Hopen dat dat wel iets doet! Kon me wel een beetje vinden in je verhaal, mijn schoonzus is sinds kort zwanger en een vriendin van me ook, ongeveer gelijk uitgerekend en dat is 3 weken na onze bruiloft.
Vond best moeilijk toen, hun waren beide net verder dan 12 weken (13 en 14 weken of zo) en beide buikjes waren best wel te zien... Maar erg blij voor hun, maar wat me het meeste stak was toen hen ieder een rompertje kregen, ze waren beide getuige... Dat mijn ander schoonzus zo kwaad keek, als blikken konden doden was ik daar in de feestzaal neergevallen...
Ben voor allebei heel erg blij! Ze zullen dan allebei hoogzwanger zijn dan. Maar vind het ook wel moeilijk... Niet dat ik het hun dan minder gun, maar vind het wel zwaar.
Het streepje is nog zo licht en ik ben zo bang dat als ik weer test dat ie straks weg is en ik vind het leuk als het streepje er staat hem ermee te verrassen
Ja dat snap ik helemaal... Ik vond toen ook heel moeilijk hoor... Daardoor deed de reactie van mijn andere schoonzus ook nog meer pijn toen... Maar ja die zien we al ruim een jaar niet meer... En moet eerlijk bekennen dat ik het nu soms ook moeilijk vind mijn nichtje te zien, vooral omdat het kindje nu al der eigenzinnetje door kan drammen, want mijn schoonzus die ALTIJD heeft gezegd ik ben de baas en niet mijn kind die laat nu alles toe... Oppassen is ook niet leuk... Kindje is 10 maanden nu...
Balen dat oppassen dan ook niet leuk is. Mijn zus heeft 2 kindjes en daar let ik wel eens op en doe ik leuke dingen mee en daar geniet ik heel erg van.
Ja de kleine van een vriendin van ons is nu 4 jaar en komt sinds haar 1,5 jaar hier regelmatig slapen en dat is super leuk en de kleine van mijn beste vriendin is even oud dus dan mijn nichtje, die is ook super leuk enz... Maar mijn nichtje echt serieus begint om alles te huilen... Heeft mama al duizend keer gezegd niet doen en dan doet ze het toch, op zich is dat niet erg, maar wel als ze dan gaat krijsen en mijn schoonzus der op schoot tilt en zegt, "och kom maar schatje, wat ben je ook zielig" Oh echt dan denk ik nee, ze doet net iets wat niet mag en nu beloon je haar voor het krijsen... En kindje mag nergens slapen, want MOET in der eigen bedje... Als je zegt ik wil wel oppassen maar dan wel bij ons, dan blijft papa liever thuis dan dat hij naar de vereniging toe gaat Echt mijn kinderen leren echt wel ook ergens anders te slapen... Zelf bij oma krijst ze alles bij elkaar... Ik kan hier helaas geen foto plaatsen, want wil niet dat iemand mij herkend aan mijn nichtje, maar heb echt geweldige foto's van een krijsend kind Dus dan word het minder leuk oppassen haha.... Sorry voor het lange verhaal!!
Snap ik, juist fijn om hier beetje anoniem te blijven. Maar dan gaat de lol er snel af. Ben het helemaal met je eens, dat een kind ook ergens anders moet kunnen zijn en ook logeren. Wij hebben onze neefjes ook al eens te logeren gehad en ook daarbij zijn er zeker dingen die wij anders zouden doen, als we ooit een kindje mogen krijgen maar gelukkig zijn onze neefjes en nichtje wel te handelen.
Moet zeggen kindje van 4 wat hier slaapt is er een die een strenge hand nodig heeft... Ik bedoel, duidelijke regels en geen gemaar anders loopt ze finaal over je heen, zoals bij der mama... Dus daar heb ik ook heel wat mee te stellen, al moet ik zeggen dat ze voortaan voorbeeldig gedraagt hier... En ook graag naar ons toe komt... Misschien komt ze dit weekend weer... Tut altijd met der... Ze vind heerlijk om te knuffelen en om mee te helpen met koken, dit gebeurd thuis helaas niet... En ja mijn nichtje, ik ben bang dat ze een verwent kindje word!!
Zonde zo'n verwend kindje, kan het zelf ook niks aan doen. Ik bak ook graag met ze, pepernoten, een taart etc, heerlijk! En prachtige uitspraken en vragen hebben ze!!
Hee dames wat gezellig weer hier.. Even snel een berichtje. Druk zo met de laatste voorbereidingen voor onze bruiloft. Net moest ik even met ons mam iets halen en kwam in de kruidvat. Moest van mezelf zwangerschapstesten kope heb dit dus ook gedaan haha. Groetjes wish
Succes meiden! Veel roze hoop ik. Menstruatie wil niet doorzetten symptomen worden minder afwachten dus...beetje last van maagzuur ...
Meiden ik ben voortaan de vinden onder de naam mamamarley, mijn naam was maaikee, 27 jaar, stond op datum van 17 februari! Voor de roze meiden, ik heb me gemeld bij de club voor de zwangeren van oktober 2013, hopelijk tot daar! ook de buikjes pagina van oktober 2013
Wow veel gekletst weer! Kim al wat gehoord? Mag wel wat meer roze op de lijst zeg.. Pfff Hoopvol ik duim voo rje... Hier ook mega moeite met afwachten! Kan op zn vroegst oas zat testen eigenlijk....
mn formele opzegbrief is weg! Progesteron was trouwens 57,1 dus das best een redelijke waarde! spannend...nu 7 dpo, nog tot maandag geduld hebben!