NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door Schorpioen86, 19 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vamosss86

Vamosss86 Lid

4 jan 2021
    88
    37
    18
    Vrouw
    Ja hier ook. Een soort dik slijm met draden. Toevallig gehad bij 2 menstruaties geledeno_O

MonaB vindt dit leuk.
  2. Vamosss86

Vamosss86 Lid

4 jan 2021
    88
    37
    18
    Vrouw
    Bah, niet leuk !

3. MonaB

MonaB Actief lid

14 jan 2021
    391
    662
    93
    Vrouw
    Overijssel
    het is inderdaad qua substantie net het eiwit slijm van de ovulatie. Alleen dan van bloed. De kleur was echt helder, niet vreemd. Maar de pijn ook als je druk zette en een aantal van de klonten/draden verloor. Echt heel gek. Het meest vreemde vond ik dat het maandverband nagenoeg schoon was iedere keer. Ik ken dit niet zo, ik had niet mega veel extra pijn of extra klachten dus heb ik er inderdaad niet direct wat achter gezocht. Maar het viel me op! Dankjewel voor je berichtje, stelt toch gerust!

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  4. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Jaa klopt hoor, hoeft ook niks te betekenen en wil er ook eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn maar ja dat vrouwen hoofd/lichaam he.. niks tegen te beginnen haha.
    Die steken onderin zijn heeel herkenbaar bij alle 3 de zwangerschappen! Had je al(weer) getest?

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  5. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Balen! Succes de volgende ronde

Deezzss vindt dit leuk.
  6. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ben je niet te vroeg :(

7. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja joh? Echt van die gemene @@!$!% steken ? Alsof ze een mes in je blaas steken? Zo raar ...
    Herkenbaar van er niet mee bezig willen zijn haha irritant he:rolleyes:. Mannen zijn zoveel nuchterder althans mijn vriend die zegt wacht gewoon even af als je ongesteld moet worden en doe dan een test... Maar vrouwen zijn er toch meer mee bezig denk ik zo ook al willen we het vaak niet. Vooral google is dan even je beste vriend met de wachtdagen :roflmao:

Testen doe ik vanmiddag krijg als het goed is de senitest binnen dan. :)

MLB, MB91 en xTamx vinden dit leuk.
  8. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    @ alle dames op rood, wat ontzettend balen voor jullie! Duimen voor de volgende ronde!

@Schorpioen86, Spannend!

Hier vandaag 10 dpo. Nog niet getest. Misschien morgen. Vandaag een lange, drukke dag en ook van huis, dus weinig tijd om erover na te denken.

MonaB, xTamx, Schorpioen86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Vamosss86

Vamosss86 Lid

4 jan 2021
    88
    37
    18
    Vrouw
    Jou nod is ook al bijna! Spannend! Heb je symptomen?

xTamx vindt dit leuk.
  10. Vamosss86

Vamosss86 Lid

4 jan 2021
    88
    37
    18
    Vrouw
    Even een vraag wat mij opviel deze ronde. Voor de dames die al zwanger geweest zijn. Hebben jullie altijd zere of gevoelige borsten gehad bij de zwangerschap?

11. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Mijn eerste week ook af van 2en 3, 2 en 3 gelijk en die beide jongens

12. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Niet die ik niet ook zou relateren aan menstruatie. Ik heb een beetje krampjes onderin en een opgeblazen gevoel, maar dat heb ik bij menstruatie ook. In december merkte ik het vooral aan mijn emotionele stand. Was half in paniek aan de gedachte dat ik mogelijk wijn zou gaan drinken, dus toen heb ik getest. Dat heb ik nu niet. Maar had ik bij mijn andere zwangerschappen ook niet, dus het zegt weer zo weinig.

Ik heb ook eigenlijk nooit echt gevoelige borsten gehad. De enige keer dat ik dat had was bij een vmk waarbij ik met 8 dpo al bijna een knalstreep had en met 10 de streep donkerder was dan de controlestreep. Dat ging heel snel en toen had ik echt heel pijnlijke borsten, maar was ook weer heel snel over helaas.

13. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Balen van de negatieve testen. Gun ons allemaal die 2 dikke strepen!!

Weet iemand wat dit betekend?
    Ofja waarom hij dat doet?
    Temp stijging is toch juist goed..

Bijgevoegde bestanden:

14. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Nee nooit gehad maar ook niet met een normale cyclus.
    Wel dikkere tepels/donkere roze/paarse tepels

15. MB91

MB91 Fanatiek lid

Je hebt onder het invullen van je temperatuur vandaag een vinkje gezet bij "disregarded". Als je die weghaalt dan gaat het weer goed.

Disregarded gebruik je bij een hele gebroken nacht met minder dan 4uur aaneengesloten slapen.

16. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Jammer!! :(

17. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Oh wat gek! Ik kreeg dat ineens te zien bij mijn weten niets raars gedaan mischien was ik nog niet helemaal wakker haha. Thanks!

MB91 vindt dit leuk.
  18. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ik ben nu 3 dpo en het duurt me nu al lang :roflmao:
    Ik voel al 2 dagen beurs aan de rechterkant (eierstok denk ik) en een beetje weeïg menstruatieachtig gevoel. Dit is duidelijk van de hormonen, maar toch o_O. Gelukkig heb ik wat afleiding, want na 4 weken in de puin is zaterdag middag de verbouwing van onze badkamer en toilet af :D maar ... Ik wil testen :|:rolleyes:

MLB, xDanielle en xTamx vinden dit leuk.
  19. MB91

MB91 Fanatiek lid

Trouwens...jouw banner is niet clickable?:$ of alleen niet bij mij? (Dan doe ik wat fout) :rolleyes:

20. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Haha geen idee hoe moet dat? Ik heb gewoon de png link gekopieerd :roflmao:

MB91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina