Haha gewoon op de bank gaan zitten doet al pijn. M'n man lacht me altijd uit Ga ik te snel zitten: AU!
Ja dat inderdaad! Heel herkenbaar! Goeie ovulatietest voor mij, met de fiets over een stoepje rijden!
Ja oh verschrikkelijk, vroeger toen ik nog niet doorhad dat het mijn eisprong was, dacht ik steeds... nee dit is niet goed hoor!! Blaasontsteking op iets, zelfs plassen is gevoelig! En op een echo toevallig eens gezien dat ik rond de eisprong een vergrote eileider heb.
Leuk nog iemand die voor 5e kindje gaat [/QUOTE] Ja maar wel de laatste voor ons dan is huisje vol auto vol en liefde vol☺️
Hier voor ons ook de laatste Precies hetzelfde, huis vol en vind het fijn dat ze dan nog allemaal een eigen kamer hebben.
NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (4) SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 Kolibrie93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 HerfstmeisjeB - 28 jaar- 1ste kindje - ronde 1 letrozol (ivm pcos, na 3 jaar zelf proberen) MonaB - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 februari (0) 18 februari (0) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 (2e ronde na miskraam) 19 februari (1) S2909 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 februari (3) Vamosss86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Slilo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 februari (3) Dio1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 1 xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 13 22 februari (4) Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Deezzss - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Brabantsmeisje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3 na mk) 23 februari (2) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 24 februari (2) NonaMabye - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Natascha L - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (3) Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje - ronde 6 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 14 na mk 26 februari (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Geriatertje - 42 jaar - 4e kindje (1e met huidige partner) - ronde 5 27 februari (2) Nimonia - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) -ronde 4 28 februari (5) Essie28 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 2 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 (cryo 1-ICSI) MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Priscilla1987 - 33 jaar - 5e kindje - ronde 3 Onbekend (2) Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachtend op de eisprong (29) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) ♡♡♡♡♡♡♡♡
Hier een oplopende ovulatietest. Het gekke is dat ik mijn eisprong nooit voel maar wel sinds vorige maand buikpijn heb na de seks ook wel apart? Meer mensen hier "last " van? Heb dan de volgende dag echt een zeurende pijn onderin mijn buik, niet echt fijn ...
Ja zou kunnen dat de boel van binnen alsnog gevoelig is en dat je daar de volgende dag wat van merkt denk ik
Ik merkte gisteren dat ik binnenin toch nog wat helder vruchtbaar slijm had, maar lijkt me sterk dat m’n eisprong pas vier dagen na de positieve ovulatietest kan zijn? kan die afscheiding er na de ovulatie nog steeds zijn?
Ja ik heb dat vaak ook nog 1 a 2 dagen na mijn eisprong ... Toen ik zwanger was had ik extra veel afscheiding dat was ook het enige verschil wat ik merkte met de maanden dat ik niet zwanger was.
Ohhh dat is goed om te horen. Was al bang dat er iets niet klopte bij mij hihi. Had je toen je zwanger was al zo vroeg extra afscheiding? Of pas een week later of zo?
Vrijwel meteen en dat bleef aanhouden dus het klinkt positief Normaal heb ik dat namelijk nooit na de eisprong en dat viel me toen duidelijk op..
Haha maar dat kan toch eigenlijk helemaal niet? Na je eisprong moet je eitje eerst nog een hele weg afleggen. Het wordt bevrucht in de eileider en dan moet het nog naar je baarmoeder en dan nog innestelen. Dat duurt sowieso zeker wel een dag of 8 en dan ben je pas zwanger als het ingenesteld is. Maar dan ga je ook hcg aanmaken en dan kun je het ook met een test zien. Dus als je daarvoor al meer afscheiding had is dat gewoon toeval denk ik. Want dat is geen garantie dat het dan ook goed gaat met de innesteling enzo.
Normaal ben ik vrijwel droog na mijn eisprong. Bij de ronde dat ik zwanger was niet... al vanaf het begin niet. Naar mate ik langer zwanger was werd het nog meer. Symptoom of niet het was wel zo.. Voor de rest had ik niks daarom viel het ook zo op.
Heeft iemand vandaag een positieve ovulatietest? Ik zit nu dan op 1DPO denk ik. Gister nog getest en de testen liepen af.
Hier al een poosje aan het testen, puur voor de zekerheid en uit nieuwsgierigheid... Leuk die PCOS en ronde 1, gewoon niet weten wat er gaat gebeuren en of er wel wat gaat gebeuren. Nu cd 15, uitgaande van mijn laatste normale cyclus zou mijn ei zondag moet zijn. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar you never know...