Nee niet meer getest temp daalde naar 36.3 dus geen vertrouwen meer in misselijkheid ook weg Al 5 dagen. Maandag bel afspraak bij verloskundige
Hier 6 dagen bloed normaal 5 maar wel minder erg hopenlijk stopt het gauw test liep toch af vandaag dus toch weer vmk
Ik raak een beetje ongeduldig! Mijn eisprong zou bijna moeten komen maar de ovulatietest was nog negatief vanochtend. Zit op dag 12 dus kan ook gewoon nog te vroeg zijn testen jullie ook wel eens in de ochtend en avond? Of heeft dat weinig zin?
@Elisabeth83 maak jij met premom altijd vooraf een foto van de ovulatietest of doe je hem via de app meteen nemen? Laatst deed ik het via de app en toen pakte die de streepjes niet goed op vond ik. Vooraf een foto maken is denk ik duidelijker? Om hem ook precies tussen die 2 streepjes te plaatsen he.
Niet met de CB smiley testen, wel met de gewone testen. Met cb zijn die 2 smiley dagen je vruchtbare dagen. In die dagen is ergens je piek. Daarna niet meer.
Toen ik inderdaad die andere ovulatietesten had deed ik het handmatig. Maar nu met deze kent die app ze en zet ie het gelijk goed
NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (2) SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 HerfstmeisjeB - 28 jaar- 1ste kindje - ronde 1 letrozol (ivm pcos, na 3 jaar zelf proberen) 17 februari (0) 18 februari (0) 19 februari (1) S2909 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 februari (3) Vamosss86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 (2e ronde na miskraam) Slilo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 februari (3) Dio1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 1 xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 13 22 februari (4) Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Deezzss - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Brabantsmeisje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3 na mk) 23 februari (1) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 24 februari (2) NonaMabye - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Natascha L - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (3) Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje - ronde 6 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 14 na mk 26 februari (1) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 27 februari (0) 28 februari (1) Essie28 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 2 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk Onbekend (2) Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (23) Wachtend op de eisprong (23) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) ♡♡♡♡♡♡♡♡
Vandaag ongesteld geworden, flink gejankt en we gaan weer door. Helaas. @Essie28 we staan op dezelfde dag, deze keer allebei op roze, afgesproken?
Ik denk trouwens dat het bij mij een kansloze maand gaat worden. Mijn man zit zwaar onder de medicatie, waaronder prednison... niet heel goed voor de vruchtbaarheid...
Helaas maar toch wel fijn dat je weer door kan. Ik verwacht mn menstruatie morgen. We gaan voor een roze februari ! Ik heb vandaag weer rekbaar slijm heel raar..meer mensen die dat hebben zo voor hun menstruatie? Ik heb voor de zekerheid een ovulatietest gedaan maar die is negatief denk ik
Als hij een normale dosis heeft kan het denk ik niet heel veel kwaad. Maar als hij veel moet nemen misschien wel wat rot zeg.. Ook niet fijn voor jullie beide