Spannend kim! @allemaal waar blijft die roze golf nu? Hier een dood gevoel in me vingertoppen begint nu wat bij te trekken
Succes kimm! ik zou ook vanaf 3 uur gebeld worden voor mijn progesteron uitslag. Weet ik of ik een goede eisprong heb gehad. brrr irritant zeg! haha pearl ik wil ook graag mijn abonnement opzeggen, als je het opzegadres hebt gevonden hoor ik het graag.
Ja de eerste waar ik over vertel in dat stukje maakte het gister nog mooier... Dat ik echt niet kon begrijpen hoe de MMM voelde... Terwijl ze net aan mij gevraagd had hoe het spuiten ging... Waar ik eigenlijk amper op in ben kunnen gaan omdat het over haar ICSI ging die ze toch verdoemd met de gedachten, dat embro toch niet blijft plakken
Jeetje Pearl, lees net jouw blog. Respect hoor! Hoop dat het voor jou snel roze wordt. Trouwens voor alle dames hier. Er is meer rood dan roze
Wat lief dat jullie mijn blog lezen... Is voor mij een manier van verwerken... Ik schreef het eerst op in een schriftje, maar dankzij de blog´s van TieLo en Wannebemommy ben ik het op wordpress gaan zetten, zodat we elkander konden volgen. Is wel fijn!!
Dankjulliewel lieverds... Maar jullie is het net zo gegund hoor... Heb helaas wat meer hulp van de MMM nodig...
Jenn88@ waarom wil je niet testen als hij erbij is? ik ga morgen nog een keer testen en dan is mijn mannetje ook thuis. als het dan echt zeker is dan kunnen we het gelijk samen delen. alleen de eerste keer (maandag) deed ik het alleen omdat ik echt niet meer kon wachten.
Lief van je!! Ik was aan de reken geslagen en ik vermoed dat deze ophoging ook niks doet, dus word het 150 eenheden denk ik...