Bij mij duurde het ook even voordat ie een vage streep gaf ... ik heb nog 1 kruidvat test die ik vanmiddag even doe. Tis zo vaag ondat ik werkelijk geen 1 symtpoom heb. Bij de eerste had ik ook niks alleen wat meer afscheiding maar nu dus echt 0.0. Ik hoop dat je test niet vals is ...( weet ook niet wat de mijne gaat doen vanmiddag) En hoop dat er nog veel op roze mogen, en voor de dames op rood hoop ik snel een roze ronde
Die is toch wel echt positief? Mijn testen van KV blijven zo spierwit normaal gesproken.. Ik denk dat ik morgen of vandaag ook ga testen.
Oh hartstikke foutief dus he... ik ga Kruidvat hier straks echt Over navragen want dit mag gewoon echt niet.
Dat is wel heel erg raar! Jouw lijn is zelfs donkerder als mijn test!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben benieuwd. Misschien heb ik ook wel zo`n foutieve gehad.... Wat een kuttesten dan? Zijn deze beide uit 1 verpakking ?
Dat kan toch niet ??? maar 1 van de 2 moet goed zijn? Met of zonder lijn? Heb je niet nog een predictor?
Ja probeer zo alsjeblieft niet te denken, want dan maak je jezelf gek. Voor nu had je gewoon een mooie positieve test die netjes was voor jouw termijn hoor. Nee komen niet uit hetzelfde pakje. Dat was de vorige keer wel. Dus daarom nu bewust had ik dat niet gedaan.
Misschien ff een sensitest dr tegenaan gooien? Als je die nu besteld heb ze morgen al op de mat liggen
Ja het is te hopen dat jou testen ook niet zo gek doen? Dan wordt straks iedereen voor de gek gehouden. Hoop dat jouw test met streep de goede was @Elisabeth83
Ja die heb ik besteld eind vorige week. Krijg ik vanmiddag binnen zag ik in mijn PostNL app. Want iemand schreef hier dat die fijn waren en betrouwbaar
Ik zat nog eens naar je kaartje te kijken, heb je al eens geprobeerd je eerste temperaturen eruit te halen? Van cyclus dag 1,2,3 laat maar zeggen? Misschien zet die dan wel een streep.. Edit; omdat die temp toen waarschijnlijk nog hoog was door de hcg
Is dat zo? Volgens mij is de post enorm vertraagd nog? Heb ze gisteren besteld toevallig en hoop ze binnen te krijgen vandaag al kreeg ik een email dat alles wel vertraagd is.