Hier 5dpo en niet echt klachten. Had eigenlijk sinds dinsdag (net na eisprong) hele pijnlijke tepels, herkende dat van de twee keer dat ik vermoedde dat ik een ovulatie had. Alleen toen blijf het heel erg zeer doen tot m’n menstruatie, en merkte net ineens op dat het nog nauwelijks pijnlijk is. Zal waarschijnlijk niks zeggen zo vroeg maar valt wel op verder wat onrustige huid, maar ja hormonen hormonen! En de rest?
Hier loopt de ovulatietest van sensitest nu ook op. Vanavond en morgen weer 1 doen. Als hij goed donker is controleer ik hem met de laatst action test die ik nog heb liggen want die knallen bij mij altijd goed. Heb altijd getest met action en nu de 1e keer andere
Op 6DPO, ontzettend moe. Zo hondsmoe. Het idee dat er een ballonnetje opgeblazen wordt in mijn baarmoeder. Geen pijn.. gewoon wat vervelend. Qua emoties pas sinds vanmiddag wat stabieler. En die hoofdpijn, oh die hoofdpijn. Doorgaans na ovulatie totaal geen klachten. Maar deze maand allemaal kleine dingetjes. Laten we hopen dat het iets goeds is!
wel een beetje herkenbaar.. vandaag al hele dag sip en ook misselijk (overgeven) maar er heerst buikgriep op de crèche waar ik werk dus zal dat wel zijn.. is ook veel te vroeg voor symptomen maar goed je gaat toch denken
Nog geen positieve ovutest, maar ik hoop morgen of maandag. Hij is echt al vrij donker en heb ook wat klachten die lijken op eipijn. Zou wel mooi zijn. Morgen cd 22. Dan zou mijn cyclus 34/35 dagen worden ipv 38.
Heb je vandaag een positieve test? Wat spannend weer de dames op het wachtbankje... Ik ga er denk vanavond of morgen ook bij. Gok gisteren mijn eisprong te hebben gehad . Spannend!
Hier duurt het nog wel even voor m’n eisprong komt denk ik. Verwacht volgend weekend of net daarna dus heb nog even te gaan nadeel als je als lijst op de lijst staat haha
NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (4) SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 Kolibrie93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 HerfstmeisjeB - 28 jaar- 1ste kindje - ronde 1 letrozol (ivm pcos, na 3 jaar zelf proberen) MonaB - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 februari (0) 18 februari (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 (2e ronde na miskraam) Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 19 februari (1) S2909 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 februari (3) Vamosss86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Slilo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 februari (3) Dio1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 1 xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 13 22 februari (4) Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Deezzss - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Brabantsmeisje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3 na mk) 23 februari (2) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 24 februari (2) NonaMabye - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Natascha L - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (3) Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje - ronde 6 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 14 na mk 26 februari (2) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Geriatertje - 42 jaar - 4e kindje (1e met huidige partner) - ronde 5 27 februari (2) Nimonia - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) -ronde 4 28 februari (5) Essie28 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 2 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 (cryo 1-ICSI) MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Priscilla1987 - 33 jaar - 5e kindje - ronde 3 Onbekend (1) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (34) Wachtend op de eisprong (26) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) ♡♡♡♡♡♡♡♡
Even een vraagje aan de dames die ovulatie testen gebruiken Ik ben 3 dagen terug dus begonnen met de dipsticks en ze liepen op tot gisteravond 0,43 maar nu vandaag loopt het weer af, die van vanochtend en die van nu net ook weer (deed er nog maar eentje om te checken)... Is dit normaal? Ik zit nu op CD9 @Ajuuparaplu Wow, veel plezier
Net als afgelopen 2 rondes weer op CD13 Vanavond maar weer even gezellig maken.. deze ronde vanaf dag 9 om de dag gedaan
Ik snap er weer helemaal niks van... had gister goede hoop. Zal er vanavond nog een testje tegenaan gooien, maar volgens mij word ik vreselijk in de maling genomen door de pcos
Welke testen upload je in premom? Mijn action testen deden het daar ook niet goed in. Hoogste gaf die 0,81 terwijl ik wel een knaller heb gehad.