sophietje- GEFELICITEERD !! Hoopvol- Ik ben heel benieuwd! als je dit straks leest, hoe was de afspraak bij je gyn..
Helaas, kom net bij de gyn vandaan, helaas niks. Dus we kunnen nu de medische molen in. Zit hier echt even alles uit te huilen, had er stiekem toch rekening nee gehouden dat het misschien raak kon zijn.
Sophietje gefeliciteerd Mijn hoop is een beetje weg maar we wachten het af!!! Had gister trouwens na het plassen beetje slijm iemand dit ook ?
Ja ongesteldheid werd zo'n beetje aangewakkerd, dus ben nu ongesteld en slijmvlies was te dun volgens haar. Dus nu kunnen de onderzoeken beginnen...
@Hoopvol84: ah nee! Dikke knuffel voor jou. Neem er even de tijd voor om lekker uit te huilen en dan vol goede moed er tegenaan. Er gaat nu in ieder geval wat gebeuren. Heel veel sterkte!
@ Sophietje: gefeliciteerd! Geniet er van. @ Hoopvol84: Balen hoor! Hopelijk sta je in de volgende ronde wel op roze.
Dat is wel het positieve, er gaat inderdaad iets gebeuren. Maar ben nu echt zo verdrietig... We gaan in augustus trouwen, was zo mooi geweest..
Sophietje proficiat!! Hoopvol, balen meid. Huil maar goed uit, dat lucht op. Misschien brengt het traject al snel een dikke roze streep!!
@ Sophietje: gefeliciteerd!! @ Hoopvol84: Balen! Wel fijn dat er nu echt naar gekeken wordt. Dat heeft bij mij destijds wel wat rust gegeven. En hopen dat het dan snel raak is. @ hier: Even een vraagje aan jullie. Normaal heb ik een cyclus van gemiddeld 28 dagen, maar nu laat ei gehad (zit nu denk ik op 11 dpo). Wanneer zouden jullie gaan testen als je mij was? Normaal test ik niet voor nod, maar die heb ik dus al wel gehad nu. Maar door mij late ei weet ik niet zo goed of ik beter kan wachten. Word een beetje gek van mezelf.
@hoopvol: balen meid!! Huil maar even goed uit, ik had gehoopt voor je dat het nu wel raak was. @Molly: ik zou 14 dpo aanhouden, dus over 3 dagen testen.
Hallo lieve meiden... Zie dat Sophietje zwanger is; van harte gefeliciteerd! @ Hoopvol; aaahw, ik weet hoe je je voelt. Gisteren heb ik ook flink gehuild omdat mijn testen tot nu toe 3x negatief waren. Had ergens ook hoop. Teleurstelling IS gewoon pijnlijk, laat de tranen maar lekker gaan