Het nieuwe: op het wachtbankje, wie telt mee af

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anne1977, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey meiden,
    Zag dat ons andere topic gesloten was dus hoop dat we hier verder kunnen?
    Misschien moeten we meteen een overzicht maken wanneer jullie nod precies is.
    Mijne is dus 7 mrt. Dit is mijn 9e ronde. Ik was de 6e ronde zwanger maar dat was helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vervelende is dat ik nu ook 1 eileider mis... Dus minder kans :(
    Bij mijn andere zwangerschappen duurde het 15 mnd en 3 jaar ( met veel miskramen tussendoor)

Ik hoop deze maand te kunnen wachten met testen tot mijn nod maar meestal verspil ik eerst al een test of 3...

Ik temp ook, bij mij blijft de temp hoog tot de dag dat ik ongi word, en bij de laatste zwangerschap ging hij steeds verder omhoog..

Vanaf volgende maand wil ik ovu testen gebruiken, mijn man wordt gek van dat verplicht om de dag klussen, dus dan kunnen we het verplichte gedeelte iig terug brengen naar 2 keer ofzo.
    Welke gebruiken jullie? En hoe werkt het bij jullie in de praktijk? ( hoeveel dagen posi, hoeveel en wanneer klussen?)

2. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Oh ik zie alweer dat hier ook geen losse nieuwe topics mogen?
    sorry..

3. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Er zijn allemaal NOD-lijst topics :) Je kan je aansluiten in het topic 'NOD-lijst 1 t/m 15 maart 2013' als je NOD op 7 maart is.

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dit dus deze sluit ik en zal ik later op de dag weghalen.

Deel Deze Pagina