Wat ontzettend kut meid! Ik hoop dat deze test fout is en je alsnog een streepje hebt komende dagen. Lees dat je 9 dpo bent, dus het kan nog. ❤️
Ah nee dat is echt niet leuk Elisabeth! Je krijgt dan toch ergens hoop hè . Ja ik heb het al vaker gezegd, die kruidvat testen zijn niet meer te vertrouwen zoals ze vroeger waren. Hier komen ze er dus echt niet meer. Want je gaat altijd twijfelen of de uitslag wel klopt en moet je altijd alsnog een andere doen. Dat heeft niet zoveel zin dan. Ik heb voor de zekerheid altijd wel 2 merken testen. Maar het is inderdaad nog vroeg. Wie weet is het nog niet eens goed ingenesteld en ben je straks alsnog gewoon zwanger! Kan ook nog steeds hè!
Goedemorgen! Vandaag 12/13DPO. Dit was ronde 11 voor ons. We gaan op naar ronde 12! Ondanks dat ik me niet zwanger voelde, wel iets van bijgeloof dit keer. Als het nu raak was geweest was de uitgerekende datum de verjaardag van mijn moeder. Mijn broers eerste baby was namelijk uitgerekend op de verjaardag van mijn vader. Naast dat het vandaag Valentijnsdag is. Over anderhalve week trouwen en 26-3 de sleutel van ons droomhuis. Het had zo goed gepast deze maand. Helaas, een spierwitte test. Ik ben op. Laat die ms maar snel komen.
Neee wat erg dit! Kheb dit nooit gehad bij kruidvat testen maar hoor vaker dat ze de laatste tijd valse strepen geven. Wat balen zeg!
Het zou inderdaad mooi zijn nu. Gefeliciteerd met jullie huwelijk en droomhuis dat zijn ook super mooie mijlpalen.
Hm tja ik lijk toch wel iets van een lijntje te zien vaag... Maar.... Het is weer zo'n kruidvat test zeker? Dan weet je eigenlijk nog niks
Ik zie hier wel iets vaags op? Mijne was echt spier en spier wit... Geen valse hoop want bij Elisabeth83 was het ook vals. Wat een klote testen als ze zulke resultaten geven...
Zo kl*te van al die witte tests Hopelijk beter volgende ronde! Ik ben nu pas 2dpo, maar voorlopig geen zin om te testen... ik hoop dat ik deze keer tot na mijn NOD kan wachten.. Wil me de extra teleurstelling besparen.. ongesteld worden is al pijnlijk genoeg...
Balen zeg maar mss te vroeg getest? Ik snap je Ik ben nu 3DPO, afgelopen maanden probeerde ik ook pas vanaf 11/12DPO te testen wat redelijk lukte....maar mede omdat ik vanaf 9DPO al buikkrampen had en eigenlijk al wist dat mijn MS ging komen... Vreemd genoeg krijg ik al dagen van tevoren krampen dus dat geeft het al een soort van weg dan Deze maand wil ik vanaf 9 DPO gewoon gaan testen, heb er nu genoeg in huis en zie verder wel hoe of wat...Merk het anders sowieso rond 9/10 DPO gauw genoeg aan de kramp
Ik heb dit ook heb een berg aan testen ik ga 7 dpo al testen. Vorige zwangerschappen had ik 6 dpo al een licht positieve test.
Wat een rollercoaster aan emoties, zowel fijne als minder fijne... dikke digitale knuffel! mij lijk trouwens op je foto wel wat te zien hoor. Of ben ik de enige?
Hey mop, niet te verdrietig zijn. Je test kan uit het niets pieken en waar je doorgaans eerder een eitje hebt, rijpt het nu net wat langer... misschien wel om t extra goed te doen deze ronde je cyclus kan altijd een paar dagen afwijken door hormonen, stress, ziekte etc. Gewoon rustig doortesten. Je piek komt echt nog wel
Je hebt nog wel even de tijd! Ik heb gelezen dat het meestal pas innestelt met 9 dpo. Het is nog zeker niet over! Ik ben zelf 6 dpo. Voel niks, dus ben weer bang dat het afgelopen is. Tijdens de chemical en vroegtijdige miskraam had ik vanaf 6 dagen gevoelige borsten. Succes met de komende dagen!