NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door Schorpioen86, 19 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Jup bij b.v. mijn 2e testte ik negatief op 9dpo, ongesteld op 10dpo tm 14dpo en op 15dpo was ik ineens toch zwanger :roflmao:

xTamx vindt dit leuk.
  2. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Wij waarschijnlijk ook komende 2 maanden. Heb al zoveel verjaardagen in de december maand..

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT

Hij heeft een ontstoken piemeltje is zo dik als een knakworst met een flinke bult nu krijg die koorts morgen maar weer terug bellen ik heb een zalf gehad maar hij kreis het uit van de pijn.

Soda badje doe ik niet durf ik niet aan..hij plast nog wel maar kom groene smurrie uit dus morgen maar vroeg belle ..

@Schorpioen86 ik zit nu op 2 dpo ik heb me ei lekker laat gehad dus wil gaan testen op de verjaardag van me zoontje Dan zit ik 4 dagen voor "nod"

O uitgerekende datums me eerste is op de datum geboren de andere ingeleid met 38 weken

De jongste lag in stuit gedraaid en lag goed week later in stuit dag later ingeleid met tweede draaipoging...

Bevallen is voor mij een eitje eerlijk gezegd allemaal binnen de 6 uur

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah arm ding! Misschien maar goed dat de smurrie eruit komt, misschien is er dan wat spanning vanaf en minder pijnlijk.

Makkelijk zo bevallen, dat doe ik je niet na! Hier alle 3 in het ziekenhuis geëindigd terwijl ik 3x de wens voor een thuisbevalling had. Maar goed, uiteindelijk waren ze het allemaal waard!

5. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Heb ze even bij elkaar gefotografeerd. Er is wel iets aan oploop te zien en in zwart-wit is t net wat beter te zien, maar weet niet wat er over blijft na uploaden

Bijgevoegde bestanden:

MLB, Dwaallichtje, virgo88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ach arm ventje! Sterkte!

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Ik wou ook zo graag thuis maar die baarmoeder van mij werk niet echt mee jongste heb ik wel 1 nachtje overnacht maar bij de laatste wil ik toch echt gelijk naar huis

8. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aahh wat sneu! Heel veel beterschap en als het niet gaat gewoon weer bellen desnoods voor pijnstilling oid.

Jaloers op jou bevallingen haha ook al heb ik er nog maar 1 gehad mag hopen dat nummer 2 anders is:rolleyes:

9. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zie het wel goed! Ook zonder het zwart wit

virgo88 vindt dit leuk.
  10. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik zie duidelijk oploop hoor! Is dit 2 dagen na elkaar of met een dag ertussen?

11. mamavantwee37

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Nee, gisterenochtend en vanochtend. Geen idee waarom ik zo heb lopen stressen. Ik keek ernaar en zag echt 2 dezelfde testen. Ik vind het zo moeilijk er vertrouwen in te hebben. Voor mijn gevoel kan het bijna alleen maar misgaan. Ik wou dat ik onder een steen kon kruipen en er over een week of 2-3 weer onderuit kon...

Ik had overigens een middag test die donkerder was, maar die heb ik er niet bij gezet. Ik test meestal in de middag donkerder, dus dan kun je oploop niet vergelijken.

12. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT

De weg is vrij hèmaar had wel hoe dichter naar de bevalling hoe spannender ik het vond eenmaal aan bevallen was ik blij dat ik er van af waseerste heb ik zonder ruggenprik gedaan tweede met maar werkte niet lag op de ok te persen en moest snel naar boven van ze derde is met pompje gegaan en laatste met ruggenprik maar ze weken geen moment want was een stort bevalling...de laatste wil ik zonder pijnstilling doen en hoop ik het thuis af te wachten....

Maar nooit meer een stagiaire die zat zo te vroeten met die beter dat ik blij was met de wisseling van wacht...

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  13. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Haha jeetje wat een luxe, ik heb nu echt geen eisen meer :roflmao: komt toch wanneer het komt denk ik ;)

Milena92 vindt dit leuk.
  14. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inderdaad dat zeggen ze he, dat de weg vrij is. Heb je daar ook echt verschil in gemerkt? Jouw bevallingen zijn wel snel gegaan dus! Aan de ene kant wel fijn alleen hoor je vaak dat te snel ook weer niets is. Ik had ook een ruggenprik en denk dat ik er weer 1 wil als ik eraan denk:oops: hopelijk gaat het de 2e keer wat beter... Thuis bevallen lijkt me ook wel echt mooi als je het kan en mag en rustig kan blijven. Heel bijzonder... :)

@mamavantwee37 ik denk dat je morgen weer een duidelijkere oploop hebt want zie het nu ook goed. Vooral bij de 2e test een goed streepje :thumup:

15. Schorpioen86

Schorpioen86 Bekend lid

19 jan 2021
    510
    370
    63
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jij nog gestest???

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Die is inderdaad prima te zien!

17. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT

Oke kom die eerste 6 uurtjes tweede 3 uurtjes derde anderhalf uur en de laatste half uur vannaf de eerste week allemaal..

Dus nummer 5 kan nog sneller gaan

Schorpioen86 vindt dit leuk.
  18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hallo meiden,

sorry vandaag en gisteren aan het klussen geweest. Man wat een zooitje!! Maar begint te komen!
    Ik heb het onderzoek gehad vrijdag.. ben benieuwd! Donderdag weet ik meer. Menstruatie inmiddels doorgebroken. Wel later dan normaal en ben echt stipt, dus Miss hebben die vage streepjes toch iets betekent? Geen idee...

Ik heb door jullie berichten geen gescrold! Man wat loop ik achter haha. Had de meiden op roze al gefeliciteerd! Moet de lijst niet mooi worden aangepast :):)

@Rowandhh heb je wel eens met 2e urine getest? Dus uit bed 1x plassen, niks drinken en 1,5 uur later testen? Die zijn vaak zuiverder dan in de middag/avond. Tot nu toe zie ik mooie streepjes, maar snap het gevoel in je hoofdje.

@mamavantwee37 ziet er mooi uit hoor ❤️

@Schorpioen86 De echte knaller heb je vaak was na je nod hoor. Ik zal oploop dus zeker nog geen zorgen maken.

@Essie28 ik dacht op je test can gisteren heeel vaag wat te zien. Maar die op vandaag zie ik het niet zo. Spannend!!!

@Angelmom1 heb je al wat meer duidelijkheid over je ei? Al getest als check?

Essie28, MLB en virgo88 vinden dit leuk.
  19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Als ik iemand vergeten ben... vergeef me.. ben er heeeel rap doorheen gescrold :rolleyes:

virgo88 vindt dit leuk.
  20. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw

Die zien er mega goed uit. Als je dan ook nog in de middag donkerder de hebt getest kun je er vanuit gaan dat alles goed gaat tot nu toe. ik had precies het zelfde dacht dat het niet goed opliep. Uiteindelijk liegen de foto’s er niet om. Echter was mijn test in de avond een stuk lichter dan die van de ochtend. Jij hebt geluk dat hij iig donkerder was. Ik ga zo opstaan (ben weer bizar vroeg klaarwakker) en dan mijn test doen. Mega spannend.

Deel Deze Pagina