Ik ben er tegen die tijd ook nog hoor, geen zorgen. Wel fijn dat er nog wat roze bij is gekomen of lijkt te komen.
Vandaag lekker druk in de weer geweest me broertje gaat een huis kopen met zijn vriendin ja zeg me moeder...daar komen ook nog wel kinderen,jullie zijn toch al klaarze moest eens weten dat ze straks een heel leger aan klein kinderen heeft
Haha ja ik laat ook iedereen in de waan dat wij klaar zijn hoor. Ik zeg het niet, maar als mensen het zo aannemen laat ik het zo. Ik moet eerst zelf ook nog maar eens zien of het lukt. Heb ook geen zin in meningen van anderen erover.
Mijn broer en zijn vriendin verwachten nu hun 6e kindje, zijn niet allemaal van hun samen maar dat doet er niet toe Lekkere drukke boel ook bij hun haha, heerlijk Er zijn hier maar weinig mensen die weten dat wij bezig zijn voor een kindje, ik heb een 10 jarige zoon uit een eerdere relatie en omdat ik "al" 37 ben gaat iedereen er eigenlijk vanuit dat mijn vriend en ik het wel goed vinden zo Wordt een enorme verassing vooral voor zijn kant als het lukt om zwanger te worden
@prulletje2 hier ook 3 dpo dus blijf nog wel even hangen haha! @mamavantwee37 @Rowandhh @NonaMabye (ik hoop dat ik jullie goed onthouden heb) voorzichtig gefeliciteerd!!
Dit dus hier ook in de omgeving nu ben je wel klaar hè denk dan mens je moest eens weten ze zien vanzelf wel als er iets groeit ja of nee
Ik vind zo gezellig lekker drukke boel hier thuis nu liggen ze allemaal in bed dus is het mama tijd maar hang maandag wel de vlag uit lekker naar school
Als ik mijn telefoon helemaal kantel lijk ik een vaag streepje te zien. Maar ben slecht in turen .. ik hoop dat ie over 2 dagen duidelijk is zonder tuur
Hier word het ook een shock voor de meeste. Omdat onze 1e dochter nog maar 1 is verwacht ik veel reacties als oh nu al?