Vind het forum ook heel fijn trouwens! Heb zelf wel 1 kindje, maar deze testen in deze zwangerschap zijn nu ook heel anders. Fijn om te lezen dat bij vrouwen die meer kinderen hebben alle zwangerschappen de testen weer anders waren. Dat stelt toch gerust want ben zelf ook best een stresskip
Oh dat wist ik ook niet? Ik hou zelf ook de zwangerschap en testen van mijn eerste aan. Hoeveel DPO positief en de oploop etc. Maar dat kan dus bij elke zwangerschap anders zijn? @Rowandhh ik vind jou testen wel goed oplopen! Zeker met maar 1 dag verschil! Geef de hoop niet op!!
Ik zie oploop tussen de Kv testen. Vaak is het niet handig om met 2 soorten te testen, waar sensitest er bijv. veel langer over doet om echt oploop te laten zien. Ik zou die handdoek nog lekker niet oppakken, maar nog wat kv'tjes scoren. Sowieso met om de dag testen zie je echt de meeste oploop...dus als je morgen weer test en die naast de eerste legt, dan zal je het vast zien O heb nu de rest van iedereen z'n reacties gelezen en mijn bericht is dus duidelijk mosterd na de maaltijd oepsie
@Dwaallichtje hier zijn mijn testen ook gelijk gebleven 11 12 en 13 dpo ik ga vanmiddag nog eens testen. Nog steeds niet echt een knaller gezien. Stress daar ook wel een beetje over Ik was gisteren bij de Kruidvat wou een predictor halen maar die hadden ze niet meer volgens mij niet eens in het assortiment. Je leest zoveel slechte dingen over de KV testen ... En de senitest schijnt niet snel te knallen. Zag dat ze de predictor wel op internet verkopen maar dan kom je onderhand op 18 euro met verzendkosten
Eigenlijk best gek he. Wanneer een test moet knallen? Soms lees je pas dat mensen NA nod een knaltest hebben? Ik denk inderdaad elke zwangerschap anders. @Rowandhh ik vind je streepjes best duidelijk hoeveel DPO ben je? Zijn er nog andere testers vandaag veel succes.
Je kunt ook predictor via ebay ofzo kopen, veel goedkoper, alleen zou ik dat dan pas doen als deze ronde op niks uitloopt. Dan heb je ze voor volgende ronde liggen. Anders zijn ze misschien pas zo laat dat je er ook niks meer aan hebt.
Mijn temperatuur is hoog gebleven vanochtend, en mijn ziek zijn van gister was duidelijk een 1dags flue want voel me nu weer helemaal top! Dus ik ben heeeeeeel benieuwd. Ga proberen tot 8dpo niet te testen Nog testers vandaag?
Goedemorgen dames @Rowandhh Ik vind er zeker verschil inzitten maar zal idd zoals de rest zeg morgen vast nog duidelijker zijn Zit vast goed, ben benieuwd naar de test vanmiddag en tja, knallers, zoveel verschillende testen, hcg opbouw is wellicht bij iedereen anders Het is soms zo moeilijk te zeggen Hier nu 9dpo maar niet durven testen... Gisteren en ook vannacht last van krampen gehad, dus ben gewoon bang dat het over is
Nee dit hoeft niet altijd zo te zijn. Schijnt zelfs dat meer dames het niet hebben, dan wel. Zie wel dat FF twijfelt over je eisprong (stippellijn). Mocht jijzelf ook twijfelen dan kan je in de temperatuur forum navraag doen, dan weet je het zelf daarna ook zeker. (Mocht er twijfel zijn!)
lieve iedereen, waw wat een fijne reacties. Dit had ik even nodig. Mega mega bedankt. Ook een fijne tip van de predictor. Sorry dat ik niet iedereen benoem, ik zit op mijn tel en kan dan onmogelijk alle namen goed onthouden. Mijn excuses.
Geen excuses, ik zit ook altijd op telefoon en dat is echt rete lastig met namen taggen etc haha. Hopelijk brengt het je wat gemoedsrust en wij kijken graag alle testen met je mee ❤️
Die testen zien er echt prima uit hoor @Rowandhh ! En hij hoeft op 14 dpo echt nog niet zo donker te zijn als de controle lijn. Dat heeft bijna niemand. Bij mij was het rond 20 dpo ongeveer even donker als de controle lijn kan ik me herinneren. En @xDanielle een tempdip is zeker niet nodig. Eigenlijk kan je helemaal niks zeggen over het patroon van je temp in je LF. Mijn tempkaartjes zien er echt elke maand anders uit. Het is vooral goed om te tempen om je ovulatie te bevestigen (je kan immers een positieve ovulatietest hebben, maar toch geen ovulatie) en om eventueel een vroege zwangerschapstest te besparen omdat je temp al is gezakt op je NOD of een dag voor NOD. Maar verder .... Kan je er eigenlijk niks mee. Net zoals alle symptomen voor innesteling. Dat stopt mij overigens ook niet om alles bij te houden hoor. Je moet toch ergens obsessief mee bezig zijn om die stomme wachtweken door te komen.
@Rowandhh, Zelfde schuitje hier. In de december had ik dit ook. Liepen mijn testen ook niet door. Ook nu is die kv test nagenoeg gelijk aan die van gisteren (alleen lijkt de lijn iets dikker als je heel extreem tuurt) en die van gisterenmiddag was donkerder. Ik wacht het af. Je kunt er nu toch niks van zeggen en je hebt t ook niet in de hand. Morgen ga ik verder kijken en pas maandag, als mijn testen dan niet opgelopen zijn, weet ik waar ik aan toe ben. Heb dus de digitale cb wel even laten liggen. Die doe ik maandag pas. Zo klote die onzekerheid Maar houd in je achterhoofd dat hcg (ook nog ongelijkmatig) verdubbelt in 48-72 uur. Dus het zegt nu echt nog niks. Ik houd me maar vast aan de misselijkheid die er al de hele ochtend is.
Mooie stijging hier blijft alles redelijk stabiel Wel 2 slechte nachten gehad en niet eens door de kids maar door me zelf al zou ik niet weten waardoor. Heb erg last van me nek gewoon helemaal stijf En vanochtend erge steken in me onderbuik ging na uurtje over zou dit een innesteling zijn? Ook heb ik last van hoofdpijn. Pff spannend als 18cd ei was eerste positieve test dan ben ik nu 9 dpo en zou een innesteling wel kunnen Wat is dit slopend deze ronden