanger zijn, hoor. AllemAl een hele fijne dag
Ik moet ook nog even een paar dagen volhouden. Dag 26 vandaag...Mijn gedachten gaan van links naar rechts. Ene moment steekjes en geen afscheiding en andere keer menstruatiekrampjes en bruine afscheiding. Ik weet het dus nog steeds niet. Afwachten!
Hier ook een negatieve test, gisteravond (dus niet met ochtendurine), maar ik gok dat ik ook snel door mag naar de volgende ronde. Temp was vandaag ook 0.2 gezakt Heel veel succes! Ik mag toch hopen dat er nog wat roze bij mag komen. Hoopvol, ik duim voor je, vandaag naar de gyn toch?
Hello ladies, Vanochtend weer testje gedaan en wederom een streepje! Nog niet zo sterk als de controle streep maar zeker aanwezig dus jeeeee zwanger Enne meiden die op nod zitten en negatief testen: kinderwens87 en swiss bijvoorbeeld: Was bij mij dus ook dus verlies nog niet de hoop. Pas 2 dagen na nod een lichte streep! Ook bruine afscheiding gehad een paar dagen dus alles kan! Geeft hopelijk een beetje hoop! Ik duim voor jullie meiden.
Meiden met negatieve test, hoop voor jullie dat hij nog positief word! Sophietje, gefeliciteerd! heb je een foto?
@sophietje82, gefeliciteerd! @dames met negatieve test of op rood. Balen zeg. @hier, nog steeds afwachten op een ei.