Ik kan hier nog niet veel van maken, maar 6dpo is nog heel vroeg. zelfs als je eerder zo vroeg hebt kunnen testen geeft dat nog geen garantie voor deze keer. En alvast veel plezier met je trouwen @MonaB ! Ik snap dat optimistische soms wel. Ik heb sinds een paar maanden pas het gevoel dat ik meer mijn eigen cyclus terug heb, ondanks dat ik toen al een half jaar bezig was en ook wel eisprongen had (maar oa heel korte LF). Daardoor krijg je toch wel weer een boost met hoop.
Ja omdat ik.vorige keer vroeg positief heb getest ga ik er nu ook weer vanuit. Maar elke zwangerschap is natuurlijk anders.
Oh daar ben ik niet zo bekend mee. Ik heb ook geen ervaring met indrogers. Als er streepje staat bij mij is het gewoon zwanger en anders zijn ze altijd wit en blijven ze wit.
Ik heb op 6dpo en 8dpo (vanmorgen) een test gedaan. Beide natuurlijk nog wit maar ik heb wel al 2 nachten epileptische aanvallen en de laatste keer dat ik die had was in zwanger van mijn jongste dus hopelijk is het nu ook ergens goed voor..
Wat onwijs veel rosé erbij dames!!! Allemaal gefeliciteerd, wat super ❤️❤️ 6dpo een streepje is heel vroeg, maar ook heel gaaf. Ik hoop dat hij snel oploopt @Essie28 @Angelmom1 jammer, ik zie nog niks, maar denk ook echt dat je eitje later was Ikzelf ben sinds vanochtend echt aan de diarree en heb zelfs overgegeven. Ik weet dat het een buikgriepje is, maar toch hoop ik stiekem op een vroege innesteling. Ik ben 4 dpo dus het slaat nergens op...maar ik hoop het gewoon zo erg
Ik snap je, ik heb al vanaf 4dpo buikkrampen en bleef ook hopen dat het iets met innesteling te maken had Tja, je weet het nooit he... Ik ben nu 8dpo, vandaag wat heftige kramp, terwijl het gister juist minder was, maar negatieve test vanochtend dus tja....
8 dpo is nog geen verloren zaak! Als je vandaag misschien heftigere kramp heb hoop ik over 2 dagen een lijntje op je test
Net ff op verpakking gekeken is homedical had dagen eerder ook gebruikt bleef ook gewoon wit maar dit was net de laatste uit de verpakking dus kan morgen niet weer doen maar zal wel vals of indroog zijn bij mij moet ie echt knallen voordat ik er nog in geloof maar ja dan moet ik niet zo vroeg testen
Oh wat is er veel roze bijgekomen! Gefeliciteerd! Jammer voor de dames op rood . Hier pas 3dpo. Hoop niet dat iedereen al vertrokken is wanneer ik kan testen . Het duurt nog zooo lang!
Haha nou ik begrijp het ook als iemand gaat hoor. Als ik op rood moet ben ik meestal ook weg. Dan is het gewoon even niet fijn om die anderen te zien die wel allemaal op roze mogen.