Ohw dames, ik was weer zo stom om op 7dpo al te gaan testen Hartstikke negatief natuurlijk pff Ik heb 0,0 geduld
Ikzelf kreeg het ook niet voor elkaar hoor, met zo'n mooie banner. Ik heb maar gewoon de link erin gezet
Jaaaaaaaa Denk alleen dat je nu 5 DPO bent ipv 6. Ikzelf zit volgens FF op 4 DPO, maar de dames in het tempforum plaatsen mijn ei op de dag dat m'n temperatuur voor het eerst stijgt wat mij dus 3 DPO maakt
Ik weet het echt niet mijn ovulatietesten zijn normaal echt heel mooi positief maar deze maand dus niet.. Ik pin me maar aan geen enkele data vast.. had de hoop op een positieve zwangerschap al opgegeven voordat ik überhaupt vruchtbaar was deze maand oeps Ik weet dat 4 maanden nog niks is vergeleken bij andere die al jaren bezig zijn, been there done that.. maar toch voelt dit als een eeuwigheid bah.
Kon ook weer niet laten 8dpo wit maar ik heb nog nooit voor 10 dpo een streep gezien moet om mezelf lachen dat ik na zoveel rondes er nog intrap
Vandaag 10 dpo. Ik voel me al heel de periode verdacht zen en rustig. Dit had ik toen ik zwanger was ook. Normaal ben ik flink up en down voor mijn menstruatie. Ik denk heel licht iets te voelen onderin een borst. Echter heb ik bang dat ik dit op de een of andere manier fantaseer. Het relaxte is wel echt anders dan normaal. Ik voel hier en daar wat drukjes rond mijn baarmoeder, steeds op dezelfde plek. Niet overtuigd genoeg op dit moment om te testen. Wat denken jullie? Qua het rustig en zen voelen voor je nod?
Balen meiden op rood hopelijk een mooie volgende ronde . Ik wil ook morgen gaan testen haha heeelllll erg vroeg maar bij mn vorige zwangerschappen heb ik echt 6dpo al heel licht positief getest. Maar ik denk als hij negatief is dat ik keihard ga janken terwijl het eigenlijk nog niks zegt. Maar ik kan gewoon niet meer wachten.
Ja dit herken ik wel. Die hcg maakt dat ik me naast misselijk altijd nogal afwezig en wollig voel in m'n hoofd! Niks te voelen daarvan deze cyclus dus het voelt weer als een nee.. jammer!
Ja ik weet hoe graag iedereen hier meekijkt naar tuurstreepjes. Echter voel ik me niet gehaast deze maand. Ik hoop dat de nauwelijks waarneembare lichamelijke symptomen toenemen. Indien zo zal ik misschien wat eerder testen dan 12-14 dpo. Ik heb ooit een chemical gehad dus dan ben je blij met een dode mus. Geen zin meer in.
Als je niet gehaast voelt zou ik inderdaad ook niet testen. Hoe later hoe beter. Ik vind t zelf echr moeilijk om te wachten
NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (5) SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 Kolibrie93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 HerfstmeisjeB - 28 jaar- 1ste kindje - ronde 1 letrozol (ivm pcos, na 3 jaar zelf proberen) MonaB - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 Mkg46 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 17 februari (0) 18 februari (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 (2e ronde na miskraam) 19 februari (1) S2909 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 februari (2) Vamosss86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Slilo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 februari (4) xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje - ronde 6 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 13 22 februari (4) Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Deezzss - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Brabantsmeisje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3 na mk) 23 februari (2) Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Rowandh - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 na mk 24 februari (2) NonaMabye - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Natascha L - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (3) xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 14 na mk 26 februari (2) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 (cryo 1-ICSI) Geriatertje - 42 jaar - 4e kindje (1e met huidige partner) - ronde 5 27 februari (3) Nimonia - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) -ronde 4 Essie28 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 2 28 februari (6) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2, 1 na vmk Priscilla1987 - 33 jaar - 5e kindje - ronde 3 Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Onbekend (2) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk Dio1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (36) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (19) Zwanger (2) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) ♡♡♡♡♡♡♡♡