NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door Schorpioen86, 19 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vamosss86

Vamosss86 Lid

4 jan 2021
    88
    37
    18
    Vrouw
  2. Vamosss86

Vamosss86 Lid

4 jan 2021
    88
    37
    18
    Vrouw
    Hier denk ik dat mijn menstruatie ook later is had een latere eisprong. Nu denk ik 4 of 5 dpo

Deezzss en xTamx vinden dit leuk.
  3. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Onze tweede was al een grote verrassing, aangezien hij heel lang op zich heeft laten wachten. Nummer drie verwachten ze waarschijnlijk helemaal niet :roflmao:

Schorpioen86 en Trassi vinden dit leuk.
  4. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Mijn oudste was 8 maanden toen ik zwanger werd van de middelste en toen waren we zelfs al even bezig :roflmao:

xTamx en Schorpioen86 vinden dit leuk.
  5. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh wat leuk!! Lijkt me wel gaaf zon kort leeftijdsverschil! Was de zwangerschap een beetje te doen met een kleine? Wij waren ook al eerder bezig toen even een kleine pauze en nu de 2e ronde. Denk alleen dat niemand het verwacht en dat de shock dus best groot iso_O

Deezzss en xTamx vinden dit leuk.
  6. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Die zwangerschap was zelfs beter dan de eerste zwangerschap. Ik was zelf veel relaxter omdat ik wist wat er allemaal ging gebeuren en van de 3 bevallingen was dat ook mijn fijnste.

Schorpioen86, Nola26 en xTamx vinden dit leuk.
  7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik was 4 maanden na de eerste al weer zwanger van de tweede :roflmao:. Wel zo gepland, heerlijk vond ik het! Was nu eigenlijk weer het plan, maar mijn jongste is alweer 9 maanden bijna. Helaas valt het niet te plannen.

Schorpioen86 en xTamx vinden dit leuk.
  8. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    @xTamx mijn vriend heeft een zoon van 13, denk dat zijn familie wel verrast zal worden mochten wij een kindje verwachten. Mijn familie weet van onze miskraam in oktober dus die weten dat we bezig zijn.

@Essie28 lief dat je het vraagt, ik ben deze maand redelijk kalm. Komt vooral omdat ik niet bijhoud hoeveel dpo ik ben. Ik tel gewoon niet. Weet dat het nog wel even duurt voor ik kan testen en voel ook niet echt iets. Ja een klein beetje trekkerig onderin mijn buik vanmorgen maar niet de moeite waard. En met jou? Ik zag je testjes maar ik ben een slechte tuurder hè..

Schorpioen86 en xTamx vinden dit leuk.
  9. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat fijn om te horen @Ritoy en @prulletje2 !!!!

Dat was het enige waar ik me een beetje druk om maakte aangezien ze nog niet loopt en mensen vaak zeggen dat het zwaar is met tillen etc :D en ja de bevalling was hels. Hopelijk word die ook minder heftig:o:

Deezzss en Trassi vinden dit leuk.
  10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Hier allemaal twee dagen tussen met verjaardag maar mag jammer genoeg niet thuis bevallen ben medisch wegens afwijking baarmoeder.dus altijd onder de gyn controle.

11. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Chemical here we go again.

Testen van boven naar beneden 11-12 dpo.
    Sensitest boven 11dpo ochtend 11 dpo gisteravond en de onderste 12 dpo is vandaag.

Had echt meer verwacht dan dit. Dus hou de handdoek vast klaar om in te ring te gooien.

Bijgevoegde bestanden:

Deezzss en MB91 vinden dit leuk.
  12. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Is dat niet een beetje voorbarig? Je kunt meestal na 2 dagen pas oploop zien en het is nog heel vroeg.

Maar ik snap dat je graag een betere streep gezien had. Even afwachten maar.

Deezzss en virgo88 vinden dit leuk.
  13. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    het is misschien voorbarig, maar ik ben zo bang ervoor. Al een paar keer een chemical gehad en een miskraam met 8 weken. Heb nog geen kinderen en alles wat fout kon gaan in dit proces van kinderen krijgen is gebeurd. Ik wacht tot vanavond en dan doe ik er nog een. Die stomme kruitvat testen drogen ook raar op tegenwoordig. Die worden lichter.

14. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zie niet echt afloop ofzo hoor. Hooguit dat die laatste 2 sensitest ongeveer hetzelfde zijn. Bij mijn zoontje bleef ik 3 dagen "stil staan" tussen 11 en 13 dpo. Ook enorm over lopen stressen toen. En er loopt toch echt een gezonde knul rond hier.

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  15. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw

Mega bedankt voor je bericht. Ja van die sensitest komt denk ik doordat ik die in de avond heb gedaan, dus dat kan. Nu in het natuurlijk licht lijken ze indd heel erg op elkaar.
    Bij de kruitvat zie ik een duidelijker streepje, maar er zit een beetje een gele verkleuring in en ben bang dat die het donker laat lijken dan het is.

Nogmaals bedankt voor je bericht! Ik moet relaxen want het had ook absoluut slechter kunnen zijn als de lijn overduidelijk lichter was dan gisteren.

Het forum is zo fijn om gewoon even van je af te schrijven. :)

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Het is ook gewoon slopend zo! Zeker als je nog geen kinderen hebt weet je helemaal niet of je lichaam het wel kan. Ik weet dat ook nog wel en toen werd de eerste bij mij ook nog een missed abortion. God wat heb ik gehuild! Wat een stresstijd was dat.
    Uiteindelijk wel allemaal goed gekomen. Hopelijk komt het bij jou ook goed! Ze zeggen wel eens, zwanger worden is niet moeilijk, zwanger blijven wel.
    Zelfs als het wel goed gaat blijft het 9 maanden spannend. En als je kindje er dan is krijg je eigenlijk nóg meer zorgen! (Maar ook heel veel liefde :)).

Afwachten... Meer kun je helaas niet doen.

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  17. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Dit is nu in het daglicht. Volgens mij moet ik me nog geen zorgen maken en zit er echt wel een oploop in.
    sorry dat ik nu zo veel schrijf en upload.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,3 KB
      Weergaven:
      98
    Trassi, Geriatertje, Elisabeth83 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Gelukkig! En no worries, lekker schrijven en uploaden, daar is het forum voor! Hopelijk blijft het oplopen :)

virgo88 vindt dit leuk.
  19. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    dankjewel! Het stelt gewoon gerust.

MLB vindt dit leuk.
  20. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jou testen zijn gelijk aan mijn testen. Ik heb ook 2 dagen achter elkaar getest en dan is de oploop niet echt te zien. Hetzelfde als jou dus volgens mij is dit heel normaal!
    Zeker in een vroeger stadium. Ik heb hier op het forum gelezen dat senitest zelfs niet echt knalt. Pas heel erg laat. De kruidvat en ook de senitest is bij mij ook nog niet knal positief en zit morgen/overmorgen al op mijn Nod.

virgo88 en Deezzss vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina