Ja die koop ik idd ook niet. Krijg ze nog wel opnieuw vanwege die valse, maar zal ze zelf niet meer kopen
Oh wat ontzettend balen zeg @Elisabeth83 Hoop dat je duidelijkheid krijgt in het ziekenhuis. Heel veel sterkte.
Maar dit is toch een heel ander merk, zien er anders uit als die van de kruidvat.. wel een cassette in iedergeval
Ik denk dat dit echt uitzonderingen zijn hoor. Ik ben 5x zwanger geweest en heb in al die jaren het meest met de kv getest (van 2013-heden) en er nog nooit een valse tussen gehad. Ik had van al het geld dat ik uitgegeven heb aan testen waarschijnlijk een ander huis kunnen kopen of op zijn minst een andere auto , dus ik heb er wel aardig wat versleten. Het enige waar je je soms door kunt laten foppen is dat tweede streepje. Dat is een soort klein geultje en als daar vuil in komt of je kijkt ernaar met het licht erop op een bepaalde manier, dan lijkt er ook een streep zichtbaar.
Deze was kruitvat die had ik dus ook gedaan en daar kwam ook streep op maar die was uit de cassette geweest kijk maar zit er verkeerd in maar streep was er eerder
Ja dit is wel een kruidvat.. die andere had ik nog nooit gezien.. wat voor test van de met die 6 puntjes?
Herkent iemand dit: normaal gesproken krijg ik wel pijnlijke borsten richting m'n nod. Maar nu heb ik sinds gister enorme steken in m'n linker borst. Net zoals ik dat had (zelfde plek ook) als er tijdens de borstvoeding een borstontsteking onderweg was. De jongste dronk tot 3.5 en is nu 5, dus daar kan het niet aan liggen. Vanochtend ook een rode plek erop net als bij een borstontsteking. Ik ben 10 dpo.
Hahaha dit had mijn verhaal wel kunnen zijn. 6x zwanger geweest vanaf 2013 en nooit problemen met testen van Kruidvat gehad (op die enkele na). Ik denk oprecht dat dit gewoon een verkeerde batch is met een paar stomme testen er tussen. Dus dames, laat je niet gelijk door mijn testen uit het veld slaan. Je hebt nog altijd meer kans op een goede test dan een foute!
Hahahaha ik kom niet meer bij. Mijn kan komt thuis heeft gelijk vanuit werk andere testen meegenomen bij Kruidvat (na telefoontje vanmiddag). Welke denk je dat ie heeft meegekregen.... De Kruidvat early! Whaaa die zijn nog erger... hahahahaha Trouwens voor de andere dames zie foto voor batchnummer enzo
Hahah met dat plusje zeker die zijn nog erger haha. Thanks voor batch nr ik ga gelijk kijken bij de mijne