hey, dat bijgeloof herken ik ook heel erg. Is het niet de verjaardag van oma is het meant to be omdat ook wij een droomhuis gekocht hebben en 3 maart de sleutel krijgen. Wij gaan 6 april trouwen en dan zijn we 7 jaar samen. Steeds denk ik nu is het meant to be. Succes met ronde 12, geef niet op. En gefeliciteerd met de aankoop van jullie droomwoning en huwelijk binnenkort!
Mama's gebruiken jullie ook de premom app ik kan er nog niet echt uit hoe het werkt heb me stripjes er in gezet maar hou ook me papiertje van sensitest bij met de testjes...
Ik gebruik Fertitity Friend, premom ken ik niet... Hier op 2dpo al het gevoel dat het een verloren ronde is.... al een heel weekend bezorgd over mijn zieke baby van 10 maanden... ik had net een week vakantie, wou even chillen en ook wat werk inhalen voor school (ben lerares), maar dat valt al allemaal in duigen, want morgen ofwel pediater zien vast te krijgen ofwel naar spoed met hem Teveel zorgen om te kunnen ontspannen denk ik dan....
Het lijkt erop dat ik een wat langere cyclus ga krijgen deze ronde. Ook niet echt gek natuurlijk na die vroege miskraam maar toch jammer. Ovulatietest wil nog niet echt knallen, ook de eerste keer dat ik ze gebruik maar toch.. We gaan het zien
Ik kom hier nog even op terug, de rest van vanavond was toch al redelijk richting positief. Nog niet helemaal maar denk toch m’n eisprong over 2/3 dagen. Gisteravond gezellig gemaakt, hopelijk was dat genoeg, weet niet of het nog gaat lukken aankomende dagen
Och! Hopelijk is je kleine niet al te ziek! Dan woon je zeker ergens in het zuiden. Hier ook lerares, maar nog een weekje werken
NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (4) SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 Kolibrie93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 HerfstmeisjeB - 28 jaar- 1ste kindje - ronde 1 letrozol (ivm pcos, na 3 jaar zelf proberen) MonaB - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 februari (0) 18 februari (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 (2e ronde na miskraam) 19 februari (2) Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 S2909 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 februari (2) Vamosss86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Slilo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 februari (4) Dio1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 1 xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje - ronde 6 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 13 22 februari (4) Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Deezzss - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Brabantsmeisje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3 na mk) 23 februari (3) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Rowandh - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 na mk 24 februari (2) NonaMabye - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Natascha L - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (2) xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 14 na mk 26 februari (4) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 (cryo 1-ICSI) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Geriatertje - 42 jaar - 4e kindje (1e met huidige partner) - ronde 5 Essie28 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 2 27 februari (2) Nimonia - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) -ronde 4 28 februari (3) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Priscilla1987 - 33 jaar - 5e kindje - ronde 3 Onbekend (1) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (34) Wachtend op de eisprong (18) Wachtbankje (15) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) ♡♡♡♡♡♡♡♡
Ja, alleen dan moet je wel weten hoe lang je LF is. Die tel je erbij op. Anders houd je die op 14 dagen. Elke zwangerschapstest zou 2 weken na je eisprong een betrouwbaar resultaat moeten geven.
Hier vandaag 6 dpo. Beetje steken onderin en toename van afscheiding. Ook een beetje emo vandaag, maar dit zijn wel dingen die ik elke cyclus wel mee maak. Nog 1 weekje wachten
Even een vraagje. Ik zit even te kijken voor zwangerschapstesten op Amazon. ( heb er nog nooit besteld) maar zie allemaal hele gekke merken die niet zo duur zijn. Iemand ervaring met die testen daar? @mamavantwee37 spannend! En die wachtdagen gaan sloom he.... @Nimonia heel veel beterschap gewenst @Essie28 ja meestal wel. Mijn eisprong was deze maand ook een stuk eerder dus verwacht dan ook 2 a 3 dagen eerder mijn ongesteldheid. Denk dat het voor mij niet raak is deze ronde... Ga denk ik dinsdag nog eens testen en anders op naar de volgende ronde.
Hier vandaag eindelijk mijn piek gevonden, maar wel een week later dan verwacht. Dus mijn nod gaat waarschijnlijk ook net buiten de lijst vallen, naar 1-2 maart. Alleen afgelopen rondes werd ik ook al veel eerder ongesteld, bv hormonen denk ik. Dus ik blijf maar gewoon hier. We zien het wel.
Temp vandaag wel op eisprong temperatuur.. dus als die morgen nog verder stijgt weet ik genoeg.. daarom temp ik liever dan testen haha maar goed dacht doe eens gek.
Goedemorgen dames. Temp heeft ei gevonden maar me testen liegen er niet om.. Kan ik de piek gemist hebben in die 24uur? Ik heb er een hard hoofd in want mijn testen waren nog nóóit zo licht.