het is inderdaad qua substantie net het eiwit slijm van de ovulatie. Alleen dan van bloed. De kleur was echt helder, niet vreemd. Maar de pijn ook als je druk zette en een aantal van de klonten/draden verloor. Echt heel gek. Het meest vreemde vond ik dat het maandverband nagenoeg schoon was iedere keer. Ik ken dit niet zo, ik had niet mega veel extra pijn of extra klachten dus heb ik er inderdaad niet direct wat achter gezocht. Maar het viel me op! Dankjewel voor je berichtje, stelt toch gerust!
Jaa klopt hoor, hoeft ook niks te betekenen en wil er ook eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn maar ja dat vrouwen hoofd/lichaam he.. niks tegen te beginnen haha. Die steken onderin zijn heeel herkenbaar bij alle 3 de zwangerschappen! Had je al(weer) getest?
Ja joh? Echt van die gemene @@!$!% steken ? Alsof ze een mes in je blaas steken? Zo raar ... Herkenbaar van er niet mee bezig willen zijn haha irritant he. Mannen zijn zoveel nuchterder althans mijn vriend die zegt wacht gewoon even af als je ongesteld moet worden en doe dan een test... Maar vrouwen zijn er toch meer mee bezig denk ik zo ook al willen we het vaak niet. Vooral google is dan even je beste vriend met de wachtdagen Testen doe ik vanmiddag krijg als het goed is de senitest binnen dan.
@ alle dames op rood, wat ontzettend balen voor jullie! Duimen voor de volgende ronde! @Schorpioen86, Spannend! Hier vandaag 10 dpo. Nog niet getest. Misschien morgen. Vandaag een lange, drukke dag en ook van huis, dus weinig tijd om erover na te denken.
Even een vraag wat mij opviel deze ronde. Voor de dames die al zwanger geweest zijn. Hebben jullie altijd zere of gevoelige borsten gehad bij de zwangerschap?
Niet die ik niet ook zou relateren aan menstruatie. Ik heb een beetje krampjes onderin en een opgeblazen gevoel, maar dat heb ik bij menstruatie ook. In december merkte ik het vooral aan mijn emotionele stand. Was half in paniek aan de gedachte dat ik mogelijk wijn zou gaan drinken, dus toen heb ik getest. Dat heb ik nu niet. Maar had ik bij mijn andere zwangerschappen ook niet, dus het zegt weer zo weinig. Ik heb ook eigenlijk nooit echt gevoelige borsten gehad. De enige keer dat ik dat had was bij een vmk waarbij ik met 8 dpo al bijna een knalstreep had en met 10 de streep donkerder was dan de controlestreep. Dat ging heel snel en toen had ik echt heel pijnlijke borsten, maar was ook weer heel snel over helaas.
Balen van de negatieve testen. Gun ons allemaal die 2 dikke strepen!! Weet iemand wat dit betekend? Ofja waarom hij dat doet? Temp stijging is toch juist goed..
Je hebt onder het invullen van je temperatuur vandaag een vinkje gezet bij "disregarded". Als je die weghaalt dan gaat het weer goed. Disregarded gebruik je bij een hele gebroken nacht met minder dan 4uur aaneengesloten slapen.
Oh wat gek! Ik kreeg dat ineens te zien bij mijn weten niets raars gedaan mischien was ik nog niet helemaal wakker haha. Thanks!
Ik ben nu 3 dpo en het duurt me nu al lang Ik voel al 2 dagen beurs aan de rechterkant (eierstok denk ik) en een beetje weeïg menstruatieachtig gevoel. Dit is duidelijk van de hormonen, maar toch . Gelukkig heb ik wat afleiding, want na 4 weken in de puin is zaterdag middag de verbouwing van onze badkamer en toilet af maar ... Ik wil testen